Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 jul 2025 02:23

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 28 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
 Titel:
In our memories

Geografisk sted: Provinsen
ConfusioN skrev:
men hva faen, ka nu os' bedre li mdma :)

Selvfølgelig kan du bedre lide MDMA, når coke ikke virker på dig? :P

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Et brostenskast fra Staden
Jeg får heller ingen nævneværdig effekt ud af coke alene...

Jeg har indtaget omkring 5g i alt, og selvom jeg nupper en hel del der burde være nok til at holde et dovendyr vågent i 3 dage, kommer der ikke rigtig nogen effekt. Jo jeg får lidt mere energi, og let humørstigning, men euforien og suset har jeg aldrig rigtig mærket, kun let.

Bliver helt lam i fjæset, hele mit ansigt bliver lamt, og smøger ! Smøger smager så fandens godt at jeg kæderyger, hvilket jeg ABSOLUT ikke gør til hverdag, nupper højest 5 smøger om dagen, normalt 2-3

Røget smager pisse godt, jeg tror også det har noget at gøre med at ens luftveje ikke kan undgå at blive lidt bedøvede, for røgen mærkes ikke...

Men......... Hvis jeg fylder bongen op med skunk eller nol, ryger og nupper et par gode store baner eller 3, så plejer det ca. at kicke ind samtidigt, med en utrolig lækker eufori, jeg kan mærke at min krop føles som om jeg var skæv, samme følelse, men min hjerne er bare klar, med mindfucks, lydhalluer og CEVs, men jeg er mere frisk og giver et helt anderledes trip... Ved at blande coke og cannabis opstår der en rus der tager de gode ting fra begge, og det giver en IMO utrolig nice rus der kan minde om et halv-mildt MDMA trip, med cannabis's psykoaktive virkning.
Cannabis virker ret kraftigt på mig normalt, og jeg bliver helt euforisk, ved højere doser...

Men det er for dyrt det skidt når man er studerende, men lækkert nok en gang imellem

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Østjylland
Xp3rt skrev:
Jo jeg får lidt mere energi, og let humørstigning, men euforien og suset har jeg aldrig rigtig mærket, kun let.

Bliver helt lam i fjæset, hele mit ansigt bliver lamt, og smøger ! Smøger smager så fandens godt at jeg kæderyger

Det er vel cirka også effekten af coke, det er jo ikke så vildt.

Titel:
Junior medlem

Geografisk sted: Odense
axia skrev:

Nej ikke vildt, men rigtig, rigtig lækkert! Uhhmmm....... Nose candy 8)

Titel:
In our memories

Geografisk sted: Provinsen
axia skrev:
Xp3rt skrev:
Jo jeg får lidt mere energi, og let humørstigning, men euforien og suset har jeg aldrig rigtig mærket, kun let.

Bliver helt lam i fjæset, hele mit ansigt bliver lamt, og smøger ! Smøger smager så fandens godt at jeg kæderyger

I beg to differ....250-300 mg. coke af rimelig god kvalitet giver IMO et rush der kan mærkes! Stod engang på et toilet med to gode venner og snakkede i en halv time, uden at vi fik taget os sammen til at gå ud derfra.

Mvh. Psyko

Titel:
Medlem

Geografisk sted: Her og der
Psyko skrev:
250-300 mg. coke af rimelig god kvalitet giver IMO et rush der kan mærkes! Stod engang på et toilet med to gode venner og snakkede i en halv time, uden at vi fik taget os sammen til at gå ud derfra.

Wow, det lyder sgu vildt.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Tannhäuser Gate
Ja, på et eller andet plan kan jeg ikke helt lade være med at føle jeg er gået glip af noget...
...men fuck det...
Tak for svarene, og forsøg på samme, fra jer alle :)

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Et brostenskast fra Staden
axia skrev:
Xp3rt skrev:

Tjaaa... Nu er "følelser" jo også svære at beskrive, og det kan være at du definerer lidt og let på en anden måde, den effekt jeg beskriver er så mild at jeg er i tvivl om jeg overhovedet er påvirket, af f.eks. 300mg

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 28 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]