Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 25 jul 2025 17:02

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 32 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Dedikeret medlem
Brugeravatar

I min research før jeg prøvede ecstasy kan jeg huske fandt en hjemmeside (husker ikke om den var engelsk eller dansk) hvor der var nogle forskellige fysiske "øvelser" man kunne lave mens man tripper.

Blandt andet noget med at lade sig sænke ned mod gulvet af andre og selv holde igen med armene og så skulle det pludselig føles som om man faldt igennem gulvet og lignende ting, som lyder ret underholdende til en hjemmetripper aften med god musik og gode venner; men har aldrig kunnet finde den side siden :cry:

Nogen der har nogle bud? eller et godt træningsprogram :lol:

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Odense
LSDrejø skrev:
Blandt andet noget med at lade sig sænke ned mod gulvet af andre og selv holde igen med armene og så skulle det pludselig føles som om man faldt igennem gulvet og lignende ting, som lyder ret underholdende til en hjemmetripper aften med god musik og gode venner; men har aldrig kunnet finde den side siden :cry:

Nogen der har nogle bud? eller et godt træningsprogram :lol:

Den med at falde igennem gulvet kender jeg i en lidt anden variation. Lad mig dog påpege, at jeg ikke har prøvet den i blæst tilstand.
Men: Læg dig på gulvet med benene lodret op i vejret. Få en ven til at sænke dem LANGSOMT ned mod gulvet, gerne mens du har lukkede øjne, indtil du har nået gulvet med føderne + benene. Så skulle det også følels som om, benene falder igennem gulvet. Det synes jeg i hvert fald

Titel:
Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Inside the animal
Jeg har prøvet den klassiske med at presse armene ud mod en dørkarm i ~30 sek, gå et skridt frem om lade armene svæve. Det er satme sjovt og lidt mystisk når man er blæst :P

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Odense
Frugthat skrev:
Jeg har prøvet den klassiske med at presse armene ud mod en dørkarm i ~30 sek, gå et skridt frem om lade armene svæve. Det er satme sjovt og lidt mystisk når man er blæst :P

DEN havde jeg glemt :-D

Har dog heller ikke praktisk erfaring med den mens jeg er blæst, men i "ædru" tilstand er den nu sjov.

Titel:
Dedikeret medlem

Jeg har så leget "besvim hinanden" leg mens jeg var skæv... Fucked at vågne op til. Det var udenfor, fattede intet! Troede jeg var gået kold på en vej og kunne i de første sekunder ikke kende mine venner gennem flere år.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Ayers Rock skrev:
Jeg har så leget "besvim hinanden" leg mens jeg var skæv... Fucked at vågne op til. Det var udenfor, fattede intet! Troede jeg var gået kold på en vej og kunne i de første sekunder ikke kende mine venner gennem flere år.

Yeah! Det er fedt, men farligt :P

Sidst jeg gjorde det blev jeg så disorienteret at jeg heller ikke kendte de folk der var omkring mig, jeg kravlede rundt på gulvet og sagde "hvor er jeg tørstig" .. Det var så skræmmende at jeg ikke har gjort det siden, man bliver jo også nærmest slået ihjel af det .. man får jo ingen blod til hjernen!

Mvh. Visias

Titel:
Insane psychedelia user!

hvad laver man så for at "besvime hinanden" ?

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Treasure skrev:
hvad laver man så for at "besvime hinanden" ?

Det vil jeg ikke skrive et offentligt sted, da det er ret farligt...

Og ekstremt dumt!

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Seks kilo!
Prøv at bevæg dine fingerspidser blidt henover dit håndled (Tæt ved pulsen)... Det er mega dejligt !

Titel:
Dedikeret medlem

Alle siger det er farligt, men har aldrig hørt om nogen (højst dig) der er sket noget med... Tvivler dog ikke meget på at der skal være noget om...

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: I geometriens hule, uha uha!
Så vidt jeg kan forstå, så lægger man ned i et stykke tid. Man sørger for, at man holder vejret inde i et stykke tid. Så rejser man sig hurtigt, og den manglende blod + ilt vil så få dig til at besvime.

Hvorfor er det farligt? Tænk jer om. Det lyder ikke sundt, og jeg er sikker på, at hvis dette "stunt" bliver gjort nok gange, vil personen mærke en markent forskel.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Det var ikke denne metode vi gjorde det på i vores yngre og dummere dage.. Men den metode virker da helt sikkert også!

BTW:
:offtopic:

Mvh. Visias

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: København SV
Jeg prøvede sådan en elektrisk seng. Sådan hvor du kan trykke på knapper og selv bestemme hvordan man skal ligge osv. kan ikke huske det præcise navn på sådan en seng.

Men, sådan en seng er virkelig sjov når man er på MDMA/Kiks. Fx kør rumpen helt i bund. Lidt ned med hovedet. Og så starter man bener"løfteren" helt nede fra og så op. Det føles virkelig underligt. men det skal helt klar prøves :D

Kan kun anbefales. Det hele virker meget psykedelisk når man gør det. Man får virkelig den mest sjove og underlige følse gennem kroppen.

Titel: kiks
jeg har hørt fra flere af mine kammerater at trampoliner skulle være det ultimative på kiks... :D

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Ha ha jeg er specielt glad for at blive trukket i fingrene og få massageret hovedbunden; men det er også de 2 klassikere - i hvert fald de steder jeg kommer...

Lavede lidt intens googling og tror jeg fandt den side selv: http://ecstasy.org/experiences/trip65.html

Det var nok den her jeg havde i hukommelsen:
Citat:
Fall THROUGH The Floor: lie face down on the floor with your arms straight out over your head. Have someone stand over you (straddling) and grab you by the wrists. Close your eyes and have the person lift you up by your wrists so your back arches slightly and at the hips. Have them hold you with your wrists at maybe just above their waist level for 30 seconds to a minute, then VERY slowly let you back down. Make sure you have your eyes closed the whole time and your body is relaxed (your head/neck). By the time you are about half way down you will be expecting your face to touch the floor... but it won't! You will feel SO weird when you finally reach the ground.

Det lyder da sjovt :lol:

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Det skal helt klart prøves næste gang jeg er på mdma :D

Men virker det kun når man er på ecstasy?

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Visias skrev:
Men virker det kun når man er på ecstasy?

Det virker også når du ikke er på noget :)

Titel: Re: kiks
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Fælledparken :P
oOMagicOo skrev:
jeg har hørt fra flere af mine kammerater at trampoliner skulle være det ultimative på kiks... :D

Nej, det er patter der er det ultimative på e!

Men ellers kan jeg kun sige at sådanne eksperimenter er supersjove når man er påvirket, i det hele taget ting som tryllekunster og tændstiksgåder og lignende er gode at udføre.. Folk taber tråden helt vildt hurtigt :P

Titel:
Medlem
Brugeravatar

En af mine folkeskolekammerater legede også " besvim hinanden" med det resultatet at han faldt i fuld længde og ødelagde begge fortænder fuldstændigt... DONT DO IT!! :?

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

jeg tror jeg ville kamp falde hvis jeg sku springe på trampolin i en koger.. bare hvis jeg tager tilløb og springer op i luften så har jeg svært ved at fatte hvornår jeg lander :)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 32 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]