Ø Tripperen! skrev:
Eksperimentet er gentaget. Denne gang med 20mg nasalt indenfor 1.5 time, stadig ingen effekt. Meget mærkeligt. Er der nogen der har en idea om hvorfor jeg ikke får nogen effekt udover bedøvelse?
Alle bivirkningerne har været der begge gange, koldsved, kløe, hård mave og en hovedpine fra helvede dagen efter.
Jeg har en teori om at det kun er folk der har ondt i sjælen der får en rus ud af opiater/opioider, er jeg forkert på den?
Go'morn Ø tripper!

& selv tak!..
Hmm din hypotese om at rusen først opstår hvis man har ondt i sjœlen.. er noget off, og dog kunne der vel noget om snakken sådan rent misbrugs-mœssigt hvis man tar et tværsnit af brugerskaren og så alligevel; man har jo ikke rigtigt brug for en skovl når man står i et hul.. -det føles bare sådan!

#ramblin
-Men det er ikke et krav som ska være opfyldt inden du må få lidt rus..
har du fysiske smerter af nogen art i kroppen? for så er det dêt som bliver taget hånd om først.. (IME)
mit HRråd er: hold en god pause med skidtet..(lœs dine sidste 2 indlœg) -altså en rigtig lang en.. og tag den så derfra, hvis du (engang) vil prøve at eksperimentere igen!
-og ha en rigtig herlig dag derude!