Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 07 maj 2025 20:55

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 24 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Hej psy:)

Jeg har en stor bunke smertestillende liggende fra en tidligere skade, men nu vil jeg gerne prøve dem for sjov:)

Jeg har flere Oxynorm og Oxycodone i 5mg og en masse tramadol i 50mg.
Hvad er bedre til rekreationelt brug Oxynorm eller Tramadol? Og hvad ville være en passende dosis til god euforie uden tolerance?

Ø Tripperen!

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: .....
ImHo er oxycodon (oxynorm er oxycodon i instant release, oxycontin er depotudgaven, men det aktive stof er det samme) helt klart bedst rekreativt... 10mg syntes jeg er en fin starter dose, nu hvor du jo højst sandsynligt har taget det i forbindelse med smertelindring, ellers er en allergitest en god ide - dvs at du tager fx 3-5mg og ser om du slår ud allergisk..

Alle folk reagerer forskelligt - personligt kan jeg ikke holde til at tage fx 40mg oxycodone på een gang uden at få det skidt, dvs opkast og svimmelhed - men hvis jeg starter roligt ud og bygger min rus op over flere timer, kan jeg godt holde til det.. Men når jeg efter mange timer nærmer mig omkr 100mg, skal jeg ikke have mere - men kender flere folk der let kan tage mere, men kender også flere folk der ikke kan.. Det korte af det lange er, at du skal skabe dine egne erfaringer stille og roligt, da du ikke umiddelbart vil kunne tage andre folks doseringer og oversætte dem til dine egne..

Hvis jeg var dig, ville jeg knuse dit produkt og sniffe det, selvom biotilgængeligheden er ret høj når vi taler oxy - men du vil peake en del hurtigere og dermed mindsker du risikoen ved at redosere for hurtigt, fordi du bliver utålmodig fx..

Så, start ud med fx 10mg i næsebenet og redoser efter behov med 5mg (men vent gerne 30-45min mellem redoseringerne) - når du nærmer dig en tilstand du syntes er behagelig, så stop op og mærk efter og luk så skuffen.. dobbelt dose er ikke dobbelt så godt!! Det er dobbelt så farligt.. =)

Højde og drøjde har også en afgørende finger i spillet... Jeg er 187cm høj og vejer ca 70-75kg...

God vind!!

jeg har spist 10mg oxy og 100mg tramadol for 1.5 time siden, og jeg kan kun mærke en bitte smule varme!? Jeg er ikke så glad for at sniffe.

Kan jeg spise 10mg mere nu og forvente noget, eller er det bare spild?

Medlem

Ø Tripperen! skrev:
jeg har spist 10mg oxy og 100mg tramadol for 1.5 time siden, og jeg kan kun mærke en bitte smule varme!? Jeg er ikke så glad for at sniffe.

Kan jeg spise 10mg mere nu og forvente noget, eller er det bare spild?

Jep, det skulle der ikke være noget i vejen for. Når jeg tager oxycodon plejer jeg også at opbygge min rus over længere tid, starter ganske lavt ud og redoserer så et par gange, med 30-45 minutters mellemrum hvis det er nasalt, og 1-2 timers mellemrum hvis det er oralt. Det virker fint for mig, men prøv dig frem, og se om 10mg mere oralt tager dig derhen hvor du gerne vil være.

Jeg har nu sniffet 15mg mere nasalt. Altså har jeg taget 10mg oxy og 100mg tramadol oralt, og 15mg oxy nasalt over 2.5 timer, burde jeg ikke have en solid rus nu? Jeg har det godt, men jeg synes ikke at rusen er særlig kraftig, tværtimod!

Jeg snupper lige 10mg mere oralt for at se om det ikke kan gøre det:)

Jeg kom op på 40mg oxy og 250mg tramadol. 15mg oxy og 100mg tramadol nasalt og resten oralt. Indtaget over 3.5 timer. Er det ikke meget når det er første gang? Jeg fik ikke en vild rus ud af det, bare lidt varme og bedøvelse, næsten ingen euforie.

Men holdkæft mand jeg har hovedpine, kvalme og er svimmel i dag:-(

Medlem

Det er faktisk en del jo. En anden gang vil jeg råde dig til at holde dig til enten den ene eller den anden.

