Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 27 jun 2025 17:45

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 634 indlæg ]  Gå til side Foregående  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 32  Næste
Forfatter besked
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Min vendor sælger også nogen ting jeg har aldrig har hørt om eller kan finde noget om er der nogen der kan fortælle lidt om disse:

3FC
4FC
3,4DMMC
JWH-122

Hvad er det for nogen?

6990 ulfborg
Ullsgade 4a

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: Milano
JWH-122 er en cannabisdiode (det er det nye ord).

Admin
Brugeravatar

3FC = 3-fluorocathinon
4FC = 4-fluorocathinon
3,4DMMC = 3,4-dimethyl-N-methylcathinon
JWH-122 = (4-methylnaphthalen-1-yl)(1-pentyl-1H-indol-2-yl)methanon

Men jeg ville nok være lidt varsom med dem. Jeg har hørt meget lidt om oplevelser med de stoffer. I øvrigt har de fleste af de vendors, hvor jeg har set jwh-122 angivet den forkerte strukturformel. Der kan altså godt være risiko for, at I kommer til at importere ulovlige stoffer i "god tro", fordi en sælger har fucket et eller andet op med deres labels.

-Jimmy Carter

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

En cannabis-diode simpelthen. Lyser sådan en? :)

Jeg spørg også bare af ren nysgerrighed. Disse cannabis-dioder, har de samme virkning som cannabis eller er det dét man stræber efter?

6990 ulfborg
Ullsgade 4a

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Man stræber efter samme virkning, dem jeg har prøvet har ikke kunnet hamle op med the real deal.
Cannabisdiode er en fejludtalelse fra ejeren af en headshop i Randers.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Jeg vil lige minde folk om at Mxe ligner ketamin og bør derfor _ikke_ kombineres med alkohol. Der er god sandsynlighed for at denne kombo kan hæmme vejrtrækningen ved højere doser. Derudover har flere på bluelight rapporteret om nogle meget ubehagelige oplevelser ved at blande disse.

Pas på jer selv

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: NørrebronX
Silvio Berlusconi skrev:

MXE giver maniske tendenser, det er der slet ingen tvivl om fra min side, jeg stod for et par timer siden og troede at jeg kunne tage et skridt ud gennem vinduet på 1. sal og bare gå videre.

Citat:
Methoxetamin var alligevel en god oplevelse og klart noget jeg skal forsøge mig med igen.

Du kan godt selv se det, right?

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: hulen
Pas på med MXE. Jeg har lagt det på hylden, for jeg kan simpelthen ikke styre rusen. Når rusen ikke går galt, så vækker det ingen mistanker om, at man er helt i MXE'ens vold - og når det går galt, så er det først bagefter, man indser det. Alle illusionerne internaliseres for mit vedkommende, og hvad jeg har hørt på nettet, så er det et træk ved rusen. Så, hvis i tager det, så hav en tripsitter, og pas på med de høje doser! Dette er et stof der kan lede til underlige tragedier a la PCP-incidenterne i USA. MXE er spændende, men det skal jo ikke få en til at skide på HR, og med just dette stof er min vurdering, at HR må bestå i noget eksternt, som en fornuftig, ædru ven.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Efter som jeg kan se er det kun ved alkohol i store mængder blandet med MXE er farligt, mine 5-6 genstande over en hel aften (5timer) skulle gerne være helt ufarligt.

Angående disse maniske tendenser, og tror at man er "uovervindelig" eller kan flyve har jeg ikke noget af, verden virker lidt blød, men ikke ufarlig imo.

6990 ulfborg
Ullsgade 4a

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Alt Ædende Ateist skrev:
Silvio Berlusconi skrev:

MXE giver maniske tendenser, det er der slet ingen tvivl om fra min side, jeg stod for et par timer siden og troede at jeg kunne tage et skridt ud gennem vinduet på 1. sal og bare gå videre.

Citat:
Methoxetamin var alligevel en god oplevelse og klart noget jeg skal forsøge mig med igen.

Du kan godt selv se det, right?

Selvfølgelig kan jeg se det, derfor bliver det i fremtiden også under mere styrede forhold og steder hvor det bliver meget svært at gøre noget galt.

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: up yours
Puny_pete skrev:
Efter som jeg kan se er det kun ved alkohol i store mængder blandet med MXE er farligt, mine 5-6 genstande over en hel aften (5timer) skulle gerne være helt ufarligt.

det ved vi jo ikke om det er. fysiologisk kan det godt vise sig at være skadeligt, selvom du ikke dør af det.

jeg har også oplevet en jeg får noget der minder om maniske episoder på MXE. i hvert fald har jeg oplevet en ligegyldighed/fandenivolsk tankegang hvor jeg giver pokker i de grænser jeg normalt ikke overskrider. det er meget her-og-nu-er-jeg-supermand-agtigt. normale begrænsninger gælder ikke. det har ført til at jeg har redoseret på stoffet flere gange i løbet af en aften og er endt med at tage mere end jeg synes var rimeligt.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

MXE+Alkohol kunne måske forværre problemer med nyrerne?

