Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 jul 2025 19:14

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 26 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
 Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Chosŏn Minjujuŭi Inmin Konghwaguk
Jeg har ellers set sætningen; "Jeg HADER mennesker" en hel del gange med dit navn foran... Kan godt være jeg bare skal vænne mig til at høre efter hvad du siger... Du havde jo ret... Og det med humoren, jeg kan godt tage det, har bare ikke fået den bedste velkomst her på psy, og følte lidt du bare havde brug for at svine en eller anden (som de andre)...
Lad os glemme det her, og fremover vil jeg så tage imod din visdom (og ihvertfald ikke zopiclon)...

Titel: Re: HAHAHA!!!
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

flex skrev:
Prometheus skrev:
Det var kun fordi jeg var i godt humør at jeg gad opsummere effekterne, da du åbenbart var for stor en spade til selv at slå effekterne op på http://www.lmk.dk .

Hvor skulle jeg dog kende den side fra?

Hvis nu du havde kigget i retningslinierne for forumet, ville du måske have fundet den. Kig dem igennem der er bl.a. masser af gode forslag til hvor man kan finde information.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Aalborg
flex skrev:
Du kan da bare blande dig udenom hvis du ikke synes om hvad jeg foretager mig... Jeg synes da heller ikke dit forbrug af lady-k lyder særligt konstruktivt, men det er DIT forbrug...

Du har tydeligvis ikke prøvet ketamin?

Til topic, kender også folk der lammer sig i nervemedicin og gerne i kombination med alkohol for at blive lamme. Det siger ikke mig så meget, men nogen synes åbenbart om det. Så synes det er fair nok at du prøver det af, men vi fleste vil være enige om at det er åndsvagt og spild af medicin og tid.

Insane psychedelia user!

Geografisk sted: On a placid island of ignorance amidst the black seas of infinity
Flex> OK, lad os blot stoppe mudderkampen her - selv om det var sjovt... jeg har ingen speciel grund til at svine dig til. Jeg har blot i tidens løb set ALT for mange fucke sig selv seriøst op på sove- og nervepiller til at jeg kan forsvare den form for rekreativ brug af medikamenterne. Derfor bliver min retorik nemt lidt aggressiv når det kommer til emnet. Og jeg forsøgte bevidst at provokere dig en hel del, for at du selv skulle overveje fornuften i forbruget. Hvis jeg bare var ligeglad, havde jeg ikke svaret på dit indlæg fra starten af - men jeg forsøger at hjælpe folk til at undgå at komme galt afsted, og havde håbet på at kunne gøre en forskel. :P Nåja, og så er jeg heller ikke for fin til at synes det er LIDT sjovt at svine folk til...
BTW er det RET svært at sammenligne eksperimenter med et kortvarende dissociativt anæstetikum som ketamin i en kontrolleret setting med brug af hårde downers i fest-setting. Alle som har prøvet begge dele, vil nok give mig ret i at der er en STOR verden til forskel i oplevelserne.
:) Jeg besvarer nok gerne kommende spørgsmål du (eller andre) poster, men jeg kan ikke love at tonen bliver markant anderledes. Bare lær at tage eventuelle barske og provokerende vendinger med et gran salt. Dybest set mener jeg det (som regel) godt...

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
Citat:
Kort sagt: Hvis du går efter at slå rekorden i menneskelig stupiditet, uden selv at kunne huske en dyt, har du fundet opskriften til succes!

Citat:
Endte op med at tage 8 ialt

Hehe...
Har prøver zopiclon et par gange, og synes ikke at rusen er specielt behagelig eller afslappende, bliver derimod temmelig forvirret af dem. Har kun indtage ½ eller 1 af gangen, og ikke særlig ofte. Der står vist også på pakken at man kan blive forvirret/omtåget hvis man ikke falder i søvn af dem. Ikke noget jeg ville turde blande med større mængder alkohol i hvert fald...

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Chosŏn Minjujuŭi Inmin Konghwaguk
Det sagde heller ikke mig en skid, men nu ved jeg det... (Det værste ved det hele var at jeg ikke nåede at mærke V2eren før jeg gik kold)
Fra nu af vil jeg holde mig til 'cyller og hestetranquillizer, og kaste alt neo-modificerende pilleværk ud af vinduet...(Nej, har ikke prøvet special K endnu, men det lyder da fristende :-D)

Er glad for at det endte ud i dette, og at vi (forhåbentlig) forstår hinanden lidt bedre nu...

Prometheus - Lover at jeg fremover tager dine svar med et gran salt, for kan godt mærke at du har en tendens til at blive flabet... Men det er jo kun godt/sjovt :-D Jeg havde bare brug for at vide at det ikke var et personligt angreb...

Yeti - Jeg HAR læst retningslinierne, men her et lille halvt år efter mindes jeg ikke det hele... Skal nok kigge dem igennem hver gang jeg har et spørgsmål fremover...

Som sagt skriver jeg nok en triprapport, da det egentlig var en ret interessant oplevelse, men i må lige vente lidt endnu...

No hate herfra ihvertfald, men hvis der er nogen der vil dizze mig mere kan de gøre det på arto, så skal jeg nok lave en profil...

(Er ret stchhhhhiv lige nu, undskyld eventuelle stavefejl og/eller underlige sætninger... Skal nok kigge det igennem når jeg har sovet min brandert ud...)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 26 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]