Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 jul 2025 23:12

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 36 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
 Titel: Ecstasy
Junior medlem

Geografisk sted: Not far from you :D
nu har jeg prøvet Ecstasy 2 gange og begge gange har jeg gjort det i samme selskab af venner. jeg vil spørge om der er nogen der får samme type trip som jeg gør. alle andre til festen har begge gange været helt oppe og køre og og danser for vildt. jeg sidder eller nærmest ligger bare på en stol og spænder i hele kroppen. mine ben kører for fulde hammer og jeg føler mig mere tilpas end nogensinde før. har ikke lyst til andet end bare at sidde i den stol. folk til festen siger at de misunder mig så meget at jeg bare kan sidde og nyde mit eget trip uden at behøve at danse rundt og den slags. jeg ser hverken syner eller noget. begge gange har jeg sniffet et gram amfetamin og taget 2 piller.

er der nogen der har det på samme måde :) ???

Senest rettet af møvlit 18 nov 2007 13:49, rettet i alt 1 gang.

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Jylland
Citat:
jeg ser hverken syner eller noget.

Nu forekommer 'syner' også kun ved overdosering på ecstasy og ved søvnmangel.
Har aldrig selv taget ecstasy, så er ikke kompetent til at svare på resten af dine spørgsmål.
Forresten så er pillenavne ikke tilladt herinde, med mindre det er en advarsel om en speciel farlig pille eller lignende.

Titel:
Junior medlem

okat tak for svaret. Har rettet i teksten :)

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Farveladeland
Jeg har det lidt ligesom dig - mht. at sidde og bare fyre den af for mig selv i min egen fede brandert. Men hvis jeg så kommer igang med at danse osv. så får det heller ikke nogen ende. Dog æder jeg jeg aldrig amfetamin sammen med ecstasy, da jeg ikke rigtigt føler for den kombo.

Hverken dagen efter, eller HR mæssigt..

Titel:
Junior medlem

flere der har lyst til at tilføje ???

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Der er faktisk ikke så meget at debattere. Der er mange mennesker, der er mest til sofakokseren, især på ecstasy... Det afhænger primært af ens personlighed, men indholder af pillen vil også kunne have en medvirken. Ren MDMA eller piller kun indeholdende MDMA er mest sofakokser.

Titel:
Junior medlem

okay vidste jeg ikke :) er jo også relativt ny inden for ecstasy sååå jeg spørger bare løs hehe

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Jylland
OliverESB skrev:
okay vidste jeg ikke :) er jo også relativt ny inden for ecstasy sååå jeg spørger bare løs hehe

Iorden. Men en anden gang du skal prøve et nyt stof, så prøv det alene. Istedet for at blande amfetamin ind i billedet. Så du kan få en lidt bedre opfattelse af hvad selve stoffet går ud på og hvordan det påvirker dig.

(ja okay, måske er ecstasy et lidt dårligt eksempel til det, da der ofte ikke kun er et enkelt stof i.)

Titel:
Medlem

Geografisk sted: Danmark
Jeg bliver også slasket på ecstasy. Men det er altså meget normalt og danse rundt på ecstasy, hvis man kun tager et par stykker, så virker de meget speedet.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark's Narkoby Nr 1
Jeg plejer også bare og sidde ned (finder som regl den bedste stol i rummet) og så køre kæben og benen bare deruda hele natten, jeg kan let sidde sån i flere timer, og jeg har det bare lækkert :)
nogen gange spænder det også i hele kroppen på mig, men har det altid fint nok

Titel:
Junior medlem

Ja lige præcis. det er bare lækkert at sidde der for sig selv og trippe. sys også bare det bliver ekstra fedt når folk kommer over og sidder hos en, spørger hvordan man har det og siger at de misunder en, det er mega optur og giver et kæmpe boost igen sys jeg. får det også bare fedt når der kommer et stykke musik man bare elsker hehe

Titel:
Medlem

Geografisk sted: In the middel of nowhere? - wtf? I am in the middel of nowhere?
Jeg har det fuldstædig på samme måde .. jeg blir også mega slasket på ecstasy - total kedeligt at man ingen energi har :( ..

