Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 27 jul 2025 20:44

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 32 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Medlem

Geografisk sted: Far Away
Jeg skal her i weekenden i byen hvor fredag aften står på amfetamin og måske en smule methylon... (ikke god HR, ved jeg godt)...
Nu har jeg det problem som så mange andre et problem med at sove efter en amfetamin tur.. Jeg har mulighed for at få fat på nogen krydsere blir de kaldt her (det er rohypnol, så vidt jeg ved?).... Hvad siger I til ideen om at jeg slutter natten af med at spise et par stykker af dem når jeg kommer hjem? For jeg har noget lørdag som gør at jeg bliver brug for at få søvn... Hvis ja, hvad dosis ville i foreslå?

I skal ikke komme med de der: lad vær med at tage amfetamin osv... Ved det godt.. Men var det andet en mulighed som ikke er alt for huld i hovedet?

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Jylland
Her er krydsere godt nok Rivotril, så synes du skulle finde ud af præcis hvad er du får, inden du kaster dig ud i noget.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Krydsere er her i Århus - i hvert fald her hvor jeg bor - Rohypnol. Jeg ved ikke helt så meget om dosis, men jeg kan da komme med min egen erfaring. Mig og en ven tog 1½ hver. Da vi var aktive efter vi tog dem, blev vi ikke søvnige - tværtimod. Min ven lagde sig hurtigt på sofaen og sov ind meget hurtigt og meget tungt. Jeg lammede bare videre.
Så én pille ville måske være en udemærket dosis?

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: In the door, up the stairs.
Hvis det er Rohypnol, så start med 1, som gæst siger. Jeg vil ikke anberfale dig at tage mere end 2 i alt - men start med 1 enkelt.

Og selvom du frabeder dig det, så: lad dog være med at tage amf, hvis du skal noget dagen efter og gerne vil ha' sovet først. Hvis det er en engangsforestilling med amf+Rohypnol, ja, så er det da en mulighed, men det kunne måske også være en idé at lære at prioritere anderledes. Du skal jo nok få chancen for at tage amf en anden gang.

Anyway, jeg håber, du har styr på det.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: .....
Krydser er i virkeligheden 2mg flunitrazepam... Ronaler... Men i nyere tid bliver rivotriler også kaldt for krydser...

Canax - Alkohol og bensoer har en meget klar synergisme, så start meget roligt ud med de piller, du kan altid redosere... Det er bestemt ikke sjovt at vågne op næste og ikke ane hva man har foretaget sig... Har prøvet..

Titel:
Medlem

Jeg har ingen intensioner om at skulle lamme mig på rohypnoler... Det er udelukkende for at tage hjem og sove... Okai, jeg vil starte med en og ligge mig :) ... Dyb søvn siger du gæst, er den søvn så dyb at folk har svært ved at vække dig?

Jeg ved halveringstiden er meget høj, men hvis jeg nøjes med en enkelt burde jeg da ikke stadig være lam efter 6-8 timers søvn?

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Canax skrev:
Jeg har ingen intensioner om at skulle lamme mig på rohypnoler... Det er udelukkende for at tage hjem og sove... Okai, jeg vil starte med en og ligge mig :) ... Dyb søvn siger du gæst, er den søvn så dyb at folk har svært ved at vække dig?

Jeg ved halveringstiden er meget høj, men hvis jeg nøjes med en enkelt burde jeg da ikke stadig være lam efter 6-8 timers søvn?

Altså han lagde sig hurtigt ned og faldt så rimelig hurtigt i søvn. Jeg snakkede til ham og råbte lavt, uden han vågnede. Jeg tog videre til fest, mens han lå og sov. Under festen ringede jeg til ham flere gange, han kunne dog ikke høre hans telefon. Han vågnede efter 4 timers søvn.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Rohypnoler er yderst effektive til at slå en omkuld i laaaang tid :)

Jeg ser dog ikke noget lamme potentiale i dem, da de kun får en til at gøre utrolig dumme ting, som man ikke kan huske dagen efter.

