Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 21 jul 2025 21:58

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 24 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
 Titel: 2c-e
Methylon Connoisseur

Geografisk sted: Roskilde
Jeg har i noget tid nu gået og tænkt på at prøve 2c-e men har bare alt for tralvt for tiden, jeg regner dog med at kunne finde tid i efterårsferien.

Men det passer mig også fint, så har jeg lidt længere tid til at reseache stoffet, og dertil kom jeg på, om ikke der var nogle fra psy der havde nogle erfaringer med stoffet de ville dele :)

Har snakket med lidt forskellige om det, men alle har fået forskellig effekt :S en siger at det er meget tankeændrene, men med få visuals og en anden at det er som lsd men med flere visuals :S jeg ved godt at alle reagere forskelligt på stoffer, men der plejer dog at være en hvis sammenhæng :)

For god ordens skyld skal det lige nævnes at jeg har en del erfaring med Svampe, 2c-i og 2c-b.

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
Jeg ville karakterisere 2c-e som en ret "tung" og dybdegående psykedelisk substans.

Der er afgjort bodyload og det er ikke et stof jeg vil anbefale til nybegyndere.

Titel:
Methylon Connoisseur

DR-D skrev:
Jeg ville karakterisere 2c-e som en ret "tung" og dybdegående psykedelisk substans.

Der er afgjort bodyload og det er ikke et stof jeg vil anbefale til nybegyndere.

Var også netop derfor jeg pointerede at jeg har en del erfaring bevidsthedsændrene stoffer som svampe, 2c-b og 2c-i :) Da jeg er af samme opfattelse.

Kan du ikke uddybe dybdegående? :)

Har også hørt som DR-D også siger at bodyloadet på 2c-e er ret hårdt, hvordan kan dette bedst beskrives?

Titel:
Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Inside the animal
Jeg troede næsten jeg skulle dø på 2c-e bodyloadet.. Det var virkelig hårdt. Men dog synes jeg, at jeg har tendens til at blive hårdt ramt af bodyload, på mange psykedeliske sager..

Men havde en meget speciel "tænke-oplevelse".
For mig var der ikke så mange visuals, dog en smule farver og tracers, men det var mest i mit hovede det hele foregik.
Faktisk for meget på et tidspunkt, havde vildt tankemylder.

Det gik dog over og jeg fik en okay oplevelse.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: København SV
Nu spørger jeg nok lidt N00b agtigt..

Men hvad er det lige bodyload er?

Lige som dexofaner når man går mærkeligt..

btw, det er go stener når ens krop dejer modsat på Dexofan.. har os prøvet det på hash

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Jo jeg skal forsøge.

Jeg vil starte med at sige at for mig var 2c-e markant anderledes fra andre psykedeliske substanser jeg har prøvet fordi jeg føler det mørkt og ondt. Ikke "mørkt og ondt", som i at oplevelsen var dårlig, men at stoffet ihvertfald i mig fremkaldte de lidt mere dystre sider.

Det egnede sig rigtigt godt til at sidde og tænke over tilværelsen osv. (Hvis man altså kunne abstrahere fra de meget markante visuals, som ikke var særligt farverige, men voldsomt rumforskydende og "brun/grå?")

Bodyloadet bestod i voldsom udmattelse og i starten føltes jeg også ret utilpas uanset hvor jeg var.

Jeg vil tilføje at det er et stof med stort potentiale for selvudforskning, men at det absolut for mig ihvertfald ikke er noget feststof eller nødvendigvis rar/dejlig oplevelse.

Titel:
Methylon Connoisseur

DR-D skrev:
Jo jeg skal forsøge.

Jeg vil starte med at sige at for mig var 2c-e markant anderledes fra andre psykedeliske substanser jeg har prøvet fordi jeg føler det mørkt og ondt. Ikke "mørkt og ondt", som i at oplevelsen var dårlig, men at stoffet ihvertfald i mig fremkaldte de lidt mere dystre sider.

Det egnede sig rigtigt godt til at sidde og tænke over tilværelsen osv. (Hvis man altså kunne abstrahere fra de meget markante visuals, som ikke var særligt farverige, men voldsomt rumforskydende og "brun/grå?")

Bodyloadet bestod i voldsom udmattelse og i starten føltes jeg også ret utilpas uanset hvor jeg var.

Jeg vil tilføje at det er et stof med stort potentiale for selvudforskning, men at det absolut for mig ihvertfald ikke er noget feststof eller nødvendigvis rar/dejlig oplevelse.

