Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 26 jun 2025 23:43

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 634 indlæg ]  Gå til side Foregående  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 32  Næste
Forfatter besked
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: up yours
Morten på 14 skrev:
Tror MXE bliver stort... håber ikke det bliver forbudt

det er præcist sådan noget man siger når man er på MXE.

Admin
Brugeravatar

Morten på 14 skrev:
Tror MXE bliver stort... håber ikke det bliver forbudt

Skal det jo nok blive, når det diskuteres så meget herinde :)
Det er den sikre vej til udbredelse --> flere brugere --> flere uansvarlige brugere --> indlæggelser, konfiskation --> forbud.

-Jimmy Carter

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Jeg har søgt lidt rundt og har kun fundet tvivlsomme kilder på at K+alkohol skulle give respirationsproblemer, så jeg vil trække min påstand tilbage igen. Det kan ske jeg har forvekslet det med de gener der kan ske hvis man kaster op mens man ligger og roder rundt i hullet.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

SunshineJunkie skrev:
Jeg synes det er noget så svært at finde RC'er der er værd at investere penge og tid på, selvom jeg researcher en del.

Mine krav er som regel:

Ingen slemme tømmermænd efterfølgende/dagen efter.
Ingen efterkoger der gør søvn umulig i mange timer efter man forlængst har peaket.
Ingen mærkelig/ubehagelig følelse i kroppen/hovedet der varer 1-2 dage eller mer efter man har indtaget substansen.
Lille til ingen chance for et ubehageligt/ustyrligt trip

Mxe synes jeg lever meget godt op til mine krav. (:

4-ho-met kan meget varmt anbefales. Hvis du tager det når du har peaket et methylone trip er det simpelthen det mest fantastiske i hele verden. Hvis du så drikker nogle sprut-shots når halluerne er på de-tour fortsætter det grineflip du har, og du bliver ikke fuld og sløset, men alkoholen har en slags opkvikkende, let effekt. <3

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Bjarne skrev:
SunshineJunkie skrev:
Jeg synes det er noget så svært at finde RC'er der er værd at investere penge og tid på, selvom jeg researcher en del.

Mine krav er som regel:

Ingen slemme tømmermænd efterfølgende/dagen efter.
Ingen efterkoger der gør søvn umulig i mange timer efter man forlængst har peaket.
Ingen mærkelig/ubehagelig følelse i kroppen/hovedet der varer 1-2 dage eller mer efter man har indtaget substansen.
Lille til ingen chance for et ubehageligt/ustyrligt trip

Mxe synes jeg lever meget godt op til mine krav. (:

4-ho-met kan meget varmt anbefales. Hvis du tager det når du har peaket et methylone trip er det simpelthen det mest fantastiske i hele verden. Hvis du så drikker nogle sprut-shots når halluerne er på de-tour fortsætter det grineflip du har, og du bliver ikke fuld og sløset, men alkoholen har en slags opkvikkende, let effekt. <3

Det er jo ikke tilnærmelsesvis god HR at anbefale at man blander flere forskellige obskure research chemials og alkohol i en eller anden åndsvag pærevælling.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Strawberry Fields
4-HO-MET ser tilgengæld ud til at være temmelig nice. Få bivirkninger og en euforisk og psykedelisk effekt, og ingen bodyload. Lader også til at være få tømmermænd. Er der nogen som kan finde ud af om der er nogle farlige bivirkninger ved stoffet?

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Er det her blevet en eller anden "Spørg om alle Rc's" tråd?

Lås den nu bare :roll:

Dedikeret medlem
Brugeravatar

BehindMind: Ja, det er ikke fornuftigt at blande ting. Men jeg kender 4 personer der konstant propper sig med det miks, og der er aldrig sket dem noget. Jeg er heller aldrig gået galt med det mix og har taget det en del gange. Har selvfølgelig ikke lavet videnskabelige undersøgelser på det, men ud fra erfaring er er absolut intet der peger på noget negativt.

Morten ang bodyload: Jeg får sådan nogle energier i kroppen, det føles som om du er ny i din krop. Det føles ikke normalt. Men dejligt. Hvis man dog tager 30mg+ af 4-ho-met rent synes jeg personligt, at det er lidt svært at overskue energierne fordi det pludselig bliver lidt vildt, men det handler nok bare om tilvænning.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Bjarne skrev:
Men jeg kender 4 personer der konstant propper sig med det miks, og der er aldrig sket dem noget.

Billede

Edit: Og har du ikke lige haft en ret ubehagelig tur på methylone alene, netop pga uforsvarligt brug?

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Havde jeg passet på min KROP var det ikke sket. Tænkte ikke på at jeg havde kørt mig selv for hårdt fysisk. Tvivler på at folk her tager narko med 2 døgns søvn- og madmangel samt efter en cykeltur på 40km. :)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Det siger vel også bare mere om hele din dømmekraft, og at man ikke skal tage dine narkoråd for gode varer.