Hvor lang tid siden er det du tog dem imod din skade? Det kan være der er noget overskydende tolerance, men jeg tror ikke det er særlig sandsynligt. Og selv hvis der er, så burde du sgu stadig kunne blive euforisk af 40 milligram.

Der kan være variation i hvordan forskellige mennesker reagerer på forskellige opioider, og selvom oxy bredt regnes for at være blandt de mest euforiske, kan det være du er en af dem for hvem det ikke virker sådan. Jeg har dog også hørt tale om at man ikke rigtig føler eufori de første par gange man prøver opioider, men jeg tror ærlig talt at det er en af de mange narkomyter.

Jeg havde også den styggeste hovedpine fra helvede dagen efter jeg prøvede oxy rekreationelt for første gang. Drik en hel masse vand og pop en aspirin. Det hjalp for mit vedkommende.

jeg er ikke sikker på at det bliver en næste gang, så skal det ihvertfald være ægte rå opium:) jeg tror at resten af kapslerne ryger i lokumet.

Det er to uger siden jeg stoppede med dem, men den sidste uge tog jeg kun en kapsel om morgenen hver dag. Så tolerance burde jeg ikke have, når max dosis jeg havde fået for smerte med oxy var 5mg ad gangen. Jeg synes faktisk ikke at rusen blev større efter den næste kapsel.
yes jeg drikker meget vand:)

Eksperimentet er gentaget. Denne gang med 20mg nasalt indenfor 1.5 time, stadig ingen effekt. Meget mærkeligt. Er der nogen der har en idea om hvorfor jeg ikke får nogen effekt udover bedøvelse?

Alle bivirkningerne har været der begge gange, koldsved, kløe, hård mave og en hovedpine fra helvede dagen efter.

Jeg har en teori om at det kun er folk der har ondt i sjælen der får en rus ud af opiater/opioider, er jeg forkert på den?

Dedikeret medlem

Ø Tripperen! skrev:
Eksperimentet er gentaget. Denne gang med 20mg nasalt indenfor 1.5 time, stadig ingen effekt. Meget mærkeligt. Er der nogen der har en idea om hvorfor jeg ikke får nogen effekt udover bedøvelse?

Alle bivirkningerne har været der begge gange, koldsved, kløe, hård mave og en hovedpine fra helvede dagen efter.

Jeg har en teori om at det kun er folk der har ondt i sjælen der får en rus ud af opiater/opioider, er jeg forkert på den?

Go'morn Ø tripper! 8) & selv tak!..
Hmm din hypotese om at rusen først opstår hvis man har ondt i sjœlen.. er noget off, og dog kunne der vel noget om snakken sådan rent misbrugs-mœssigt hvis man tar et tværsnit af brugerskaren og så alligevel; man har jo ikke rigtigt brug for en skovl når man står i et hul.. -det føles bare sådan! :roll: #ramblin
-Men det er ikke et krav som ska være opfyldt inden du må få lidt rus.. :wink:

har du fysiske smerter af nogen art i kroppen? for så er det dêt som bliver taget hånd om først.. (IME)
mit HRråd er: hold en god pause med skidtet..(lœs dine sidste 2 indlœg) -altså en rigtig lang en.. og tag den så derfra, hvis du (engang) vil prøve at eksperimentere igen!
:peace:
-og ha en rigtig herlig dag derude!

Hejsa Warondrugs:D

Jeg har ingen fysiske smerter mere, og heller ingen tolerance så jeg forstår det ikke helt!? Jeg har det dog lignende med nogle andre euforiserende stoffer. Både amfetamin og kokain har særdeles lille effekt på mig. Tilgengæld fungerer mdma udemærket.
Ja det er slut med oxy nu. Skal opiater prøves igen, skal det være noget fra valmuen:)

ja ha det godt;)

Junior medlem

Jeg vil gerne lige bidrage med min erfaring.

Jeg har taget en del oxynorm, de første par gange da jeg sniffede dem der kunne jeg ikke mærke det store for at være helt ærlig.

Hvis du har været oppe og sige hej til de 30 mg i dosis eller deromkring over et par timer, så snup 30 mg ORALT på en gang.
Biotilgængeligheden er så høj med oxynorm, og der er mig bekendt fyldt med andet fyldestof inde i de kapsler, så ingen grund til at sniffe dem i mine øjne.

