Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 11 jul 2025 16:42

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 128 indlæg ]  Gå til side Foregående  1 ... 3, 4, 5, 6, 7  Næste
Forfatter besked
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Prometheus skrev:
Det er nu bekræftet ved GC/MS at hovedparten af batch B1 er bromodragonfly:
[hsimg]http://img377.imageshack.us/img377/8548/gcmsbrdrflyhauptrcenerg.jpg[/hsimg]

Som I kan se, er det primært Br-dragonfly, men med et par synteseurenheder i ikke-negligerbare mængder som ingen ved hvad gør.

Br-dragonfly er berygtet for at inducere vasokonstriktion / blodkarssammentrækning med forsinket virkning (op til en uge rapporteret) ved overdosering. De herinde som har taget noget af samme batch og overlevet, bør være MEGET opmærksomme på følelsesforstyrrelser i ekstremiteterne (fingre/tæer), cirkulationsforstyrrelser af nogen art (f.eks. trykken for hjertet) eller lignende symptomer, i mange dage efter indtagelse. Søg straks læge hvis I oplever noget unormalt, og fortæl at I har indtaget et euforiserende stof med langvarig perifær vasokonstriktiv effekt for X dage siden.

Og udover dét, er doserne som regel under ét mg ved rekreativt brug :S Det er godt nok et ubehageligt stof at få fat i ved en fejltagelse.

Medlem
Brugeravatar

sikke et lorte stof.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Seks kilo!
Hold da op... Tænk at en lille enshed i navnet har været skyld i så meget.
Eller ihvertfald en del af det, til man finder ud af om urenhederne har noget med dødsfaldene at gøre.

Endnu en påmindelse om hvorfor man skal passe på med RC`s.

Medlem
Brugeravatar

Er Analyse skemaet(eller hvad det hedder) blevet oploadet paa andre boards endnu?
Paa bl snakker de om AMT freebase som solgt som hydroclorıd fra samme firma...
Det lyder godt nok som et firma der gaar mere op i penge end kvalitet ımo..

Insane psychedelia user!

Geografisk sted: On a placid island of ignorance amidst the black seas of infinity
Homo Superior skrev:
Og udover dét, er doserne som regel under ét mg ved rekreativt brug :S Det er godt nok et ubehageligt stof at få fat i ved en fejltagelse.

Ja. Omtrent worst case scenario mht RC markedet.

techno-tramperen skrev:
Hold da op... Tænk at en lille enshed i navnet har været skyld i så meget.
Eller ihvertfald en del af det, til man finder ud af om urenhederne har noget med dødsfaldene at gøre.

Sprogbarriere burde bare ikke være grundlag for en fejl af denne type... CAS-numre og helt entydige strukturformler bør være et absolut minimum før et firma overvejer at lave en custom syntese for nogen og sælge produktet.
Jeg tvivler personligt på at urenhederne har spillet nogen stor rolle i dødsfaldene. Meget få stoffer er dødeligt giftige i så små doser (5% af 18 mg = 900 µg). Br-dragonfly i sig selv har tidligere været årsag til flere dødsfald, og med så grov overdosering kan det sagtens have været eneste årsag.

mr.hara skrev:
Er Analyse skemaet(eller hvad det hedder) blevet oploadet paa andre boards endnu?

Ja, i hvert fald på Bluelight og Drugs-forum.

mr.hara skrev:
Paa bl snakker de om AMT freebase som solgt som hydroclorıd fra samme firma...
Det lyder godt nok som et firma der gaar mere op i penge end kvalitet ımo..

Nærmere bare mangel på check på tingene. Der er ikke nogen økonomisk fordel i at sælge aMT freebase istedet for aMT.HCl, snarere omvendt.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Orbit Earth
Det lyder generelt til at have været et suspekt foretagende. Front-firmaet i Hong Kong reklamerede bl.a. med at sælge methamfetamin og efedrin, to kemikalier de Hong Kong'ske myndigheder har meget fokus på. Det kinesiske lab. som tilsyneladende står bag, er de samme som producerede det påståede methaqualone batch, som også var i omløb herhjemme. Jeg fik ingen effekt af skidtet, men så vidt jeg husker var der et par andre herinde der fik hallucinationer af det. Under alle omstændigheder var det ikke methaqualone.

Medlem
Brugeravatar

Det har du helt sikkert ret, kender ikke saa meget til aMT priser.
Jeg er bare meget oproert over at man kan fınde paa at saelge den slags uden at analysere det og eller koeber det af en upaalidelig kilde..
Og sjusker med labels naar man udemaerket godt ved at folk har taenkt sig at indtage det.

