Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 23 jul 2025 16:00

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 140 indlæg ]  Gå til side Foregående  1 ... 3, 4, 5, 6, 7  Næste
Forfatter besked
 Titel:
Medlem

Geografisk sted: Fyn er fin
hvornår skal vi holde en mega fest så?

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Zorglub skrev:
hvornår skal vi holde en mega fest så?

Girls only...eller hvad? :yeah:

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Midtjylland, Danmark
I'm on !? :D

Titel:
Medlem

Moonage daydreamer skrev:
Well... Du er allerede begyndt at argumentere for din sag så lidt "diskution" må mit indlæg da have lagt op til. Og ja du har lige så meget ret til at komme med din mening som jeg med min. Min mening er at du er lidt smådum at høre på og ifølge din egen udtalelse har jeg ret til at ytre denne tanke.

Hvis jeg skal være helt ærlig er folk sjældent overdrevet charmerende når de "blæser den fuldstændig af", dette gælder for både kvinder og mænd (og ja en del synes ganske givet også at du er lidt klam når det er du "vælter rundt i en stor kikse tåge") , men det er deres egen sag og så længe de ikke generer andre har de lov til det. Dine kommentarer tolker jeg som et udtryk for nogle værdier hos dig som jeg mener man ville gøre bedst i at tage op til overvejelse eller i hvert fald holde for sig selv.

Jo men overvejede også kraftigt bare at lade det ligge, da jeg faktisk ikke synes det ligger op til andet end mundhug. Men ville da alligevel teste og se, om der måske lå en fornuftig diskution og ventede.

Smådum og værdier jeg burde holde for mig selv, hmm altså måtte vi ytre vores mening eller hvad? Altså du må godt sige at jeg er smådum, for det har du ret til. Men jeg burde stadig holde min mening for mig selv, undskyld mig men er ikke med. Topic startede med der blev spurgt hvad folk synes, jeg valgte at sige min ærlige mening. Men det nok mig der glemte at læse det med småt, hvor der stod: Ps. i må gerne lyve thi hi. Er det måske den klassike "ser jeg tyk ud i den her?" vi har fat i?

Og bare lige for at være sikker på jeg ikke blive misforstået, skal jeg da skære min mening ud i pap. JO piger har lov til at trippe, lige så meget som drenge. Og nej jeg finder det ikke som sådan charmerende, beklager, men sådan er jeg. Det jo ikke ondt ment, det bare min mening. Ligesom nogle kan lide piger der ryger, andre kan ikke.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus N
HendeDenSlemme skrev:
Jeg ville så lige høre, hvad I synes om piger der fyrer den af og udforsker stoffer, kroppens og psykens reaktioner?

:)

Jeg er af den overbevisning at piger, i den grad, har samme ret som alle andre til at udforske, eksperimentere, og gå på eventyr i krop, sjæl og psyke! Jeg er skuffet over at folk er så fucking dobbeltmoralske, "jeg må godt, men du må ikk!" ta jer sammen! Jeg mener at usømmelig omgang med narko, er frastødende, uanset køn, men det er vel heller ikke det der bliver spurgt til?!

Jeg synes det er pisse frækt at en pige, er eventyrlysten, skør, vild og openminded! At hun forstår at leve livet, med og/eller uden stoffer. Jeg synes derimod, som så mange andre, ikke at en amf/coke/kixe-klapper tøs, som ikke fatter en skid, er særlig tiltrækkende!

Jeg har aldrig haft fornøjelsen af at trippe med en "værdig" pige, men det skal nok komme...! :P

En anden sjov ting, tror det var Psyko som skrev, at han ikke fattede hvorfor nogle piger viste interesse for ham pga misbrugshistorie. Jeg har det på samme måde, men dem om det, hehe :D

>HendeDenSlemme, velkommen til :wink:

Håber det gav mening!
mvh Bubbles

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Er I tossede? Piger elsker fyre med ar og problemer, som de kan prøve at rette op på. Især hvis det er artige piger, der har haft det hele, så bliver de tiltrukket af slemme fyre, der er modsat dem selv.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

M-D skrev:
Well... Du er allerede begyndt at argumentere for din sag så lidt "diskution" må mit indlæg da have lagt op til. Og ja du har lige så meget ret til at komme med din mening som jeg med min. Min mening er at du er lidt smådum at høre på og ifølge din egen udtalelse har jeg ret til at ytre denne tanke.

