Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 16 jul 2025 20:38

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 223 indlæg ]  Gå til side Foregående  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 12  Næste
Forfatter besked
 Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: København SV
Jeg synes da ikke lugten er så slem, af mephedrone, eller methylon.

mephedrone, lugter da næsten ikke. Med mindre man har den lukket ind i noget næsten luftet i et par uger.

Jeg synes det lugter lidt af printplader, eller batterier :D

Titel:
Medlem

Geografisk sted: In the middel of nowhere? - wtf? I am in the middel of nowhere?
Lilleso skrev:
Så længe det ikke lugter ligesom det brune methylon. Føj, den lugt giver mig opkastningsfornemmelser.

Ja det kan jeg kun give dig ret i.. FØJ !!! og det smager også bare af xxxx til :D

Det er bare så slemt at man får kvalme med det samme :O

Titel:
Medlem

Tøsedrenge :roll:

.. :wink:

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark. Mellem Skagen, og Tyskland.
DR-D skrev:
Iversen skrev:
Lilleso skrev:
Så længe det ikke lugter ligesom det brune methylon. Føj, den lugt giver mig opkastningsfornemmelser.

Ved ikke om du har prøvet at lugte mephedron, men det stinker hvertfald rigtig meget.. :) Har ikke lugtet det brune methylon. Sådan er det vel med rene kemiprodukter.

Nej der er skam massere der ikke lugter af noget somhelst.

Det kan du måske have ret i :) amfetamin har jeg hvertfald hørt, skulle være lugtfrit? eller er jeg forkert på den?

Titel:
Medlem

Du kunne jo søge og finde ud af det?

.. Du har fuldstændig ret, rent amfetamin er lugtfrit.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Jeg ligger ud med 22 mg nasalt.

Jeg er virkelig den eneste som finder det totalt latterligt at sidde og veje 22 mg op? Det ser jo ud som en lille bitte smugle støv :D

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Et sted derude
jeg finder det ikke spor latterligt at gå op i om der er præcist 20, 24 eller 30mg når det er et stof så potent som det her...

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Orbit Earth
FlæmMing skrev:

Jeg er virkelig den eneste som finder det totalt latterligt at sidde og veje 22 mg op?
Den indstilling skal du nok nå langt med...

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Iversen skrev:
Lilleso skrev:

Ved ikke om du har prøvet at lugte mephedron, men det stinker hvertfald rigtig meget.. :) Har ikke lugtet det brune methylon. Sådan er det vel med rene kemiprodukter.

Jeg tvivler på at det er ren methylon der lugter sådan, da jeg for lidt over et år siden tog noget MDMA i pilleform ved flere lejligheder, der lugtede præcis ligesådan. Lidt for mange gange og lidt for meget af det har ledt til at jeg afskyr lugten, den er faktisk uudholdelig for mig. Vil tro det må være en urenhed.

Men har sgu ikke noget imod at ting svier i næsen.. faktisk kan jeg meget godt lide det.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

ThirdEyeFlood skrev:
FlæmMing skrev:

Jeg er virkelig den eneste som finder det totalt latterligt at sidde og veje 22 mg op?
Den indstilling skal du nok nå langt med...

Nej men altså. Når man er vant til at måle methylon amfetamin kokain osv. Så ser det bare ud af ja, ingen ting.

Jeg er da godt klar over at det er potent, det er da også derfor jeg bruger en vægt til at måle det op med.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Min første, og eneste, oplevelse med Mephodrom var egentlig til dels ret skræmmende. Jeg tog omkring 100 mg. nasalt.

Skræmmende var det udelukkende på den måde at jeg ikke var klar over at man kunne opnå en så vanvittig dejlig eufori via et stof. Jeg har taget en del kokain, og har stiftet bekendtskab med heroin også, og dette virker på mig som noget der har et misbrugspotentiale som disse stoffer.
Man hviler i en bobbel af velvære, og ubehag findes ikke.

Efter 15-20 min. blev jeg enig med mig selv om at jeg ikke skulle nyde noget af redoseringer. Et evt. gensyn med stoffet er ej heller lige rundt om hjørnet. Men allerede efter første dosering var det en kamp uden lige ikke at tage mere, lidt som kokain.

Jeg KAN simpelthen ikke anbefale det, men på det grundlag at det er det dejligste stof jeg nogensinde har prøvet.

Jeg har en dårlig fornemmelse over det må jeg indrømme.

Udover det - I andre der har prøvet det, hvad siger i til øjnene? Det er jo vandvittigt som de flyver rundt fra side til side. Af og til er det meget, meget problematisk at fokusere, noget der egentlig bekymre mig lidt.

Jeg har også efterfølgende fået kæbespændinger af rang!

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Søren00 skrev:

Hvad mener du præcist med det?

Titel:
Medlem
Brugeravatar

FlæmMing skrev:
Søren00 skrev:

At jeg efterfølgende har haft store spændinger i kæben, og faktisk også omkring mit ene øre. Det er lidt over en uge siden, og stadig, dog aftagende, har jeg spændinger.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Søren00 skrev:
FlæmMing skrev:
Søren00 skrev:

At jeg efterfølgende har haft store spændinger i kæben, og faktisk også omkring mit ene øre. Det er lidt over en uge siden, og stadig, dog aftagende, har jeg spændinger.

Er det konstant du har det? Kan det evt skyldes at det "stresser" kroppen. Da jeg selv har lagt mærke til at når jeg har været stresset at jeg spænder i køberne.

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Nordsjælland
Jeg regner med at min nytårsaften kommer til at bestå af en hel del sprut og kokain i løbet af aftenen og så overvejer jeg at slutte den af med en streg mephedron.. Jeg kan bare ikke finde ud af om det ville være forsvarligt. Eller.. Selvfølgelig ville det ikke være forsvarligt. Men er der noget der tyder på at mephedron og coke er en betydelig dårlig combo? Nogen erfaringer? Kemi?

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Entheo skrev:
Jeg regner med at min nytårsaften kommer til at bestå af en hel del sprut og kokain i løbet af aftenen og så overvejer jeg at slutte den af med en streg mephedron.. Jeg kan bare ikke finde ud af om det ville være forsvarligt. Eller.. Selvfølgelig ville det ikke være forsvarligt. Men er der noget der tyder på at mephedron og coke er en betydelig dårlig combo? Nogen erfaringer? Kemi?

Jeg vil mene det er lidt for dumt at blande i 3 ting når vi dårligt ved noget om mephedronen.

Hvis det skal være, så vil jeg tro at små mængder vil være det bedste.

Titel: .
Medlem
Brugeravatar

Nogle som i det hele taget har erfaringer med alkohol og mephedrone?

Hvem kan lave en såkaldt klinisk undersøgelse af sådan nogle stoffer?

Titel:
Dope Lord
Brugeravatar

Geografisk sted: Under svampen i smølfeland
har blandet mephedrone og alkohol i moderate mængder uden nogen for for komplicationer. gør kun trippet bedre for mig :-)

Titel:
Dedikeret medlem

Som jeg også har skrevet tidligere, drak jeg den ene gang lidt over en halv flaske vin mod slutningen af rusen og den anden gang insuflerede jeg omkring 100 mg oven i en ordenlig brændert. Jeg har ikke oplevet problemer nogle af gangene.

Titel:
Medlem

Ved hvilken temperatur fordamper mephedron? Nogen der ved om man kan ryge det?

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 223 indlæg ]  Gå til side Foregående  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 12  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]