Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 jul 2025 17:52

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 62 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4  Næste
Forfatter besked
 Titel:
Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: I mulmehulen
Piger wanker altså også :)

Titel:
Medlem

Geografisk sted: Ude i solen , ! :b
Ja.. Ka du li' hva.. Wanke er nok ikke lige det ord jeg ville bruge.. :roll:

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Sydjylland
Ok, du er altså en pige? Hvor gammel er du? Jeg vil ud fra mit indtryk af dig og din væremåde på det kraftigste fraråde dig at tage nervemedicin af den størrelse, som Rohybnoler er. Mange bruger det som voldtægts-narko, og endda hvis du ikke sover, mens en svag sjæl skulle blive fristet, giver flunitrazepam en ekstrem følelse af ligegyldighed, ergo har man frit lejde.

Just my 1 cent.

Titel:
Medlem

Okay.. Øh ? Jeg er altså helt normal..?! Min psyke har det sq fin nok.. Ingenting der.. Jeg er næsten 16.. Ved godt at jeg måske er lidt ung, men min kammerat har også prøvet det, og han er også 15.. Jeg er 110% sikker på at der er ingen som vil voldtage mig.. Sååh, det blir ikke noget problem hvertfald..

Titel:
Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Away...
Så er alt jo fryd og gammen, og hvad vil du så med os, hvis din ven har erfaring med det.

Det er muligt du selv føler dig "stor nok" til at tage rohypnoler men vi andre, folk med ret god erfaring indenfor narko, fraråder dig det. Det er vel en typisk teenageting, det der med at trodse de bedrevidende.

For at blive gammel og klog skal man jo først have været ung og dum, så knock yourself out. Det kommer du helt sikkert til med rohypnolerne...

Stort :roll: :roll: :roll: fra mig af...

Titel:
Psychedelia Sponsor

--

Senest rettet af Hr. Andersen 28 nov 2005 17:25, rettet i alt 1 gang.

Titel:
Medlem

Well.. Ja.. Jeg prøver dem sikkert alligevel.. Men vil helt klart tænke over det hvad I har skrevet !.. Jeg tar det sammen nogle venner, som selvfølgelig vil stoppe mig i at gøre noget dumt.. Tja.. Kan ikke få fat i ham min ven da han er på ferie, men I ved sikkert også mere om det end han gør..

- Jeg har aldrig røget hash.. Lyder måske mærkeligt, men det har ikke tiltalt mig.. Selvfølgelig vil jeg gøre mig alle de sikkerhedsforanstalninger der skal til.. Såh..

Titel:
Psychedelia Sponsor

--

Titel:
Medlem

Heh.. Ja okay.. Tror nu ikk jeg blir så voldelig :shock:

Titel:
Psychedelia Sponsor

--

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Sydjylland
Jeg tror, du skal prøve at tage en snak med stonez om det evt. Han kan nok fortælle dig, hvad det egentlig er for noget skidt. Det er ikke et lammestof, det er nærmest bare sove-medicin.

I stedet for at være trodsende mht. hvad vi siger, så tænk lige lidt over situationen igen. Hvad er det, du vil opnå med at spise robbere? Du får altså intet "trip" i den forstand. Hvis du vil prøve noget nyt og "grænseoverskridende", så er hash vel netop det næste skridt at tage for dig i mine øjne - lad da være med at tage medicin.

Og uanset, hvordan du opfatter tonen her inde, så misforstå det endelig ikke. Ingen her inde dømmer dig. Men hav respekt for rusmidler, herunder ISÆR stoffer. Jeg synes, du skal være afklaret med dig selv om først, inden du gør noget som helst, hvorfor du vil gøre det. Hvis det er for at prøve noget nyt og sjovt (du får seriøst problemer med at huske noget på robbere alligevel), så prøv noget, du kender noget til. Du kender intet til robbere, derfor spørger du os - det synes jeg er rigtig godt! Men jeg råder dig altså rigtig meget til at holde dig fra dem indtil videre.

Hvis du trods alle råd og "advarsler" alligevel skulle bestemme dig for at tage robbere, så start med en halv og vent en time med den anden halve. Og hold dig, som mange andre har nævnt, fra alkohol. Jeg (vi) taler af erfaring.

Derudover ønsker jeg dig held og lykke i fremtiden, med hvad du nu skulle finde på at tage, og som jeg sagde, er det en god ide at spørge her inde, før du stopper noget i hovedet, du ikke ved noget om. Vi er alle startet et sted. Better safe than sorry!

Kenneth.

Titel:
Medlem

Du er 15? og vil tage rohypnol. Hvorfor lige rohypnol? Som de andre beskriver det er rusen jo ikke spcielt fed.Du siger du ikke har røget hash fordi du ikke har følt dig fristet? Fint nok - ikke for at opfordre men kunne du så ikke prøve noget andet? Feks Kix eller sådan noget. Jeg tager ikke kix men jeg ville hellere have masser energi og være glad istedet for at ligge og måske lave noget lort. Hvorfor drikker du ikke noget sprut sammen med dine venner?

