Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 jul 2025 17:11

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 31 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Medlem

Geografisk sted: Als
Forsøgspersoner søges til MDMA / Ecstasy test

Det er indtil dato ikke videnskabeligt holdbare undersøgelser eller eksperimenter der uigendriveligt har kunnet bevise eller blot på rimelig måde sandsynliggøre at MDMA fornuftigt anvendt forsager hjerneskade.

Millioner af mennesker i den vestlige verden gennem især de sidste 10 år har indtaget betydelige mængder ecstasy, uden at dette åbenbart har bevirket, at disse mennesker har fået ødelagt deres hukommelse, reduceret deres tænkeevne m. m.

I den forbindelse skriver Saunders: Nyere forskning viser den spændende mulighed for, at MDMA faktisk kan havde en positiv virkning. De ecstasy-brugere, der er blevet undersøgt har større blodgennemstrømning i deres hjerner en normalt.

Blodtilstrømningen til hjernen bliver normalt reduceret, når folk bliver gamle, og man mener, at dette er årsagen til mange alderdomsproblemer, såsom demens og Alzheimers sygdom.

Du har muligheden for at yde dit bidrag til denne forskning her: [url]http://www.benneke.dk/Forsøgspersoner%20søges%20til%20Narkotika%20test%20.htm[/url]

Med venlig hilsen

http://www.benneke.dk[/url]

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Laniakea Supercluster & The Surrounding Area
ser spændende og fornuftig ud :wink:

Titel:
Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: The Republic of Huru
Betragt mig som en hvid kanin.. :D

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Betyder det, at de giver én MDMA? Sorry, hvis jeg ikke fatter det, jeg er på MDMA. :wink:

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Aalborg
PsyGoA skrev:
Betyder det, at de giver én MDMA? Sorry, hvis jeg ikke fatter det, jeg er på MDMA. :wink:
Nej, du skal bare besvare en test omkring dit forbrug og lignende.

Prøv at kigge på det når du ikke mere er fucked ;)

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Nååååh, kedeligt. :) Og tak for svaret. Det var sgu da venligt af dig. :lol:

Titel:
Medlem

Geografisk sted: Aalborg
PsyGoA skrev:
Og tak for svaret. Det var sgu da venligt af dig. :lol:

Haha!! Loved up? :D

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Nej, nej, jeg syntes bare, at jeg kunne føle hans superpositive mentalitet. :wink:

Men hvis man bare skal fortælle om sit forbrug, hvad kan det så bruges til? Enhver idiot kan jo komme og sige, at han har proppet sig med kiks og overhovedet ikke har oplevet nogen bivirkninger. Man lægger jo ikke selv mærke til dem.

Medlem

Hej PsyGoA
Dedikeret medlem

"I en verden, hvor alt er usikkert, virker det på én gang komisk og velgørende at træffe selvsikre som dig"

Nogle mennesker må gøre nogle frygtelig simple ting for at holde deres agtværdighed oppe.

Læs ex. det du skriver:

"Men hvis man bare skal fortælle om sit forbrug, hvad kan det så bruges til? Enhver idiot kan jo komme og sige, at han har proppet sig med kiks og overhovedet ikke har oplevet nogen bivirkninger. Man lægger jo ikke selv mærke til dem."

Stilen er taknernes klædedragt.
Helvede er de andre.
Selvmodsigelse forkommer hyppist, når selvet er i strid med sandheden.

(Man må vaske sit snavsede linned hos sig selv.)Man kender sit ideale jeg bedre end sit reale.

Hvem er MAPS ? - læs her: http://www.maps.org/ "If we unite as one voice, we will be heard"

Det er søgen efter sandheden, ikke besiddelsen af sandheden, der er filosofiens væsen. Dens spørgsmål er væsenligere end dens svar, og hvert svar bliver til et nyt spørgsmål.

Så hvad kan siden bruges til? Det er et godt spørgsmål?

Men husk på: I livets maskerade vækker den, der ikke har maskeret sig størst opsigt.

med venlig hilsen

http://www.benneke.dk

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Wild Wild Westjylland
Hvad fanden skete der lige der?!?!