Hvis jeg skal være helt ærlig er folk sjældent overdrevet charmerende når de "blæser den fuldstændig af", dette gælder for både kvinder og mænd (og ja en del synes ganske givet også at du er lidt klam når det er du "vælter rundt i en stor kikse tåge") , men det er deres egen sag og så længe de ikke generer andre har de lov til det. Dine kommentarer tolker jeg som et udtryk for nogle værdier hos dig som jeg mener man ville gøre bedst i at tage op til overvejelse eller i hvert fald holde for sig selv.

Jo men overvejede også kraftigt bare at lade det ligge, da jeg faktisk ikke synes det ligger op til andet end mundhug. Men ville da alligevel teste og se, om der måske lå en fornuftig diskution og ventede.

Smådum og værdier jeg burde holde for mig selv, hmm altså måtte vi ytre vores mening eller hvad? Altså du må godt sige at jeg er smådum, for det har du ret til. Men jeg burde stadig holde min mening for mig selv, undskyld mig men er ikke med. Topic startede med der blev spurgt hvad folk synes, jeg valgte at sige min ærlige mening. Men det nok mig der glemte at læse det med småt, hvor der stod: Ps. i må gerne lyve thi hi. Er det måske den klassike "ser jeg tyk ud i den her?" vi har fat i?

Og bare lige for at være sikker på jeg ikke blive misforstået, skal jeg da skære min mening ud i pap. JO piger har lov til at trippe, lige så meget som drenge. Og nej jeg finder det ikke som sådan charmerende, beklager, men sådan er jeg. Det jo ikke ondt ment, det bare min mening. Ligesom nogle kan lide piger der ryger, andre kan ikke.

Det er ok at sige sin mening, men du serverede bare din tilpas usympatisk til at gøre mig sur. Jeg ved ikke lige hvad der gik af mig; jeg er ellers hverken pige eller på ecstasy :) . Jeg mener bare at man ikke skal gå så højt op i udseendet, hverken sit eget eller andres. Det gælder om at nyde når man selv har det godt men også når andre man kan lide har det godt, og at se sin pige have det godt skulle da derfor normalt gerne være en dejlig følelse.

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Det er ok at sige sin mening, men du serverede bare din tilpas usympatisk til at gøre mig sur. Jeg ved ikke lige hvad der gik af mig; jeg er ellers hverken pige eller på ecstasy :) . Jeg mener bare at man ikke skal gå så højt op i udseendet, hverken sit eget eller andres. Det gælder om at nyde når man selv har det godt men også når andre man kan lide har det godt, og at se sin pige have det godt skulle da derfor normalt gerne være en dejlig følelse.

Jeg blander mig lige... Når pigerne så er nedtrykte bagefter, var det ikke det værd at se dem oppe at køre. Jeg ville hellere se dem være sig selv og være naturligt i humør.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Minimal skrev:
Er I tossede? Piger elsker fyre med ar og problemer, som de kan prøve at rette op på. Især hvis det er artige piger, der har haft det hele, så bliver de tiltrukket af slemme fyre, der er modsat dem selv.

Yes, det er rigtigt for nogles vedkommende -
men fyre, er det de piger i vil ha som vil rette på jer/ omvende jer til et normalt kedeligt liv...?
Nej vel, men god fornøjelse med de "pæne" piger :P

Min egen erfaring med fyre (kærester) der ikke tripper,
(og derfor heller ikke forstår min glæde forbundet med planterne),
gør at jeg da klart foretrækker en jeg kan dele oplevelserne med.
I hvert fald en der forstår, hvad jeg taler om og ikke tror, at det rabler for mig.
Noget med åbenhed, gensidig respekt og tolerance tror jeg.
Jeg vil sgu ikke reddes af nogen, men gerne dele sorger og glæder med nogen.
Og vil mindst af alt have nogen der hakker på mit brug af entheogener. - Hellere dele entheogenerne med ham - yeah!

Derfor kan jeg ikke se det fede i, at nogle fyre synes, det er tilstrækkeligt med en kæreste, som udfra uvidenhed prøver at rette på jer, men jer om det... :wink:

Titel:
In our memories
Brugeravatar

banisteriopsis skrev:
Yes, det er rigtigt for nogles vedkommende -
men fyre, er det de piger i vil ha som rette på jer/ omvende jer til et normalt kedeligt liv...?
Nej vel, men god fornøjelse med de "pæne" piger :P

Min egen erfaring med fyre (kærester) der ikke tripper,
(og derfor heller ikke forstår min glæde forbundet med planterne),
gør at jeg da klart foretrækker en jeg kan dele oplevelserne med.
I hvert fald en der forstår, hvad jeg taler om og ikke tror, at det rabler for mig.
Noget med åbenhed, gensidig respekt og tolerance tror jeg.
Jeg vil sgu ikke reddes af nogen, men gerne dele sorger og glæder med nogen.
Og vil mindst af alt have nogen der hakker på mit brug af entheogener. - Hellere dele entheogenerne med ham - yeah!

