Det sagde heller ikke mig en skid, men nu ved jeg det... (Det værste ved det hele var at jeg ikke nåede at mærke V2eren før jeg gik kold)
Fra nu af vil jeg holde mig til 'cyller og hestetranquillizer, og kaste alt neo-modificerende pilleværk ud af vinduet...(Nej, har ikke prøvet special K endnu, men det lyder da fristende

)
Er glad for at det endte ud i dette, og at vi (forhåbentlig) forstår hinanden lidt bedre nu...
Prometheus - Lover at jeg fremover tager dine svar med et gran salt, for kan godt mærke at du har en tendens til at blive flabet... Men det er jo kun godt/sjovt

Jeg havde bare brug for at vide at det ikke var et personligt angreb...
Yeti - Jeg HAR læst retningslinierne, men her et lille halvt år efter mindes jeg ikke det hele... Skal nok kigge dem igennem hver gang jeg har et spørgsmål fremover...
Som sagt skriver jeg nok en triprapport, da det egentlig var en ret interessant oplevelse, men i må lige vente lidt endnu...
No hate herfra ihvertfald, men hvis der er nogen der vil dizze mig mere kan de gøre det på arto, så skal jeg nok lave en profil...
(Er ret stchhhhhiv lige nu, undskyld eventuelle stavefejl og/eller underlige sætninger... Skal nok kigge det igennem når jeg har sovet min brandert ud...)