Titel:
Medlem

For mig kommer det an på hvad jeg skal .. om det er en bytur eller hjemme hos nogle buddys :)

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark's Narkoby Nr 1
Når jeg har indtaget det mindste så skal jeg sku ingen steder, med mindre vi er til tramp.

Citat:
OliverESB:
sys også bare det bliver ekstra fedt når folk kommer over og sidder hos en, spørger hvordan man har det og siger at de misunder en, det er mega optur og giver et kæmpe boost igen sys jeg.

Ja det har jeg også tit oplevede, det er rigtig fedt.
Troede sku ikk rigtig at der var så mange andre der også havde det på den måde, men når jeg er til tramp og er skudt godt og grundigt af så hverken kan jeg eller er jeg i stand til og danse eller gå normalt :P

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jeg er helt modsat.. kan simpelthen ikke sidde og bare trippe i min egen verden.. skal ud og give den gas ! kan især godt lide og stå næsten foran højtaleren så bassen går i gennem kroppen! :D

Titel: Re: Ecstasy
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: i gryden
OliverESB skrev:
nu har jeg prøvet Ecstasy 2 gange og begge gange har jeg gjort det i samme selskab af venner. jeg vil spørge om der er nogen der får samme type trip som jeg gør. alle andre til festen har begge gange været helt oppe og køre og og danser for vildt. jeg sidder eller nærmest ligger bare på en stol og spænder i hele kroppen. mine ben kører for fulde hammer og jeg føler mig mere tilpas end nogensinde før. har ikke lyst til andet end bare at sidde i den stol. folk til festen siger at de misunder mig så meget at jeg bare kan sidde og nyde mit eget trip uden at behøve at danse rundt og den slags. jeg ser hverken syner eller noget. begge gange har jeg sniffet et gram amfetamin og taget 2 piller.

For mig set lyder det som om at du har proppet dig selv med så meget at du ikke kan gøre andet end at kokse ud, hvis du kun kan ligge ned og spænde. Prøv en mindre dose (og lad være med at blande det med amfetamin). Så kan de være at din krop har overskud til at danse, istedet for at du voldtager den fuldstændigt, så du ikke kan rejse dig op igen.
Husk nu at holde laaange pauser mellem dine MDMA-trips, da magien forsvunder hurtigere jo flere gange du tager det, hvilket gør at man øger dosen for at prøve at fange den igen. Men det eneste man får grebet er alle de grumme bivirkninger.
Og gør dig selv en tjeneste at bruge en masse, tid på at sætte dig ind i hvad de ting du tager, kan forårsage på din krop og sind.
og ...nåh ja, velkommen til :)

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Helt væk
Få fat på nogle rene MDMA krystaller til dine venner, så tror jeg det er lettere for dem at slappe af end på de amfetamin fyldte kix :)

Har selv lige haft en aften med vennerne på MDMA, det er virkelig det lækreste stof i verden til hygge med vennerne og kæresten, dog er nedturen næste dag ikke det fedeste :) Men bare lad være at overdoser og lad være at gøre det for tit :)

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Jeg er også en klar "sofakokser". Jeg har nærmest ikke engang energi til at danse synes jeg :O kan slet ikke tage mig sammen til det, men det grunder nok i at man har det lækkert i sofaen :P

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Maryland State Senate
Sofakokser her. Kan godt nikke genkendende til det med at få nogle underlige spasmer i benene, underligt, men lækkert

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: 2100 KBH
Jeg er lidt til hvert vil jeg sige..

Vis jeg er samme med nogle som danser så danser jeg som en gal .. :D

Og vis jeg er samme med nogle som sofakoger så er det der man finder mig..

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 36 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]