Medlem

Puny_pete skrev:
Jeg vil forsøge mig med 5-APB fra den nye vendor så. Tak for hjælpen :)

Og hvis det ikke fungere for mig, så må jeg forsøge at bestille noget bk-mdma hjem.

Har du fået prøvet 5-APB endnu?

Jeg har aldrig prøvet 5-APB, men jeg har haft et par rigtig fede aftenener på 6-APB :)

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: Kolding
Bjarne skrev:
Havde jeg passet på min KROP var det ikke sket. Tænkte ikke på at jeg havde kørt mig selv for hårdt fysisk. Tvivler på at folk her tager narko med 2 døgns søvn- og madmangel samt efter en cykeltur på 40km. :)

Ban nu bare den troll.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Timbow skrev:
Puny_pete skrev:
Jeg vil forsøge mig med 5-APB fra den nye vendor så. Tak for hjælpen :)

Og hvis det ikke fungere for mig, så må jeg forsøge at bestille noget bk-mdma hjem.

Har du fået prøvet 5-APB endnu?

Jeg har aldrig prøvet 5-APB, men jeg har haft et par rigtig fede aftenener på 6-APB :)

Ikke endnu jeg, jeg har netop lige bestilt 400mg idag, som jeg venter spændt på.

6990 ulfborg
Ullsgade 4a

Dedikeret medlem
Brugeravatar

5-APB er efter egne erfaringer mere potent per mg., relativt til 6-APB, men kvalitativt vil jeg bestemt sige 6-APB var bedst.
Har haft fornøjelsen af begge stoffer 4 gange, 2 doser af hvert stof - self med pauser på flere dage mellem hver dosering.
Doserne lød på 70 mg og 100mg.

Typisk for begge stoffer er, at de er har et meget langt "build" til plateau. Der går lang tid, før man føler, man er ramt.
Det starter som en lille spire. Næsten som den følelse, jeg får - og som jeg tror mange andre får - når de første blade springer ud på træerne i april. Som et grønt, uskyldigt håb, der venter på næring.
Efter en time i denne håbefulde tilstand, mærkes det endelig.. den spirende følelse indeni forvandles langsomt til kosmisk glæde og ustyrlig empati.
Det føles meget naturligt, meget kropsligt og jordnært. Ikke som den kemiske slaghammer ladet med tvungen lalle-eufori, som MDMA ofte beskrives som, og mange millioner kilometer fra den giftig-gule, stinkende og frådende mephedron-mani. Heldigvis, vil nogle mene.

Lad os få det på plads: 6-APB er ikke en stimulans. I hvert tilfælde ikke på facaden. Måske gemmer der sig lidt dopamin-noradrenalin magi bag kulisserne, men det er ihvertfald ikke noget, man lægger mærke til på de forreste rækker.

6-APB giver dig mulighed for, at stikke tæerne ned i det psykedeliske univers og dets finurligheder. Du får ikke lov at hoppe på hovedet i, men måske er det et meget godt trade-off for knapt så erfarne stofbrugere. Det er min erfaring med stoffer, at jo mere psykedelisk det bliver, jo mindre kontrol får man mentalt.

6-APB er langt mere et "ægte" psykedelika end MDMA, forstået på den måde, at du får langt mere af den typiske tankegang og personlige indsigt med APB.

MDMA giver for så vidt også en unik indsigt, men indsigten har bare den uheldige tendens til, at blive farvet af massiv eufori og kærlighed for alt og alle.

Under alle omstændigheder er der tale om et yderst interessant stof.
6-APB er en vinder - hvis man ellers kan navigere gennem minefeltet af scammere og svindlere, der alle mener de sælger den ægte vare.

my trillion ten cents.. håber noget af det ku' bruges :)

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

God post rush!

Jeg har læst lidt om route til MXE, og nasalt skulle faktisk være en af de dårligste. Rektalt skulle være det næstbedste lige efter IM og IV. Hvis man skal tage det rektalt er det så korrekt at jeg skal opløse det i vand, suge det op med en sprøjte og så tømme væsken i prutten?

6990 ulfborg
Ullsgade 4a

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: up yours
det er éen måde. en anden er at stoppe det i en kapsel og stikke den op. det vil nok tage lidt længere tid om at blive optaget på den måde.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Strawberry Fields
Puny_pete skrev:
God post rush!

Jeg har læst lidt om route til MXE, og nasalt skulle faktisk være en af de dårligste. Rektalt skulle være det næstbedste lige efter IM og IV. Hvis man skal tage det rektalt er det så korrekt at jeg skal opløse det i vand, suge det op med en sprøjte og så tømme væsken i prutten?

Det gælder ikke kun MXE, men de fleste stoffer.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Okay, jeg vil forsøge mig med de sidste 55mg rektalt. Jeg har kun prøvet 35-50mg nasalt so far, men føler mig klar til en større dose med spacetravel.

6990 ulfborg
Ullsgade 4a

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Skal stoffet ikke være opløst for at kunne passere tarmvæggen?

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 634 indlæg ]  Gå til side Foregående  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 32  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]