Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 22 jul 2025 13:41

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 29 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Hvor du mindst venter at finde mig ..
Hej med jer ..

Jeg sidder med tre piller, der gerne skulle være Suboxone. De er hvidem har 6 kanter og på den ene side står der "N8".

Jeg har aldrig eksperimenteret med piller, udover benzo'er til at falde i søvn på, efter en weekend på hurtig. :)

Har aldrig prøvet, opiater, eller hvad det er det heller. Altså morfin eller Heroin! Og satser heller aldrig på at komme til det!

Men jeg ville egentlig gerne vide, hvilken virkning den her pille har, og hvad det er for noget. Vil ikke proppe noget i munden (eller næsen for den sags skyld), jeg ikke ved hvad er.

På forhånd, 1000 tak :)

Dedikeret medlem

Suboxone er netop et opiat (eller teknisk set et opioid, men det er ligemeget i den her sammenhæng :) )

Medlem
Brugeravatar

Culpepers skrev:
Suboxone er netop et opiat (eller teknisk set et opioid, men det er ligemeget i den her sammenhæng :) )

Hmm, ja okay.. Men hvordan er virkningen så, og hvor længe varer den osv?
Gerne så meget information som muligt.. :)
Bliver man afhængig af at prøve en gang?

Dedikeret medlem

Nej, det gør du selvfølgelig ikke :) Men har du allerede glemt hvad du skrev for et øjeblik siden?
Citat:
Har aldrig prøvet, opiater, eller hvad det er det heller. Altså morfin eller Heroin! Og satser heller aldrig på at komme til det!

I øvrigt kan du finde MEGET information om den slags på wikipedia, erowid osv. Prøv at læse lidt op på det :)

Medlem
Brugeravatar

Culpepers skrev:
Nej, det gør du selvfølgelig ikke :) Men har du allerede glemt hvad du skrev for et øjeblik siden?
Citat:

I øvrigt kan du finde MEGET information om den slags på wikipedia, erowid osv. Prøv at læse lidt op på det :)

Jeg er ikke så forfærdelig god til engelsk, derfor jeg spørger herinde, til folk der har erfaringer med det ..

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus
NEJ du bliver ikke afhængig efter en gang.

Jeg har aldrig prøvet Subuxone, men derimod har jeg taget masser af Temgesic (det aktive stof er det samme; buprenorphin), og de er mega nice imo.

De skal ligge under tungen indtil de er opløst, og så går der normalt 5-10 minutter før virkningen indtræder. Man blive godt skæv af dem, især hvis man tager et par stykker. Tømmermænd har jeg ikke mærket så meget til. Man sover også fantastisk efter sådan en, og blander du dem med lidt skunk så er det altså tæt på optimal nydelse!

Medlem

Hey.

Det aktive stof i Suboxone er Buprenorphin. Det samme som Temegesic, som du sikkert har hørt om.
Det er et utroligt stærkt præperat, og du skal have stor respekt for det. Det er heldigvis ikke et middel der er let at tage overdose af, da du simpelthen knækker dig ved for høj dose.

Suboxone er et præperat du får, hvis du har været heroinmisbruger, og som en hjælp til dine abstinenser.

Hvis du ska trippe på det vil jeg anbefale dig at tage ca 0,5 mg. Og vente ca en time. Du bliver skævagtig som morfin, men mere stimuleret. Føler du at du kan komme højere op, og bivirkninger ikke er for stærke. F.eks ekstremt træthed, kløen, kvalme osv, så gå op på 1 mg. Det er den startdosis de fleste tager hvis de skal trippe.

Trippet holder fra 12-24 timer (24 timer i mit tilfælde), og benzodiazepiner og den forøger virkningen af hinanden, og du skal gøre det med forsigtighed hvis du gør det, og prøve dig frem med lidt af gangen.

Det er ikke som morfin et præperat der er dedideret et NO-GO at blande med stimulanser. Det eneste no-go er morfin. Nu siger jeg ikke du skal proppe dig med alt mulig plus det her stof, men PRØVE dig frem, hvis du mener du mangler noget fra et andet stof.

Jeg tror ikke du kommer til at mangle noget, da du altså virkelig bliver skæv/blæst.

Og en sidste ting. TAG DET IKKE HVER DAG. Men en gang i mellem, da din krop som andre stoffer også vender sig til det, og kan give nogle heftige abstinenser.

Medlem

Og angående indtagelsesmetode.

Man som Thafreak kan ligge det under tungen, eller sniffe dosisen :)

Admin
Brugeravatar

Bryder mig ikke så meget om buprenorphin. Synes det er lige kvalmt nok. Men nu er opiater heller ikke min kop te sådan generelt. Selvom mange nok har det anderledes, kan jeg endda bedre li tramadol end buprenorphin. Og tramadol er i forvejen ret skod i min bog :P

@Extreme: Slap nu af med de anbefalinger af doser. Jeg knækker mig rimelig grumt af 5-600 µg på én gang, så at anbefale at lægge ud med 500 eller 1000 er lige hidsigt nok IMO. Man kan godt ha kvalme i ret mange timer. Man skal ihvertfald sørge for at ku ligge ret stille i lang tid, hvis man får kvalme.

