Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 16 jul 2025 16:50

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 223 indlæg ]  Gå til side Foregående  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 12  Næste
Forfatter besked
 Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Jeg føler mig så uendeligt ensom, når det pludselig går op for mig, at jeg er kommet ned fra rusen af dette stof. Det er en følelse der minder mig lidt, om dagen efter de første par gange jeg tog MDMA. Det er også en følelse, stoffer ikke har kunnet give mig, i snart et år nu.

Jeg har også taget det et par gange sammen med alkohol, uden nogen uforventede, mærkbare reaktioner. Men som udgangspunkt er det nok klogt, som Minimum, tage sig de samme forholdsregler som når man blander alkohol med MDMA, Amfetamin, methylone eller lign. stoffer.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: København SV
Jeg fik prøvet mepedronen igår. Startede stille og roligt ud med 2x11 mg.
Arbejdede mig frem. Det varer ikke længe inden der kommer en trip rapport fra mig.

Ps jeg synes faktisk ikke at det er slemt at sniffe. Har da prøvet alt muligt andet som har været meget slemmere.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

FlæmMing skrev:
Søren00 skrev:
FlæmMing skrev:
Søren00 skrev:

Jeg har også efterfølgende fået kæbespændinger af rang!

Hvad mener du præcist med det?

At jeg efterfølgende har haft store spændinger i kæben, og faktisk også omkring mit ene øre. Det er lidt over en uge siden, og stadig, dog aftagende, har jeg spændinger.

Er det konstant du har det? Kan det evt skyldes at det "stresser" kroppen. Da jeg selv har lagt mærke til at når jeg har været stresset at jeg spænder i køberne.

Ja jeg har haft konstante spændinger lige siden. Hvis jeg nyser eller hoster kraftigt, bliver det endnu værre, og det føles nærmest som om kæben sætter sig i hak. Men det er ved at tage af nu. Om det er fordi det stresser kroppen ved jeg ikke. Men jeg har ikke oplevet så intense spændinger på nogle andre drugs før!

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Nordjylland
lige været på en tur igen.. dum som jeg er..

Men ja, fuck man har lyst til mere .. også dagen efter.. lidt skidt !

ved ikke hvad dosen var igår, men det var et stærkt trip..

Havde spændinger i kæben. Bed mig ret hårdt i tungen, den er helt smadret.

Senest rettet af PsychedelicBaker 24 dec 2007 13:57, rettet i alt 1 gang.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

FlæmMing skrev:

Ps jeg synes faktisk ikke at det er slemt at sniffe. Har da prøvet alt muligt andet som har været meget slemmere.

Jeg sniffede 100 mg i én bane, derfor er det nok derfor, men altså da jeg havde insulferet 3/4-dele af banen var smerten så stor at jeg kun nærmest i en krampetrækning fik taget resten i samme hug.

Efterfølgende styrtede tårene ud af mit øje, og hele min side af hovedet var lammet af smerte.

Sjovt som det varriere!

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark. Mellem Skagen, og Tyskland.
Jeg fik det prøvet igen igår.. Insifluerede 50mg først. Efter lidt tid følte jeg lidt ubehag, mine tæer svedte og jeg vidste ikke hvor jeg skulle gøre af mig selv, og mine arme. efter ganske få minutter vendte det hele, og blev til en ren glæde af eufori.
Tog den sidste bane på ca 30mg kl. 23:00 og tog hjem og faldt direkte i søvn kl. 00:30. Idag føler jeg intet, har sovet godt og vel 8 timer i nat, uden problemer, og har det som om intet var sket idag.

Mht. til snifningen, synes jeg skam heller ikke det er så slemt. Mine venner er ved at kaste op, hver gang. :)

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Jeg fik nu taget lige lidt for meget igår. Det svært at ligge det ned i skuffen.

Jeg fik sovet 5 timer, blev vækket tidligt. Men har sovet virkelig godt. Lysten til noget i dag, hmm. Jo lidt er der vel :)

Titel:
Medlem
Brugeravatar

FlæmMing skrev:
Jeg fik nu taget lige lidt for meget igår. Det svært at ligge det ned i skuffen.

Jeg fik sovet 5 timer, blev vækket tidligt. Men har sovet virkelig godt. Lysten til noget i dag, hmm. Jo lidt er der vel :)

Var den anderledes rus? - Kunne godt tænke mig at vide om det ændrede lidt på perspektivet, når man kom op i nogle højere doser? .

Jeg smutter ud til familien, og julehygger. Glædelig jul psy.. :)

Titel:
Medlem
Brugeravatar

FlæmMing skrev:

Hvilken dose er der tale om?

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Søren00 skrev:
FlæmMing skrev:

Doserne var ikke høje, det højeste jeg var oppe på var 54mg.