Titel:
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: spatielt promiskuøs
Nogle mennesker må tilsyneladende formulere sig frygteligt kryptisk for at holde deres agtværdighed oppe :lol:

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Hej, Benneke. Jeg ved ikke, om det er, fordi klokken var langt over sengetid, da du skrev det, men jeg forstår ikke, hvad du mener, eller hvordan du kommer frem til det. Påstår du, at jeg er maskeret og ikke skriver mine rigtige tanker ned, eller hvad? Det var sgu da noget underligt noget. Resten fatter jeg ikke.

Medlem

Hej PsyGoA

Du skriver:

"Men hvis man bare skal fortælle om sit forbrug, hvad kan det så bruges til?

Enhver idiot kan jo komme og sige, at han har proppet sig med kiks og overhovedet ikke har oplevet nogen bivirkninger. Man lægger jo ikke selv mærke til dem."

En tanke, tænkt på ny, er ikke den samme tanke....Den ovennævnte tanke af dig, har jeg ikke tænkt over - tak for det PsyGoA - Det var ros til dig, og for mig nye tanker - lære jeg en masser af.. flere forskellige tanker, er = med flere vinkler.

Således var det skrevne vel bare tænkte tanker, over det at lyve - og det at lyve i den test.

Det var dine nævnte ”Enhver idiot” der var påstanden om at være maskeret.

Den 13 Feb 2004 15:05 skrev du:

1. Betyder det, at de giver én MDMA? Sorry, hvis jeg ikke fatter det, jeg er på MDMA.

2. Nååååh, kedeligt. Og tak for svaret. Det var sgu da venligt af dig.

Dømt af dig - på hvilket grundlag? - Til konklusionen?

Det er et temmelig løst grundlag, du bruger til at domfælde http://www.benneke.dk/Forsøgspersoner%20søges%20til%20Narkotika%20test%20.htm [/url]

Min måde var måske forkert – det kan jeg så kun beklage.

Med venlig hilsener

Ps Igen mange tak dine nye vinkler på sagen

Titel:
Insane psychedelia user!

Geografisk sted: Et sted i omegnen af KBH.
2 sekunders offtopic:
@Benneke: Jeg elsker din måde at skrive på :D

Mvh Jonas!

In our memories
Brugeravatar

Benneke skrev:
En tanke, tænkt på ny, er ikke den samme tanke....Den ovennævnte tanke af dig, har jeg ikke tænkt over - tak for det PsyGoA - Det var ros til dig, og for mig nye tanker - lære jeg en masser af.. flere forskellige tanker, er = med flere vinkler.

Du er noget for dig selv, Benneke. :) Selv tak, så.

Benneke skrev:
Således var det skrevne vel bare tænkte tanker, over det at lyve - og det at lyve i den test.

Ja, lige præcis. Det var også derfor, at jeg syntes, at du lagde lidt meget i ordene.

Benneke skrev:

Det er min måde at udtale mig på, læg heller ikke for meget i dét. ;)

Benneke skrev:
Den 13 Feb 2004 15:05 skrev du:

1. Betyder det, at de giver én MDMA? Sorry, hvis jeg ikke fatter det, jeg er på MDMA.

2. Nååååh, kedeligt. Og tak for svaret. Det var sgu da venligt af dig.

Dømt af dig - på hvilket grundlag? - Til konklusionen?

Det er et temmelig løst grundlag, du bruger til at domfælde http://www.benneke.dk/Forsøgspersoner%20søges%20til%20Narkotika%20test%20.htm [/url]

Nu bliver jeg lidt forvirret igen. Det er siden dér, som du siger, at jeg har domfældet, men du citerer mig for et andet indlæg, jeg har skrevet, som ikke omhandler siden?

Benneke skrev:
Min måde var måske forkert – det kan jeg så kun beklage.

Det er så helt i orden.

Titel:
In our memories

Damn, hehe,.. det udvikler sig lidt på en kryptisk måde det her... :lol:

Hvor mange har udfyldt og sendt spørgeskemaet?
Har ikke selv sendt det endnu.

dEEP

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Laniakea Supercluster & The Surrounding Area
har jeg

Titel:
Medlem

Hver tidsalder har sin specifikke alvor som den følgende ikke rigtig kan tage alvorlig

”Nu bliver jeg lidt forvirret igen. Det er siden dér, som du siger, at jeg har domfældet, men du citerer mig for et andet indlæg, jeg har skrevet, som ikke omhandler siden?”