Derfor kan jeg ikke se det fede i, at nogle fyre synes, det er tilstrækkeligt med en kæreste, som udfra uvidenhed prøver at rette på jer, men jer om det... :wink:

Personligt kan jeg godt lide at holde kæreste og trips adskilt. Jeg kan tage en dag, hvor jeg svæver rundt og ikke har kontakt med kæresten (når jeg har en), og så kan jeg være sammen med kæresten på andre tidspunkter, hvor det slet ikke handler om stoffer. Det virker også forkert af mig at fylde stoffer på en pige, som jeg virkelig holder af. Engang afslørede min lidt yngre kæreste, at hun havde taget stoffer bag min ryg, og jeg sagde fint, så henter jeg noget coke med det samme (imod min egen holdning, men ville give det en chance). Det var perverst at sidde og fylde coke på en så dejlig pige og se julelysene i hendes øjne over at hun skulle have mere. Indtil nu havde forelskelsen jo været nok. Det var første gang, at vi gik i seng uden at have sex. Og det er sgu svært at finde piger, der kun er interesserede i svampe, LSD og den slags, og som har psyken og personligheden til det.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Minimal skrev:

Jeg blander mig lige... Når pigerne så er nedtrykte bagefter, var det ikke det værd at se dem oppe at køre. Jeg ville hellere se dem være sig selv og være naturligt i humør.

Den holdning deler jeg også. Jeg tror at ecstasy generelt gør mere skade end gavn. En stor del af grunden hertil er at folk tror de kan tage det hver weekend og slippe godt fra det. Nu lød det bare ikke til at M-D ønskede at piger skulle holde sig fra det af omsorgsfulde årsager, men derimod fordi piger efter hans mening er klamme når de er på kix. (imodsætning til drenge)

Titel:
Medlem

[quote="Moonage daydreamer
Det er ok at sige sin mening, men du serverede bare din tilpas usympatisk til at gøre mig sur. Jeg ved ikke lige hvad der gik af mig; jeg er ellers hverken pige eller på ecstasy :) . Jeg mener bare at man ikke skal gå så højt op i udseendet, hverken sit eget eller andres. Det gælder om at nyde når man selv har det godt men også når andre man kan lide har det godt, og at se sin pige have det godt skulle da derfor normalt gerne være en dejlig følelse.[/quote]

Ja det kan godt være min mening er usympatisk for dig, men derfor er jeg stadig ikke dum. Du må et eller andet sted forstå, at bare fordi vi nok er ret modsat(Kunne jeg ihvertfald nemt forstille mig) så jeg stadig ikke dum. Der findes kloge mennesker der stemmer til venstre, og der findes kloge mennesker der stemmer til højre.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark's Narkoby Nr 1
Syntes at det er for fedt når der er piger med til tramp som også fyre den af,

Titel:
Medlem
Brugeravatar

...og hvad betyder så lige tramp?

Titel:
Medlem
Brugeravatar

banisteriopsis skrev:
...og hvad betyder så lige tramp?

Tramperfester ? Trance/dance/techno fester .. Raveparty ;D

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Alright - tramp = technofest i Midtjylland :stupid:

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Ja, og i København, Sjælland, Fyn og Jylland...

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Ja og i resten af verden! ;D - næsten ..

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Banisteriopsis, det er vist bare dig, der er en generation over. :wink:

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

M-D skrev:
[quote="Moonage daydreamer

Ja det kan godt være min mening er usympatisk for dig, men derfor er jeg stadig ikke dum. Du må et eller andet sted forstå, at bare fordi vi nok er ret modsat(Kunne jeg ihvertfald nemt forstille mig) så jeg stadig ikke dum. Der findes kloge mennesker der stemmer til venstre, og der findes kloge mennesker der stemmer til højre.[/quote]

Du kunne skide 13-taller ud af røven og jeg ville stadig synes at du var dum at høre på hvis du blev ved at udtale dig reaktionært. For mig er man ikke klog hvis man er god til matematik eller laver fejlfrie diktater, men derimod er man klog hvis man kan sætte sig ud over egne behov og finde ud af at opføre sig godt overfor andre.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 140 indlæg ]  Gå til side Foregående  1 ... 3, 4, 5, 6, 7  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]