Citat:
Det er ikke som morfin et præperat der er dedideret et NO-GO at blande med stimulanser.

Hvorfor er morfin "NO-GO" at blande med stimulanter?

-Jimmy Carter

Medlem
Brugeravatar

Jeg tog lige et lille hjørne af den, måske hvad der svarer til 1/7 .. Og for fanden jeg er bare vag nu, har kvalme, ondt i hovedet, og har knækket mig :(
Først fik jeg ondt i hovedet, så faldt jeg i søvn, og nu er jeg så vågnet, og nu føles det bare som om jeg har influenza eller sådan noget. Ved ikke om det er pga den, men kan ik finde andre muligheder. FØJ en lorte pille! Ad...!!!

Admin
Brugeravatar

^^Havde ikke lige set, det var 8 mg du havde. Det er altså pænt meget buprenorphin i én tablet. De er beregnede til folk, der i forvejen har stor tolerance for opiater. Hvis du har spist over 1000 µg buprenorphin nu her, kommer du nok til at ha det ringe i noget tid. Prøv at få sovet en masse og bevæg dig så lidt som muligt. Det er ik farligt, men nok bare i overkanten.

-Jimmy Carter

Medlem
Brugeravatar

Imp skrev:
^^Havde ikke lige set, det var 8 mg du havde. Det er altså pænt meget buprenorphin i én tablet. De er beregnede til folk, der i forvejen har stor tolerance for opiater. Hvis du har spist over 1000 µg buprenorphin nu her, kommer du nok til at ha det ringe i noget tid. Prøv at få sovet en masse og bevæg dig så lidt som muligt. Det er ik farligt, men nok bare i overkanten.

Jeg tog bare et lillebitte hjørne af den, ikke engang en kvart tog jeg. Det var virkelig ingenting. Og ved ikke, hvad Ug betyder og alt det der. Men der skal godtnok ikke meget til. Puha. Godt jeg ikke tog en hel :shock:
Er det sådan man får det på opiater, så forstår jeg sgu ik hvorfor folk bliver så afhængige og de er så størkt vanedannende.. :S

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: Lige rundt om hjørnet
@ChiQah - ug betyder microgram, altså hvis du har taget ca. 1/7 del af en 8mg piller ha du taget ca 1,15mg (der går 1000ug på 1mg)

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: tresnulnul
Så du har taget mere end du blev anbefalet, prøv en mindre dosis en anden gang hvis det endelig skal være ;)

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus
Holy shit, anede slet ikke man kunne få så stærke buprenorphin piller! Temgesic (som jeg omtalte tidligere) har 0.2/0.4mg buprenorphin i hver pille, og jeg bliver godt sat af 0.8mg. Hvis vi antager at du har taget 1/8 af en pille med 8mg buprenorphin, har du immervæk fået 1mg buprenorphin i et hug! Håber du får det bedre! Men lad være med at kald det en lortepille, alt er lort hvis man overdoserer. Man kan sagtens få det fedt af buprenorphin.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: .....
0.8mg plejede jeg at dele op i 16 lige store bunker og så gå meget stille frem...

Desuden er Suboxone en kombination af buprenorphin og naloxon - det er subotex og temgesic der er identiske...

Medlem
Brugeravatar

Okay, det er sygt nok, at man kan slå ud af så lidt. :O Jeg mener virkelig, at det stykke jeg tog, var mindre end min lillefinger negl. At der ikke skal mere til, er godtnok vildt.. Det siger bare hvor stærke de piller er, puha...

Admin
Brugeravatar

I øvrigt, det er generelt en dårlig idé at dele tabletter på den måde uden delekærv. Medmindre der er en kærv, kan man ikke være sikker på, man får 1/4 af stoffet selvom man knækker 1/4 af tabletten af. Så hellere gøre som hopifjorden siger, og knuse pillen helt og blande det sammen, derefter tage lidt.

-Jimmy Carter

Insane psychedelia user!

HopIFjordeN:

Mener du ikke 8mg? svjv findes der ikke nogen præparater indeholdende 0,8mg Buprenorphin..

Medlem
Brugeravatar

Imp skrev:
I øvrigt, det er generelt en dårlig idé at dele tabletter på den måde uden delekærv. Medmindre der er en kærv, kan man ikke være sikker på, man får 1/4 af stoffet selvom man knækker 1/4 af tabletten af. Så hellere gøre som hopifjorden siger, og knuse pillen helt og blande det sammen, derefter tage lidt.

der er delekærv på, det fik jeg bare ikke lige skrevet :)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 29 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]