Tilfoejet.
Det er vel lige meget hvor dodgy det kınesıske fırma hvis dette Haupt rc lover et og saelger noget andet er det deres ansvar.
Var methaqualonen fra samme fırma?
Imo tegner der sig ihvertfald saa et meget kedeligt mönster...

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Orbit Earth
Jeg har ingen anelse om HauptRC solgte methaqaulonen også, da jeg aldrig har handlet der personligt, men skal ikke kunne afvise om det kom derfra af mellemveje.
Da folk klagede over det mystiske dimethocain, indrømmede forhandleren blankt at han var klar over der var forskel på det og tidligere batches, men at han ikke havde nogen mulighed for at få det analyseret og var nødt til at stole på hvad producenten påstod.

Drugsforum har lige lavet en rundspørge ved en række af forhandlerne på RC-markedet og indtil videre er der ikke en eneste som har svaret, at de selv får foretaget analyser af de kemikalier de typisk får fra Kina. Påtrods af opfordringer er det ikke engang noget de overvejer at gøre i fremtiden. Det koster jo den slags, og profit er vigtigere end kundernes ve og vel åbenbart.

Medlem
Brugeravatar

Prometheus skrev:
Br-dragonfly er berygtet for at inducere vasokonstriktion / blodkarssammentrækning med forsinket virkning (op til en uge rapporteret) ved overdosering.

ifølge erowid kan effekten være forsinket med mere end en uge:
Erowid skrev:
Ståhl was administered nitroglycerin infusions, calcium inhibitors, ACE inhibitors, and prostacyclin analogues to dilate blood vessels. None of these treatments had any visible effect.

On his ninth day in the hospital, gangrene was detected in one foot.

Seven weeks after his admittence, the fingers of Ståhl's left hand and several toes had to be amputated.

http://www.erowid.org/chemicals/bromo_d ... ath3.shtml

den sag minder uhyggeligt meget om den verserende med minimal. 1 død og en overlevende. minimals ven som overlevede skal prise sig meget lykkelig. 18 mg er en astronomisk dose Bromo-dragonfly. har han været forbi lægen til et checkup?

Medlem

ThirdEyeFlood skrev:
Det kinesiske lab. som tilsyneladende står bag, er de samme som producerede det påståede methaqualone batch, som også var i omløb herhjemme. Jeg fik ingen effekt af skidtet, men så vidt jeg husker var der et par andre herinde der fik hallucinationer af det.

Det gjorde jeg til gengæld og det var godt nok skummelt... mystisk effekt. Har ikke oplevet noget lignende hverken før eller sidenhen.

- Jeg synes det er godt, at der er kommet lidt klarhed omkring hvad i alverden det mystisk stof var for noget. Jeg håber inderligt at advarslerne er kommet langt omkring så der ikke er flere der fylder sig med det skidt.

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Det har nok været Ethaqualone i tænker på... Methaqualone er illegalt, og jeg har set det andet tilgængeligt på RC-markedet.

Junior medlem

Booty-Lone skrev:
Prometheus skrev:
Br-dragonfly er berygtet for at inducere vasokonstriktion / blodkarssammentrækning med forsinket virkning (op til en uge rapporteret) ved overdosering.

ifølge erowid kan effekten være forsinket med mere end en uge:
Erowid skrev:
Ståhl was administered nitroglycerin infusions, calcium inhibitors, ACE inhibitors, and prostacyclin analogues to dilate blood vessels. None of these treatments had any visible effect.

On his ninth day in the hospital, gangrene was detected in one foot.

Seven weeks after his admittence, the fingers of Ståhl's left hand and several toes had to be amputated.

http://www.erowid.org/chemicals/bromo_d ... ath3.shtml

den sag minder uhyggeligt meget om den verserende med minimal. 1 død og en overlevende. minimals ven som overlevede skal prise sig meget lykkelig. 18 mg er en astronomisk dose Bromo-dragonfly. har han været forbi lægen til et checkup?

har været forbi lægen gjorde jeg allerrede dagen efter og de siger jeg har det fint men det var jo osse med 2cb fly som udgangs punkt, og ja jeg priser mig lykkelig for at have overlevet fatter det stadig ikke helt og da slet ikke nu,

Site Admin

Tag lige at tage til lægen igen med alle de facts tråden her indeholder om det du har taget. Evt. citer Prometheus's post direkte - det er meget vigtigt at lægen ved det når han undersøger dig. En læge tænker næsten med garanti ikke på forsinket vasokonstriktion når han undersøger en ung gut der har taget en OD halvukendt narko.