Medlem
Brugeravatar

Luftkaptajnen skrev:
MXE+Alkohol kunne måske forværre problemer med nyrerne?

Det er der mange på BL der gisner om, men det er desværre ikke til at vide endnu, personligt har jeg ikke lyst til at tage chancen/løbe risikoen, whatevz. Desuden er der flere der rapporterer om stærkt ubehag ved at blande bare 1-5 genstande med MXE.

Jer der har oplevet maniske tendenser, hvor store doser tager I i løbet af en aften?

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Strawberry Fields
Hvor læser i om de dårlige erfaringer, eller farlige ting vedrørende MXE? Jeg har søgt og søgt, men har ikke kunnet finde nogen... kun gode erfaringer, eller dårlige erfaringer fra noobs der har taget for meget.

Og til ham der nævner at Ketamin + Alkohol er farligt, på grund af vejrtrækningsdepression... den må du gerne lige dokumentere. En af mine kammerater der studerer medicin undersøgte netop effekten af ketamin inden han skulle prøve det første gang, og han kunne ikke finde den bivirkning du nævner der, og det er heller ikke en jeg nogensinde har hørt om, og umiddelbart virker det også lidt dumt, at noget medicin der bliver brugt til at bedøve mennesker og dyr med, skulle hæmme vejrtrækningen. Jeg ved ikke om problemet eksisterer med MXE dog, men det kunne godt tænkes, da det efter sigende skulle virke en smule som en depressant.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Urethra, anywhere/anybody.
Morten på 14 skrev:
Og til ham der nævner at Ketamin + Alkohol er farligt, på grund af vejrtrækningsdepression... den må du gerne lige dokumentere. En af mine kammerater der studerer medicin undersøgte netop effekten af ketamin inden han skulle prøve det første gang, og han kunne ikke finde den bivirkning du nævner der, og det er heller ikke en jeg nogensinde har hørt om, og umiddelbart virker det også lidt dumt, at noget medicin der bliver brugt til at bedøve mennesker og dyr med, skulle hæmme vejrtrækningen.

Nu er det en alkohol + bedøvelsesmiddel-kombination du nævner, og ikke bare ketamin alene, men jeg har heller ikke hørt om det før.

Medlem

Der var nogen der nævnte JWH-122 tidligere. Jeg vil lige nævne, at dette er en (af flere?) cannabioid(er) som har givet folk ekstreme angstanfald, hjertebanken etc. Det er en af de "dårlige" JWH'er ser det ud til.

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Hagbard Celine skrev:
Jer der har oplevet maniske tendenser, hvor store doser tager I i løbet af en aften?

Da jeg overvejede at gå ud igennnem vinduet var jeg på 50 mg insufleret.
Jeg har siden haft højere doser hvor der ingen maniske tendenser har været.

Pas på med MXE, det griber fat i dig og er helvedes svært at lægge på hylden igen.

Ps. Ros til den her tråd!

Senest rettet af Silvio Berlusconi 14 jun 2011 23:12, rettet i alt 3 gange.

Medlem
Brugeravatar

Er det mig der er helt ved siden af? Jeg er overbevist om at have hørt fænomenet omtalt flere steder. Jeg sidder på min telefon lige nu, så kan ikke finde links, men jeg vil kigge efter det i morgen.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Nordkysten
Jeg har endnu ikke erfaret nogen maniske tendenser på mxe, men det lyder da lidt bekymrende. Jeg har generelt holdt mig på doser mellem 25-50mg med et par redosering efter 1 times tid til halvanden.

Er der nogen herinde der har erfaringer med AM-2201? Jeg venter nemlig på et blend med dette i. Det er en syntetisk cannabinoid der skulle være en hel del mere potent end de jwh'er der cirkulerer på markedet nu, så man må huske at være forsigtig med at dosere.

Jeg synes det er noget så svært at finde RC'er der er værd at investere penge og tid på, selvom jeg researcher en del.

Mine krav er som regel:

Ingen slemme tømmermænd efterfølgende/dagen efter.
Ingen efterkoger der gør søvn umulig i mange timer efter man forlængst har peaket.
Ingen mærkelig/ubehagelig følelse i kroppen/hovedet der varer 1-2 dage eller mer efter man har indtaget substansen.
Lille til ingen chance for et ubehageligt/ustyrligt trip

Mxe synes jeg lever meget godt op til mine krav. (:

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Strawberry Fields
Tror MXE bliver stort... håber ikke det bliver forbudt

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 634 indlæg ]  Gå til side Foregående  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 32  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]