Ellers lå de omkring en 32-43 mg plus minus. Synes dog i lidt lave doser at det kan føles lidt ubehageligt.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Neogen
Er der nogen der har erfaring nok til at kunne udfylde dette ud?

Mephedrone

Nasalt

Total Duration

x - x hrs

Onset

x - x mins

Coming Up

x - x mins

Plateau

x - x hrs

Coming Down

x - x hrs

After Effects

x - x hrs

Hangover / Day After

- - -

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Nordsjælland
Ud fra mine tre forsøg med mephedron vil jeg mene at man kan inddele det således. Det kan variere meget fra person til person, så jeg har valgt at overlappe nogle af faserne.

Følgende er baseret på vurderinger fra mine egne oplevelser og kan derfor variere meget:

Mephedrone

Nasalt

Total Duration:

4 - 6 hrs

Onset:

0 - 15 mins

Coming Up:

10 - 30 mins

Plateau:

0,5 - 1,5 time

Coming Down:

1,5 - 4 timer

After Effects:

3 - 6 timer

Hangover / Day After:

Næsten ingen, men følgende kan opstå: Hovedpine, træthed/dvaskhed, depression. Modsat kan man også føle et hævet energiniveau og humør. Jeg har også oplevet en hævet puls dagen efter og en følelse af at være lidt ved siden af sig selv.-

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Neogen
Hvad med musik? For man det lige som MDMA hvor musikken kan lyde helt fantastisk?

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Psycheholic skrev:
Hvad med musik? For man det lige som MDMA hvor musikken kan lyde helt fantastisk?

Jeg var ramt forholdvis meget af musikeufori, ja.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

FlæmMing skrev:
Søren00 skrev:
FlæmMing skrev:

Ellers lå de omkring en 32-43 mg plus minus. Synes dog i lidt lave doser at det kan føles lidt ubehageligt.

Hvorfor/hvordan ubehageligt ved lave doser?

Jeg må sige at for mig virkede dosen på 100 mg.(eyeball) helt fantastisk. Naturligvis er det svært at sammenligne med andre doser da jeg ikke prøvede andre.
Men imens jeg var påvirket kunne jeg absolut ikke sætte en finger på noget. Efterfølgende var der dog lidt ærgelige bivirkninger som nævnt tidligere.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Søren00 skrev:
FlæmMing skrev:
Søren00 skrev:
FlæmMing skrev:

Jeg må sige at for mig virkede dosen på 100 mg.(eyeball) helt fantastisk. Naturligvis er det svært at sammenligne med andre doser da jeg ikke prøvede andre.
Men imens jeg var påvirket kunne jeg absolut ikke sætte en finger på noget. Efterfølgende var der dog lidt ærgelige bivirkninger som nævnt tidligere.

Jeg følte mig bare lidt utilpas i lave doser. Det forsvant helt da jeg kom op i lidt højere doser. Jeg synes at jeg følte mig lidt irriteret, gad ikke rigtig så meget andet.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

FlæmMing skrev:
Søren00 skrev:
FlæmMing skrev:
Søren00 skrev:
FlæmMing skrev:

Jeg følte mig bare lidt utilpas i lave doser. Det forsvant helt da jeg kom op i lidt højere doser. Jeg synes at jeg følte mig lidt irriteret, gad ikke rigtig så meget andet.

Kan godt nikke genkende til det der med ikke at have lyst til.. Jeg har lige sat og kæmpet med mig selv, omkring det at gå i bad.. det tog ca 45 min. før jeg fik mig taget sammen. :) Jeg har taget 4 x 50mg, over 2 timer nu, og er godt ramt. :) - Som der er andre der skriver flakker øjnene helt på en, når man er toppen at rusen, som desværre i mit tilfælde, kun virker 20-30 min.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Jeg prøvede igår at blande alkohol og mephedrone. Det var en ren success indtil jeg løb tør for mephedrone.

Jeg synes at rusen blev stærkere, følte mig meget mere social og godt tilpas.

Det var så ikke store mængder alkohol, det blev vel til en 4-5 shots, og en enkel Breezer. Fordelt over 2½ time ca.

Titel:
Junior medlem

Jeg tog 0.8 igår. Fordelt over ca. 6 timer. Og vil sige jeg var pænt skuffede, rusen var kun på toppen i ca. 20 minutter, og det var så det.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Champen skrev:
Jeg tog 0.8 igår. Fordelt over ca. 6 timer. Og vil sige jeg var pænt skuffede, rusen var kun på toppen i ca. 20 minutter, og det var så det.

Prøv at besrkiv din rus noget, mere.. Hvordan indtog du det? Hvor meget tod du af gangen osv. Hvad følte du, og hvordan havde du det?

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 223 indlæg ]  Gå til side Foregående  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 12  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]