Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 13 jul 2025 17:18

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 28 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
 Titel: Morfin
Junior medlem

Geografisk sted: Aalborg
I aftes blev jeg tilbudt en morfin pille (vist nok af navnet Timegesic) som skulle være en af de stærkeste morfin piller på markedet. Vi sad et par stykker og blev så enige om at prøve at sniffe lortet. Hakkede pillen, lavede 2 snitter og sniffede det så. Skal sgu love for at det shit fucker ens hjerne op godt og grundigt. Men i dag har vi ikke lavet meget andet end at brække os og have den hidtil ondeste hovedpine. Nogen der har erfaring med at sniffe morfin piller?

PS: Det kan absolut ikke anbefales.

Titel:
Medlem

tsk tsk tsk....

Temgesic, som de hedder, indeholder buprenorphin som er et syntetisk opiod der er 25-50 gange mere potent end morfin.
Temgesic resoribletter indeholder enten 0,2 eller 0,4 mg buprenorphin, og er udelukkende beregnet til sublingual administration (under tungen).

Tog engang én af dem, uden synderlig effekt, jeg blev bare lidt stenet.

En af mine kammerater tog 3, hvorefter han stenede alt for vildt, og brækkede sig et par gange. Men han mente han havde det fint nok.

Titel:
Insane psychedelia user!

Så vidt jeg ved går der 2-3 timer før effekten rigtig sætter ind.

Prøvede fornyligt en tablet, men faldte isøvn efter 1,5 time.

Titel:
Junior medlem

Okay, det lyder ret psyko. :D . Det kan godt være at jeg er belevet taget ved røven så. Men okay, 30 kr fra eller til. Men blev fint basket af skidtet. Det var bare møggrimt i dag med de eftervirkninger eller hvad man kalder det. Fuck, har aldrig haft det så dårligt. Har i prøvet at sniffe det?

Titel: Hov hov
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Du må sq endelig ikke forveksle Buprenofin med Morfin.Det er standard marock op imod 80 grams.
Buprenorfin er ganske rigtig et Kunstigt stof,men det er et blandet anta agonist/ren agonist produkt,hvilket giver det en lidt flippet profil.Jeg vil ikke anbefale nogen at bruge Bup til at søle sig i.Det er et fedt midddel til folk der har problemer med misbrug,da det er ved at overtage Metadons rolle,som vedligeholdelsstof.
Morfins eufori er mindst 5 gange større.

Titel:
Insane psychedelia user!

Gonzo, hvis morfin ikke bider på mig, hvad for et opiat vil du så "anbefale" at prøve?

Vil ketogan gøre en forskel?

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Ja jeg vil i høj grad tro at Ketogan ville kunne vælte dig.Ellers er et stof som Oxycodone også rigtig godt.
Det er det de kalder "Hillbilly Heroin" i staterne.Der heder pillerne OxyContin,og er et depot præparat,der bliver misbrugt i meget stor stil derovre.
Bare prøv at slå ordet OxyContin op på Google.
Man kan også få OxyContin herhjemme,hvis du kan finde en læge der vil skrive det ud.Bare husk at tygge pillen,ellers virker den i 24 timer,hvor der bliver frigjort en lille dosis en gang imellem.
De alm heder Oxynorm,og er på 5-10 og 20 mg.Start med 20 mg,og se hvordan det virker.

Morfin kan godt være lidt tricky.Noget af forklaringen er,at det er meget dårligt optaget når man spiser det.Ligeså snart man administrerer det på snart sagt alle andre måder(sniffe,IM,IV,SC,rektalt)virker det meget stærkere.

Men husk,hold LANGE pauser imellem sessions. 8)

Titel:
Junior medlem

Ja, det kan man næsten sige sig selv jo. Når man spiser dem kører de jo gennem leveren et par gange før de ender i systemet. Men når man sniffer det går det jo direkte i slimhinderne. Tak for alle de gode svar....

Titel:
In our memories

Geografisk sted: Provinsen
Jeg har nu haft fine oplevelser med buprenorphin (mærket anorfin), jeg forstår ikke rigtig at de skulle give en anderledes effekt end andre opiater? Jeg synes nærmest de virker ligesom ketoganer eller tramadol.
Det ville være rart hvis Dr. Gonzo ville uddybe sin forklaring lidt :)

Mvh. Psyko

Titel: nnn
Junior medlem

Li

Senest rettet af Roscoe 25 nov 2004 21:50, rettet i alt 1 gang.

Titel:
Insane psychedelia user!

Jeg synes det er underligt som opiater giver en rus på nogle, mens andre ikke kan mærke et hak.

