Jeg får heller ingen nævneværdig effekt ud af coke alene...
Jeg har indtaget omkring 5g i alt, og selvom jeg nupper en hel del der burde være nok til at holde et dovendyr vågent i 3 dage, kommer der ikke rigtig nogen effekt. Jo jeg får lidt mere energi, og let humørstigning, men euforien og suset har jeg aldrig rigtig mærket, kun let.
Bliver helt lam i fjæset, hele mit ansigt bliver lamt, og smøger ! Smøger smager så fandens godt at jeg kæderyger, hvilket jeg ABSOLUT ikke gør til hverdag, nupper højest 5 smøger om dagen, normalt 2-3
Røget smager pisse godt, jeg tror også det har noget at gøre med at ens luftveje ikke kan undgå at blive lidt bedøvede, for røgen mærkes ikke...
Men......... Hvis jeg fylder bongen op med skunk eller nol, ryger og nupper et par gode store baner eller 3, så plejer det ca. at kicke ind samtidigt, med en utrolig lækker eufori, jeg kan mærke at min krop føles som om jeg var skæv, samme følelse, men min hjerne er bare klar, med mindfucks, lydhalluer og CEVs, men jeg er mere frisk og giver et helt anderledes trip... Ved at blande coke og cannabis opstår der en rus der tager de gode ting fra begge, og det giver en IMO utrolig nice rus der kan minde om et halv-mildt MDMA trip, med cannabis's psykoaktive virkning. Cannabis virker ret kraftigt på mig normalt, og jeg bliver helt euforisk, ved højere doser...
Men det er for dyrt det skidt når man er studerende, men lækkert nok en gang imellem
|