Titel:
In our memories

Geografisk sted: Periferien af Århus
Odden skrev:
Piger wanker altså også :)

altså piger wanker ikke... de "bladrer i kødkalenderen"

Haha well nok offtopic.

Men som ke nævner, så start med en halv, og redoser evt min. en time senere.

Min personlige erfaring er at man ikke får 100% blackout hvis man kun spiser en halv eller en hel.

men får jeg bare 2, ja så kan jeg huske korte glimt af hvad der er sket, hvis folk fortæller mig det.... ved 3 så er jeg helt blank.

Titel:
Junior medlem
Brugeravatar

sad til fest i vinters hvor en af drengene havde proppet sig op med noget sovemedicin, ved ikke hvilket. men han blev nok underlig. gik i tåger og lignede en zombie. ikke noget medicin jeg selv ville springe ud i

Titel:
Medlem

Jo tak.. He.. Man kan vist godt sige at jeg har prøvet kiks, pænt mange gange hvertfald.. Det er det eneste jeg tar+amf, og det har jeg gjort sådan ca i et halvt år nu, derfor vil jeg gerne prøve noget nyt.. Tilfældigvis kom de her robbere så på banen, dem havde jeg så ikke hørt så meget om før, af den grund spurgte jeg jer af.. Blir 16 om 1 måned.. Sååh.. Men det gør vel næsten ingen forskel.. Det eneste jeg vidste om robber, inden jeg spurgte jer, var at det skulle være en slags nervemedicin og man fik det hammer sjovt og blev pænt lam.. Hvis I kunne anbefale andre stoffer hvilke ville det så være ? bortset fra kiks og amf som jeg har prøvet.. Ved ikk om det her er off topic.. Er det vel.. Hmm

Titel:
Psychedelia Sponsor

--

Senest rettet af Hr. Andersen 28 nov 2005 17:23, rettet i alt 1 gang.

Titel:
Medlem

Geografisk sted: Verden
kiksehoved skrev:
Man kan vist godt sige at jeg har prøvet kiks, pænt mange gange hvertfald.. Det er det eneste jeg tar+amf, og det har jeg gjort sådan ca i et halvt år nu.. Blir 16 om 1 måned..

Hvor tit tager du ecstacy?

Titel:
Medlem

Det er næsten fjorten dage siden sidst, og før det havde jeg holdt en pause på en måned da jeg skulle have overstået min eksamner+noget andet.. Førhen gjorde vi det stortset hver weekend, men da jeg ikke har så meget tid mere, er det nok hver fjortnes dag.. Ca..

Titel:
In our memories

Geografisk sted: Periferien af Århus
Nu håber jeg ikke du kommer til at føle dig trådt på, ved at jeg bitcher over dit forbrug. Jeg vil nok mene det er lidt højt især taget din alder i betragtning.

Min personlige erfaring er bare at når man tager mdma/k3x så ofte, så vil det for det første ikke virke nær så godt som efter en god pause.

Og for det andet er det min personlige erfaring at man nemt bliver psykisk ustabil med humørsvingninger som nemt kan gå over i en decideret depression.

Min egen erfaring er ihvertfaldat tolerancen stiger enormt hurtigt. Tog f.eks. 3 x 100 mg ren mdma for 2 uger siden som virkede enormt godt, og derefter samme dosis en uges tid senere, hvor der var blevet opbygget en betydelig resistens.

Og høstede da også lige en 3 dages lettere depression.

Men ok.. Vi er alle skruet forskelligt sammen så derfor stofferne os alle forskelligt, og nogen kan køre den længere ud før de overvejer at sætte bremserne i.

Titel:
Medlem

Så længe min hverdag kan hænge sammen nu, og dengang jeg tog hver weekend, dvs. konkurrencesvømning, svømmetræner, skolen+venner, kan jeg ikke se hvorfor jeg skulle sætte det ned.. Det eneste minus har måske været, at jeg var lidt smadret dagene efter, men ellers ingenting.. Har lige gået ud af folkeskolen med ti 10-taller og to 11-taller på mit afgangsbevis.. Så.. Det har hvertfald ikke påvirket mit andet liv overhovedet, indtil videre.. Så længe jeg kan styre det, har jeg ingen problem med det.. Mht alderen, tiderne skifter.. Det er logisk at kiks ikke var nær så populært da du var i min alder, men det er det blevet efterhånden.. Kender mange der gør det samme, som også er på min alder..

- Ved selvfølgelig godt at det er pænt skidt.. Men ja.. Gider næsten ikke til at tænke på det..

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 62 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]