Titel:
Medlem

De krydsere jeg snakker om er hvide og der er et såkaldt kryds på den ene side.... Den anden står der: Roche, 2 ved siden af 2 tallet er der 2 prikker... Hvilke piller snakker vi så om?

Titel:
Medlem

Det er med 100% garanti Rivotril 2mg for jeg sidder selv med én i hånden. :wink:

Vil lige påpeje at krydsere altid har været Rivotriler i Støvring, og så vidt jeg kan forstå også i Aalborg.

Titel:
Medlem

Så fik jeg det på plads :D .... Men der er en røde alarmer der ringer eller noget ved at tage sådan en eller to til at falde ned og få noget søvn?

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: honolulu
Jeg tager en halv og det plejer at gøre det efter en nat på amf men synes stadig den slags er lorte narko så hvis man kan så skal man helt sikker lade være og bare tage det sure med det søde :wink:

Måske ryge en kæmpe joint eller lade være med at tage amf hvis man ikke kan tåle mosten.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: I de tusind landes sø
Lige et OT spørgsmål.

Hvor udbredt er rohypnol egentlig i Kbh? Har aldrig stødt på det, ej heller hørt om nogen der har prøvet. Har et billede af at der er et total jydedrågg.

Ikke en købstale!!!

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Tannhäuser Gate
MethylOle skrev:
Lige et OT spørgsmål.

Hvor udbredt er rohypnol egentlig i Kbh? Har aldrig stødt på det, ej heller hørt om nogen der har prøvet. Har et billede af at der er et total jydedrågg.

Ikke en købstale!!!

Jeg er stødt på det en del gange efterhånden, men det har været forbeholdt "særlige" kredse, om man så må sige. Så vidt jeg er orienteret er det ikke overdrevet udbredt blandt almindelige hygge-forbrugere.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: København SV
MethylOle skrev:

Jeg har selv prøvet det. Men ja, det er meget jyder og især sønderjyder der spiser rohypnol. De spiser det til alt. Nogle gange skulle man virkelig ikke tro at mennesker var SÅ dumme.

KIX AMF og coke og så bare masse rohypnol og nogle bajer: Hold' a kæft' det' fee.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

FlæmMing skrev:
MethylOle skrev:

Jeg har selv prøvet det. Men ja, det er meget jyder og især sønderjyder der spiser rohypnol. De spiser det til alt. Nogle gange skulle man virkelig ikke tro at mennesker var SÅ dumme.

KIX AMF og coke og så bare masse rohypnol og nogle bajer: Hold' a kæft' det' fee.

Takes one to know one?

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Inde i pejsen.
Det her er godt nok lidt OT men her i sønderjylland æder de jo somsagt rohypnol som var det slik. robber, krydser, 542 - det er hvad de blander ecstasy, amf, coke, alkohol - ja de blander det med alt ! :s.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Ålborg
bare lige for at være med, så der hvor jeg kommer fra er :

krydsere = rivotril - (clonazepam)
rohypnol = (flunipam(sikkert også andre)) - (flunitrazepam)

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: I centrum af solsystemmet.
"Jeg har selv prøvet det. Men ja, det er meget jyder og især sønderjyder "er spiser rohypnol. De spiser det til alt. Nogle gange skulle man virkelig ikke tro at mennesker var SÅ dumme.

KIX AMF og coke og så bare masse rohypnol og nogle bajer: Hold' a kæft' det' fee. "
Skrev FlæmMing

"Takes one to know one?"

Skrev Resist

Tja krage søger mage uanset hvor i landet den lander. Mojn.
skrev BBB

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: København SV
Badblindboy skrev:
"

Tja krage søger mage uanset hvor i landet den lander. Mojn.
skrev BBB

What? Skriv noget man forstår.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 32 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]