Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 21 jul 2025 07:07

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 63 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4  Næste
Forfatter besked
 Titel:
Site Webmaster
Brugeravatar

Cerebrel-cortex skrev:
Cerebrel-cortex> Et godt råd: Det er dumt at opkalde sig efter en hjernedel som man ikke kan stave til.

meget muligt, men nu hedder jeg det af ''gode grunde'' og staver det på denne måde af de samme grunde...[/quote]

"Gode grunde". "" skal signalere at de ikke er så gode?

"Det hendte paa et Theater, at der gik Ild i Coulisserne. Bajads kom for at underrette Publicum derom. Man troede, det var en Vittighed og applauderede; han gjentog det; man jublede endnu mere. Saaledes tænker jeg, at Verden vil gaae til Grunde under almindelig Jubel af vittige Hoveder, der troer, at det er en Witz." - Søren Kirkegaard

Titel:
Quarrelsome sponser

Geografisk sted: Den ukendte frihed - Fri af underudviklet stakler, der fylder verden med mørke og ulykkelighed
Kære Hole – For nogen år siden sad en bekendt sammen med nogen unge og fortalte om hans måde at indtage stoffer på.
Han havde gennem årende blevet resident for farlige kombinationer og store doser.

- Nogen dage efter døde en af de unge som havde hørt på ham den dag.

Efter politiet havde undersøgt sagen blev det klart, at det var en OD inspireret af denne pralende mand, der havde fortalt de unge om hans uhæmmet brug. Og desværre var den unge mand ikke kendt for at være for smart.

Hole, var det den afdøde selv eller var det den pralende mand som havde døden på samvittigheden???????

Titel:
Medlem

Geografisk sted: Kolding, Danmark
Hole skrev:
Halifaxxx skrev:
Cerebral Cortex, hvis du ikke ved hvad du taler om bedes du venligst holde din kæft! Kombinationer i den stofgrupper (GABA-agonister) ER så farlige som folk herinde siger og du kan sagtens dø af det selvom du er "vant" til det. Jeg kan kun anbefale dig at læse noget litteratur på området.

Jeg *ved* af erfaringer -ikke læsning om emnet. Jeg synes nu der er mere spænende emner at læse om... Stoffer er noget man tager, og kradser jeg af, af det -so be it... couldnt care less.

Nå men nu når du jo er en herre professor i drugs, kan man så sniffe møllehjul?

Undskyld, men hvad laver du så herinde? :S

Titel:
Site Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Nord for københavn
Troll@>> :yeah: God pointe!

Hilsen Fanny

Titel:
Medlem

Geografisk sted: Holbæk
Troll skrev:
Kære Hole – For nogen år siden sad en bekendt sammen med nogen unge og fortalte om hans måde at indtage stoffer på.
Han havde gennem årende blevet resident for farlige kombinationer og store doser.

- Nogen dage efter døde en af de unge som havde hørt på ham den dag.

Efter politiet havde undersøgt sagen blev det klart, at det var en OD inspireret af denne pralende mand, der havde fortalt de unge om hans uhæmmet brug. Og desværre var den unge mand ikke kendt for at være for smart.

Hole, var det den afdøde selv eller var det den pralende mand som havde døden på samvittigheden???????

jeg fatter din point..
og jeg har en afdød på samvittigheden... bare ikke pga drugs...

jeg har kun taget det der BHG én gang, og jeg synes den dose jeg indtog var tilpas -kunne sagtens havde taget mere... men har set folk få for meget nu...
tror også bare folk som ikke er vant til blandning-''ting'', skal starte med 1½ hætte (hvis det er flydene)
Jeg tager ikke stoffer med andre længere, så jeg ved ikke hvad normale doser er på... troede jeg havde en lav tolerance overfor piller og væsker...

Titel:
Medlem

Optimus Prime skrev:
Cerebrel-cortex skrev:
Cerebrel-cortex> Et godt råd: Det er dumt at opkalde sig efter en hjernedel som man ikke kan stave til.

meget muligt, men nu hedder jeg det af ''gode grunde'' og staver det på denne måde af de samme grunde...

"Gode grunde". "" skal signalere at de ikke er så gode?[/quote]

hvad???! :?

havde et band med en afdød forlovede som hed det, og vi stavede det på den måde (vi var 15)...

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Hole>> Grunden til at der er en litterær og faglig dosis og kombo -anbefaling, er at folk ikke reagarer ens på stofferne og stofferne kan variere i potens.
Derfor kan man ikke bare gå ud fra hvad én person har haft af erfaringer, som nævnt tidligere i topic hvor det kom så langt at en person døde af at indtage et stof/dose/kombination som en anden havde anbefalet ham.