Held og lykke og god bedring, mvh
KenIshii

Junior medlem

BehindMind skrev:
Bl0dpump skrev:
BehindMind skrev:
Booty-Lone skrev:
her er en rapport fra en catalaner som overlevede mødet med kemikalie X: http://www.erowid.org/experiences/exp.php?ID=81677

godt nok en god rapport.

Super god rapport!

Kan dog ikke lade vær med at tænke på minimals ven som også tog 18mg. Han må da også have været helt ude på kanten!

Er han sluppet helt uden nogen mén?

Jeg ved det faktisk ikke. Men når man hører om de andre, som har taget doser mellem 1mb-5mg, og oplevet dette, så må han jo næsten have været helt der ude.

Men vi må håbe at han har det ok.

tak for jeres bekymring men har under omstændighedderne okey er stadig smadrede inde i men er sikker på det nok skal gå, og ja jeg var ude på kanten udover og tilbage igen, fatter ikke jeg har overlevet og er stadig dybt rystet og dybt taknemlig for livet.

Junior medlem

KenIshii skrev:
Tag lige at tage til lægen igen med alle de facts tråden her indeholder om det du har taget. Evt. citer Prometheus's post direkte - det er meget vigtigt at lægen ved det når han undersøger dig. En læge tænker næsten med garanti ikke på forsinket vasokonstriktion når han undersøger en ung gut der har taget en OD halvukendt narko.

Held og lykke og god bedring, mvh
KenIshii

det kan du have ret i og tror osse jeg vil tage et smut forbi igen.
og mange tak for omsorgen :)
Maze

Junior medlem

Rush skrev:
mr.hara skrev:
Jeg synes ikke rıgtıgt jeg fik svar paa mıt spoergsmaal men mener dog det er ret relevant.
Er der nogen der kender til tidligere tilfaelde hvor samme fırma har solgt Kemikalier vıdere som ıkke var det de blev solgt som?
Eller chems som gav nogle helt uventede effekter efter indtagelse?
Hvis der er folk der ligger inde med andre rc,s fra samme fırma er det ımo ret vigtigt at faa frem nu.

Jeg har købt MDPPP, Dimethocaine og Dimethylcathinone fra Haupt-RC. Alle kemikalier virkede rene, virkede som forventet og var korrekt vejet af. Jeg har ikke lidt nogle eftereffekter eller bivirkninger af dem.

Gætter på at det er laboratoriet der har lavet fejlen, Haupt var ihvertfald en ærlig mand.

det er laboratoriet der har fejlen, der var intet gjort ved det efter han har modtaget det tro mig jeg boede sammen med ham.

Senest rettet af maze 17 okt 2009 15:27, rettet i alt 1 gang.

Junior medlem

mr.hara skrev:
Det har du helt sikkert ret, kender ikke saa meget til aMT priser.
Jeg er bare meget oproert over at man kan fınde paa at saelge den slags uden at analysere det og eller koeber det af en upaalidelig kilde..
Og sjusker med labels naar man udemaerket godt ved at folk har taenkt sig at indtage det.

Tilfoejet.
Det er vel lige meget hvor dodgy det kınesıske fırma hvis dette Haupt rc lover et og saelger noget andet er det deres ansvar.
Var methaqualonen fra samme fırma?
Imo tegner der sig ihvertfald saa et meget kedeligt mönster...

methqualonen var ikke fra samme firma.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Det er sandt, methaqualonen havde intet at gøre med hverken RC-markedet eller Haupt-RC at gøre. Jeg har også haft fingrene i det.

Medlem
Brugeravatar

Maze, jeg håber du klarer den. Jeg kan slet ikke sætte mig ind i din situation så jeg prøver bare at lade være... Om ikke andet, så ved jeg, at mange herinde vil bakke dig op!

Det er dybet beklageligt, at RC-markedet, og de dertilhørende kinesiske (og andre derfra) producenter skal være de eneste med et reelt kontroludgangspunkt på det marked. Det er sørgeligt, at se, at "selv en spansk amatørgruppe" ikke skal lave mere arbejde, for at se, at den er gal i laksestræde. Der er så mange liv der kan redes ved ændringer i narkopolitiken. Der er så mange ting der burde ændres der, før det går endu mere galt. :(

Admin
Brugeravatar

Well, Kina laver altid ringe produkter. Det gælder for alle produktklasser. Det skal bare være billigt, og så er kvaliteten ligegyldig. At indtage kemikalier fra en tvivlsom kinesisk producent, uegnet til menneskelig indtagelse, uden endda at analysere det først, er mildt sagt dumdristigt. Al respekt for Minimal, men han levede livet farligt.

-Jimmy Carter

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 128 indlæg ]  Gå til side Foregående  1 ... 3, 4, 5, 6, 7  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]