Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 27 jun 2025 01:19

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 634 indlæg ]  Gå til side Foregående  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 32  Næste
Forfatter besked
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

20-30mg er nok en god begynderdosis. Ved 20mg oplever jeg at jeg er mere social, små-stimuleret og eufori. Ved 30mg og opefter begynder det at blive mere og mere mærkeligt. Ved 30mg og opefter skal man være hjemme/hos en ven og sidde og sumpe, jeg prøvet det ude i naturen med 50mg det var simpelthen rent kaos og en helveds masse stres.

6990 ulfborg
Ullsgade 4a

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tak for rådgivning. Jeg glæder mig. :D

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Er der forresten nogen der har erfaringer med
5-IAI
5-MeO-DALT

De har lyst til at dele?

Angående aMT, det lyder temmelig fedt, men den der 1-2-3 timers lange come up med kvalme og opkast lyder ikke så nice. Er det helt sikkert man knækker sig, ligesom med LSA?

6990 ulfborg
Ullsgade 4a

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Kander et par stykker som har prøvet det, og de siger at det er sjovere at drikke en kop kaffe. Du skal op i virkelig gustne doser at det for du mærker det mindste og det du mærker er ikke det værd. Så spar dig selv for hjerneskaden og hold dig fra det. :D

Mht. AMT, skal jeg prøve det på lørdag og har shoppet en god røvfuld ingefærpiller. Har tendens til meget let at kaste op af stoffer. Kan melde tilbage til dig hvad der skete. :)

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

5-IAI og 5-MeO-Dalt er hermed streget over listen for interessante kemikalier. Du må gerne melde tilbage angående aMT.

6990 ulfborg
Ullsgade 4a

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Hov... 5-IAI... Det andet aner jeg intet om. Sorry, lidt forvirret her til morgen. :)

Medlem

aMT synes jeg er herligt. Ved lave doser på 5-10 mg er det bare som en konstant knugen i baghovedet der holder dig kørende, giver dig energi, snakkelyst, empati og let eufori. Ved 20-30 mg begynder det at minde mere om MDMA, men selvfølgelig unikt. Der er dog mange genkendelige træk. Ved doser på 40-50 mg begynder det at blive decideret psykedelisk. Der er i mine øjne sådan tre forskellige versioner af den rus aMT kan give, alt efter dosen. Jeg synes ikke at kvalmen er slem. Du brækker dig slet ikke nødvendigvis. Jeg synes selv at Hawaiian Baby Woodrose er langt, langt værre. Der har jeg ALDRIG undgået opkastning.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilføjelse til MXE-facts:
Man kan godt ryge i K-hole.

Medlem

Alice skrev:

Det havde du ingen idé om inden du tog stoffet, eller? :roll:

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jeg tænkte ikke tanken. Har aldrig prøvet noget der mindede om det før.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Hvordan har man det efter AMT? Og kan man falde i søvn klokken 8 om morgenen hvis man tager det klokken 17 dagen før?

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Nu har jeg taget 5mg AMT for 1½ time siden og er i hvert fald ikke ædru. Tåger lidt rundt, og det føles dejligt at danse, musikken er ekstra smuk. Redoserer 20mg her om 1½ time. Vender tilbage med hvordan det er gået.
Har spist en ingefærpille og mærker ikke den mindste kvalme (selvfølgelig er dosen lav). Desuden 1g C-vitamin samt 205mg alpha-lipon syre i håb om at nogle antioxidanter kan mindske neurotoxiteten, da jeg har læst i en videnskabelig artikel engang at dette kunne hjælpe herpå pga. dannelsen af frie radikaler. God dag til alle. :)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Timbow skrev:
Alice skrev:

Topic er til for at informere, ikke for at flame dem der kommer med potentielt brugbar info.

(and if you don't like it, start a blog and whine about it)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Synes ikke AMT var som emma, men efter 40mg på 7 timer blev jeg godt ramt, og havde en øget glæde, energi og overskud. Desuden bevægede tingene sig lidt. :)
Jeg spiste det i bomber med 4*daglig anbefalet ingefærdosis (taget løbende i løbet af dagen/aftenen). Jeg har stor tendens til at kaste op af narko, men det kan være pillerne gjorde udslaget i går. :)

Edit: men come-up er ikke så fed, man føler sig godt blæst og tænker: "Hvorfor kan jeg ikke blive siddende på den her trappe resten af aftenen?". Men så får man noget energi når det er slået ind, og en del mere klarhed i hovedet. :)

Medlem

Rush skrev:
Timbow skrev:
Alice skrev:

Topic er til for at informere, ikke for at flame dem der kommer med potentielt brugbar info.

(and if you don't like it, start a blog and whine about it)

Jeg flamer hende ikke. Jeg spørger om hun rent faktisk ikke var klar over at det er muligt at "hole" på MXE. Jeg forventer sgu at folk undersøger hvad de leger med - Især når vi taler om RCs. Jeg ved godt informationen om RCs er begrænset herinde på psychedelia, men en søgning på "MXE" @ Bluelight/Google havde givet hende svaret på under 5 minutter.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jeg havde ikke planlagt at tage så meget, så havde ikke overvejet det. Men siden at det var første og sidste gang jeg ville røre sådanne stoffer tog jeg turen, vel vidende om hvad jeg gik ind til.

Medlem

Alice skrev:
Spørgsmål til MXE:
Skal prøve det sammen med nogle venner i morgen i moderate doser.
Det med at man bliver manisk, bekymrer mig dog.
Bliver man helt hjernedød og springer ud fra høje bygninger, eller har man en idé om hvad der er rigtigt og forkert?

Personligt havde jeg et par timer midt i trippet der er helt væk - tilsyneladende prøvede jeg at lave mad, for min pande og den ene gryde lå i skraldespanden, og et par lamper var væltet. 25 mg. i.n. Ud over ovenstående var det som en lidt "off" gang ketamin. Man kan selvfølgelig aldrig vide det, men jeg vurderer ikke at ligefrem ville gå PCP-amok på det. Hvis nogen skulle være i tvivl, er det ikke noget jeg har tænkt mig at prøve igen.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Jeg kan ikke rigtig se magien i MXE. Med lav doser giver det en subtil eufori og mild stimulering som self er meget behagelig. Ved højere doser bliver det simpelthen bare for kaotisk, jeg bliver rastløs, jeg render forvirret rundt. Sidst var jeg ved at græde da jeg ikke troede jeg ville blive normal igen og jeg ville være fanget i MXE's verden fuld at kaos og forvirring.

Det er ikke min kop thé, jeg skal ihvertfald ikke købe mere af det.

5-APB var dog lige min kop thé - Fantastisk stof.

6990 ulfborg
Ullsgade 4a

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Fortæl om 5-APB. :D

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Magien opstår ved høje doser med lukkede øjne i et mørklagt lokale med lækkert musik til at sende dig godt afsted. Jeg synes heller ikke høje doser er særlig spændende hvis man ikke forsøger at hole med det, da det som du siger bare bliver kaotisk og forvirrende, hvilket kan være meget underholdende, men ikke magisk eller awestrucking på nogen måde.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 634 indlæg ]  Gå til side Foregående  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 32  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]