Høj intelligens kendetegnes ved evnen til på en gang at rumme to modstridende ideer og dog bibeholde tankens klarhed" :D

Det er dit inlæg til: Forsøgspersoner søges til MDMA / Ecstasy test = http://www.benneke.dk/Forsøgspersoner%20søges%20til%20Narkotika%20test%20.htm [/url] Forstår du det nu PsyGoA ?

Benneke skrev:

Det er min måde at udtale mig på, læg heller ikke for meget i dét.

Det er ikke måden at udtale sig på – det er et for tyndt PsyGoA!! Man bør ikke dømme menneskerne efter det de ikke ved, men efter det de ved, og efter den måde, hvorpå de ved det.

Det er en dårlig teori (PsyGoA) , som forudsætter, at alle mennesker er idioter. At generalisere er at være en idiot. Med tankefejl farer man vild i videnskaben, med vurderingsfejl i livet.

Det farlige set ud fra mit synspunkt m.h.t. det PsyGoA skriver er: Folk tænker ved smitte og får en mening ligesom en forkølelse. (Disse tanker må ikke smitte)

Mange mennesker banker rundt på væggen med hammeren og tror, , at de hver gang træffer sømmet på hovedet. I næsten 30 år har jeg kæmpet for at legaliser stoffer: http://www.encod.org/rap-denmark.htm . Sand klogskab kræver, at man både forstår folks argumenter og hvordan de er kommet til dem.

Man burde ikke forbavses over stadig at kunne forbavses - smil til alle jer søde mennesker her på siden :D

Med venlig hilsen

Medlem

Geografisk sted: Udlandet
Hej Benneke

1 - Jeg kan ikke forstå hvordan foskere kan bruge udtagelser fra folk de
ikke kender til at opretholde deres forskningsresultater på? De bør da være sikre på folks alder, levevis, hvor meget og hvor lidt de tager, hvad de ellers tager osv. og det kan de da umuligt ved en anonym test, de kan jo ikke bag efter komme og sige at deres tal er fra en pålidelig kilde når de ikke kende kilden eller personerne. En person kunne udfylde testen 1000 gange og på den måde påvirke deres resultater, hvilket vil give dem en stor statistisk afvielse og derved gøres deres resultat ubrugeligt. Jeg syns det er 2. klasses forskning i stor stil..

2 - Du skrev "Det er indtil dato ikke videnskabeligt holdbare undersøgelser eller eksperimenter der uigendriveligt har kunnet bevise eller blot på rimelig måde sandsynliggøre at MDMA fornuftigt anvendt forsager hjerneskade" Nej det er der ikke, men det er tilgengeldt bevist på alle pattedyr vi normalt sammenligner os selv med under udviklingen af ny medicin (derved er det godt nok ikke 100% bevidst for menesker, men yderst sansynligt). Problemet med forsøgene på mennesker har været at de resultater der er opserveret ved længerevarende brug af MDMA aldrig har kunne tilskrives alene dette stof da mennesker ikke som dyr kan holdes på en stræng diæt (altså.. nu indtager du kun MDMA i en måned, ingen nicotin, coffein, hash, speed, coke, sovemidler osv).

3 - Din kryptiske måde at skrive på giver ingen "større" mening for mig så vil du ikke godt svare normalt??

mvh Mikael

Titel:
Junior medlem

Citat:
har jeg

Har jeg eller har jeg ikke, jeg ved det ikke, hvem ved det hhmmm, jeg gør ihverfald ikke. kan vi ikke gøre det lidt bedre, det tror jeg vist nok vi kan.

Det hænder at eder udtaler sig med sit extraordinære superordforråd, for at virke mere intelligent eller dybttænkene, resultatet er det modsatte, det benneke skrive for oven for at svare psy goa, giver ingen mening, jeg vil faktisk vove den påstand at der faktisk slet ikke står noget, er benneke egentlig en virkelig person eller er det er en hjemmeside der komunikerer direkte med mig, det er lidt spooky det her :cry: .

Hvem er benneke, er han et fysisk væsen, eller eksisterer han kun i cyberspace, dawn lidt bange jeg sidder og gør mig selv nu...

Jeg forstår ingenting :arrow:

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 31 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]