Det er jo heller ikke altid de rare/dejlige oplevelser man får mest ud af :)

mange tak for den rigtigt gode beskrivelse :)

Titel:
Admin
Brugeravatar

På nogle måder minder det om 2C-B. Det har ihvertfald lidt af dens karakter. Men jeg synes at 2C-E er mere twisted. Det stimulerer væsentligt mere og har også, som de andre siger, et meget kraftigere bodyload end 2C-B. Jeg synes mere det giver en følelse af at være fucked. Det har ikke den der venlige og blide karakter som 2C-B har imo. Det føles ihvertfald ikke som om det er særligt sundt for kroppen at være påvirket af det.

På den visuelle side er det sjældent det store jeg oplever. Min første oplevelse med det var præget af smukke visuals. Men de andre oplevelser jeg har haft med det har jeg for det meste bare set grå/blå striber i mit synsfelt og begyndende mønstre. Og det selvom jeg var meget påvirket af det.

-Jimmy Carter

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Midtjylland
Jeg må også slutte mig til de andre, og sige stoffet er ufatteligt tungt og især ved højere doser udløser det generelt ubehag og rastløshed - Man føler man skal skide og brække sig samtidig, men der vil alligevel ingenting ud, hverken den ene eller den anden vej.

Jeg ved dog Ali havde nogle gode oplevelser på lidt mindre doser, jeg vil nok anbefale at ligge ud med ~10 mg. oralt, eller 3-4 mg. insuffleret.

Titel:
Flueknepper kongen

Johndeere skrev:
Jeg må også slutte mig til de andre, og sige stoffet er ufatteligt tungt og især ved højere doser udløser det generelt ubehag og rastløshed - Man føler man skal skide og brække sig samtidig, men der vil alligevel ingenting ud, hverken den ene eller den anden vej.

Jeg ved dog Ali havde nogle gode oplevelser på lidt mindre doser, jeg vil nok anbefale at ligge ud med ~10 mg. oralt, eller 3-4 mg. insuffleret.

Ali reagerede også voldsomt kraftigt på cannabis. Han er nok næppe det bedste referencepunkt.

Titel:
Medlem

Geografisk sted: århus
Jeg må slutte mig til de andre og sige at for mig er 2c-e meget tungt. Jeg bliver meget forvirret, kan ikke finde ud af at snakke ordentligt og går altid en fornemmelse af at have champagne i blodet..
Men tror også at det er et af de stoffer jeg kender som folk reagerer mest forskelligt på. Har trippet på det med flere af mine venner, hvor den ene fik et helt uhyggeligt falkesyn, mens den anden ikke kunne bruge sine knæ..

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Midtjylland
Levose@

Jeg kan ikke se din pointe? Det er udfra mine samtaler med Ali om 2c-e og udfra mine egne erfaringer, jeg anbefaler de doser, fremfor 20-25 mg. som man kunne foranlediges til at tro var passende dosis eftersom folk herinde sammenligner det en del med 2c-b.

Titel:
Tidligere holdmedlem

enig, start for guds skyld ud med max 10 mg, tvivler på du har lyst til mere efter det

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: inner loop
Det lyder som om de kommentarer der har været til visuals går på OEV. Hvordan er CEV på 2c-e?

Titel:
Methylon Connoisseur

Tamara9k skrev:
Det lyder som om de kommentarer der har været til visuals går på OEV. Hvordan er CEV på 2c-e?

Ja det ville jeg også gerne vide :)

Og tak for de mange svar gutter :) Syntes nu stadig det lyder spændene, men måske jeg skulle sætte min tænkte start dosis lidt ned :)

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Jeg startede selv med 25mg og det vil jeg mene er for meget.

Jeg selv klarede mig meget fint igennem oplevelsen, mens én af de andre fik det utroligt skidt.

Titel:
Medlem

Geografisk sted: århus
2C-e er væsentligt mere potent end 2C-b, derfor mindre doser naturligvis.. Vil mene at 8-12 mg. er en god start dose..

Hulka

Titel:
Medlem

Geografisk sted: Sjælland, Stevns
nu har jeg et spørgsmål til 2c-e så hugger lige din tråd..

skal dette stof helst indtages i kapsler eller sniffes?

hvad foretrækker i?

Titel:
Insane psychedelia user!

Geografisk sted: On a placid island of ignorance amidst the black seas of infinity
NatteSkygge skrev:
nu har jeg et spørgsmål til 2c-e så hugger lige din tråd..

skal dette stof helst indtages i kapsler eller sniffes?

hvad foretrækker i?

Kapsler!! Det gør virkelig, virkelig djævelens ondt at få i hornet. Noget af det absolut mest smertefulde jeg nogensinde har insuffleret.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: I dine sko
Hvad er der i vejen med at opløse det i en sjat juice og drikke det? Det burde da give noget hurtigere onset.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 24 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]