Fx codein, mange kan mærke 150mg, men jeg kender ligeså mange der ikke kan mærke noget som helst.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Psyko>:
Det er muligvis anderledes for dig,men jeg har aldrig kunne lide virkningen af Bup.Anta/ren agonist,betyder at det er et blandet præparat,der hvis man er på,f.eks Heroin og tager det,får man kraftige abstinenser.Det er antagonist effekten.Denne effekt bliver selfølgelig brugt i behandlingen af narkomaner.

Roscoe>:Jeg skal ikke kunne sige hvorfor Ketogan ikke virker på dig.Har du prøvet at tage 4-6 stykker på en gang?Hvis ikke du bliver bombet at det er du speciel. :D

Der er nogen mennesker der ikke kan metabolisere Codein.De mangler et enzym der hedder Pytocrhom et eller andet 450 er det vist.Så vidt jeg husker er det omkring 10-15% af folk der mangler dette enzym.Så bliver det ikke omdannet i leveren,og er spildt.

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Jeg har en enkelt oplevelse med Buprenorphin (Subutex), hvor jeg sniffede 0.5 mg...
Jeg blev LAM, men rusen sagde mig absolut intet...
Efter et par joints begyndte det at blive lidt sjovt, men min hukommelse var wasted et helt døgn efter. (Pænt dekoreret af knappenåls-pupiller).

Tramadol har jeg spist op til flere gange, højeste dosis var et halvt gram fordelt over 3-4 doseringer... Måske er opiater bare ikke mig?

Det eneste der virkeligt har imponeret (og skræmt mig), var Fentanyl.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tramadol og Buprenorfin,er de 2 mest crummy Opioider der kan gnaskes.De KAN,under bedste omstændigheder,solen i ryggen osv,give noget der minder om en Opiat rus,men de ER crummy.

Se Fent derimod,der har man noget af det nærmeste man kommer pharmaceutisk Heroin,bare med en ret kort virkningstid.
Det er meget sjældent det er på markedet rent,da det er så utroligt stærkt.Jeg kender en,der hørte om et sted I Indien hvor det kan købes i mcg over nettet(microgram!).

Jeg skal ej nyde noget. :shock:

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Sjælland
Dextrose skrev:
Det eneste der virkeligt har imponeret (og skræmt mig), var Fentanyl.

Var det for lækkert - eller hvordan skræmt?

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Ja, det var for lækkert... (Det var på et stimulans-comedown jeg indtog det)

Men det der skræmte mig, var at da jeg vågnede havde jeg milde (fysiske) abstinens-symptomer (feber-agtig fornemmelse i kroppen, kvalme og besvær med at spise) - efter kun én gang! :shock:

Det var dog ikke værre, end at et godt måltid mad (som var svært at kæmpe ned), en ryger og vistnok også lidt GHB, kunne kurere det.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Dex>:
Hvis du tror det havde bare den mindste smule med abstinenser at gøre er du på vildspor.Så hurtigt går det altså ikke. LMAO..

Godt nok er folk forskellige,men selv det aller stærkeste Opioid som Etorphin,eller en anden Fent analog som f.eks Carfentanyl(som bliver brugt til at bedøve elefanter med) vil ikke kunne gøre dig hooked på under en uge.Så spiller psyken også ind,men så hudt jeg hvisker er det et sted mellem 6-14 dage alt afhængigt af netop psyken.Og så skal du rå frådse.

Da jeg startede med Opiater gik der mere end et halvt år,før der begyndte at ske noget i den retning. :shock:

Senest rettet af Gonzo 23 apr 2004 13:42, rettet i alt 1 gang.

Titel:
Medlem

Geografisk sted: kbh
hey gonzo jeg har kun prøvet opiater en gang og det var contalgin men fik ikke meget andet ud af det end at jeg kastede op i næsten 18 timer
hvis jeg skal prøve et opiat igen hvilket vil du så anbefale jeg har oxycontin oxynorm petidin ketogan og morfin til rådighed mvh undoit

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Det var sq noget af et arsenal.Er din far læge?Pas PÅ siger jeg.Det kommer så utroligt snigende,og man er 100% sikker på at man har check på det."Jeg bliver sq ikke hooked,jeg har set så mange blive det,jeg ved hvad jeg skal kigge efter"EAHHH.Galt. :D

Men jeg tror jeg vil sige Ketogan.Det er nok dem der er mest eufori på.Også OxyContin.Husk iøvrigt at tygge Contalgin og OxyContin,det er depot piller.Og husk at så kommer hele dosen med det samme.
Prøv Ganer,ellers Oxynorm.

Men please ha i baghovedet at deter dynamit. :lol:

Titel:
Medlem

Geografisk sted: kbh
ganer har jeg læst i andre posts at man skal æde ca 2-4 men hvad med Oxynorm 5mg og oxycontin 80mg

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 28 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]