Det du skal vide er at det godt lige kan tage noget tid at ''finde rusen'' Den er faktisk ekstrem lækker, jeg vil mest af alt beskrive den som en dejlig kilden inde i hovedet, og en meget stærk følelse af ren afslapning, lidt ligesom når man bliver nusset på ryggen eller lign. Jeg har nogen enkelte gange fået vild eufori, men du skal sætte dig til at lave et eller andet afslappet på computeren, og så mærke efter fysisk i dit kranie en times tid efter indtagelsen. Er sikker på du nok skal finde virkningen, men nogengange skal man lige nå en hvis dosis og genkende rusen :)

jeg indtog jo 15mg oxy og 100mg tramadol nasalt, og 25mg oxy og 150mg tramadol oralt i første forsøg. Hvis det ikke er nok kan de piller rende mig!

Jeg tror bare at jeg er et hardhead hvad angår narko. Jeg har skrevet herinde før om mine første forsøg med ketamin og lsd, hvor brugerne på boardet her har påstået at mine substancer har været cuttet eller af dårlig kvalitet, som jeg ellers ikke tror på.
På samme måde med amf og coke, jeg får næsten ingen rus.
Når jeg spiser svampe, er jeg også oppe på 2-3 gange en almindelig max dosis, og de svampe samler jeg selv, så de er heller ikke af dårlig kvalitet eller cuttet.
Nu er det så oxy som jeg selv har hentet på apoteket, og der tror jeg sgu ikke at kvaliteten fejler noget.

Fordelen med det psychedeliske er, at man bare kan tage noget mere hvis effekten ikke er god nok. Det kan man ikke på samme måde med narkotiske stoffer, da bivirkningerne øges, og generelt er det bare ikke sundt at tage for store doser af narkotikum.

Ø Tripperen!

Junior medlem

Lad være mad at blande tramadol og oxycontin da det kan medføre serotin syndrom!!!!

hvis jeg var dig havde jeg startet med og sniffe 20mg vente 15min og se hvad der sker. hvis du så føler du kan klare mere så snif 10mg mere.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Somewhere around Barstow
Jeg får altid de vildeste tømmermænd af tramadol effekten er fin men slet ikke det værd for mig
Oxynormer giver mig en mere behagelig rus men ikke noget kraftigt men der får jeg ingen tømmermænd overhoved... Men altså ville langt hellere ryge en god skunkjoint men sådan er vi jo forskellige :)

Fuck narko og hash
Når man har kondi på glas

Alakazam skrev:
Jeg får altid de vildeste tømmermænd af tramadol effekten er fin men slet ikke det værd for mig
Oxynormer giver mig en mere behagelig rus men ikke noget kraftigt men der får jeg ingen tømmermænd overhoved... Men altså ville langt hellere ryge en god skunkjoint men sådan er vi jo forskellige :)

Ja altså jeg har forsøgt mig frem og tilbage både med tramadol og oxynorm, men stadig uden nævneværdi effekt. Og det er med større dose end anbefalet i denne tråd.

En skunk joint virker også bedre på mig, men skunk ryger jeg jo hverdag. Så ville se hvor sjove opioider er, men har dog konstateret dem for at være kedelige.

Jeg synes dog at Tramadol gav mig en lidt større rus, end hvad oxynorm kunne præsentere.
Jeg kan mærke effekt af 5mg oxynorm, men effekten bliver ikke større efter 10mg.
Tramadol kan jeg mærke fra 100mg, men efter 150mg bliver effekten ikke større.

Det må siges at være en beskeden rus jeg får ud af disse opioider...

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Somewhere around Barstow
Når jeg tager oxynorm har jeg stort set ingen bivirkninger hvorimod tramadol får jeg det dårligt dagen efter og på dagen bliver jeg forstoppet kan ikke pisse får kvalme og min krop klør overalt tror ikke helt jeg kan tåle det så holder mig til oxynorm :) men den rus jeg får generelt er ikke noget jeg synes er noget at skrive hjem om :)

Fuck narko og hash
Når man har kondi på glas

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 24 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]