Og jeg kan forstå på det hele at du er én af de personer der gør at stofferne forbliver ulovliggjort pga din selvdestruktive holdning til det.

Herinde er vi ikke et bundt stofbrugere der skider på hvad og hvor meget vi indtager, vi er netop et site der stiler mod at give folk den rette info omkring indtagelse af stofferne.
Hvis du har tænkt dig fortsat at "vejlede" folk udfra den samme måde du bruger stofferne på, så skal du nok overveje at finde et andet sted at skrive.

Titel:
Flueknepper kongen

Hole skrev:
Optimus Prime skrev:
Cerebrel-cortex skrev:

meget muligt, men nu hedder jeg det af ''gode grunde'' og staver det på denne måde af de samme grunde...

havde et band med en afdød forlovede som hed det, og vi stavede det på den måde (vi var 15)...[/quote]

I var forlovede i en alder af 15? Og selvfølgelig er han død af et lige så ansvarsløst stofmisbrug som du praktiserer...

Bare fordi i ikke kunne stave dengang, betyder det ikke du skal være supersej og så stave det forkert igen?

Desuden refererede han til de gåseøjne ("), du havde puttet udenom gode grunde, hvilket indikerer sarkasme.

Titel:
Medlem

Levose AKA Veritas skrev:
Hole skrev:
Optimus Prime skrev:
Cerebrel-cortex skrev:

havde et band med en afdød forlovede som hed det, og vi stavede det på den måde (vi var 15)...

I var forlovede i en alder af 15? Og selvfølgelig er han død af et lige så ansvarsløst stofmisbrug som du praktiserer...

Bare fordi i ikke kunne stave dengang, betyder det ikke du skal være supersej og så stave det forkert igen?

Desuden refererede han til de gåseøjne ("), du havde puttet udenom gode grunde, hvilket indikerer sarkasme.[/quote]

Ehm...
Nej han var rent faktisk IMOD hårde stoffer! Han røh fede og drak (en helvedes masse) bajere. det er noget helt, helt, andet der er årsag til hans selvmord.
-Alt handler ikke om stoffer :P
Jeg stavede det forkert igen, fordi at det band er et fedt minde. Vi var klar over at det var forkert stavet. men vi blev ved med at hedde det (eftersom vi havde lavet cover, logo (håndlavet) osv. )

Og ja, vi var forlovet fra jeg var 15, til jeg var 18. Vi var sammen til det sidste...
Vi boede sammen, havde en masse dyr, lavede fede ting osv.
han kom bare ud med ''en ting'' som han havde båret på i 18 år, kort før hans død.
Alt blev vel for meget... Så slug det pis med stofferne , og dit ''selvfølgelig'', som var med i den ret åndsvage komentar!

Titel:
Flueknepper kongen

Alkohol og cannabis er også stoffer, der har potentiale til at ødelægge et liv.

Titel:
Site Admin
Brugeravatar

Hole har ret.. i skal ikke gå ind og belære hende om hvorfor hendes fyr døde. Det ved i intet om og i har heller ikke krav på at få det af vide! Hun skal ikke retfærdiggører hans selvmord over for nogen!

Hole, jeg har også oplevet at blive "enke" (vi var dog ikke gift) i en tidlig alder (21 år), og det er rigtig hårdt. Jeg håber du er stærk nok til at insisterer på livet trods alt.

Hilsen Fanny

Titel:
Medlem

Levose-blablablabla -->
Det er langt fra hårde stoffer...
selvom folk som drikker har en langt mere provokerende, distruktiv (udaftil, ihvertfald) og uudholdelig adfærd end som på stoffer -efter MIN mening!

Fanny-->
Okey.
Er du selv M/K?? Altså, siden du skriver ''enke'' må du være en kvinde? Men, kan ikke lige regne det ud fra din måde at skrive på.
Det var hårdt at miste min nærmeste og eneste... Derfor valgte jeg stofferne igen... Havde lige været ca ½års behandling på det tidspunkt jeg fandt ham...
Samme dag, begyndte jeg at fylde mit hovede med drugs, og har gjort det siden...
Han døde d. 21 feb 2005...

Hvad døde din kæreste/forlovede af? Hvis jeg må spørge...?

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Some where in Dk
Hole>> Måler du GHB i hætter? Man skal sku da vide hvad koncentrationen er på det, dvs. hvor meget GHB der er pr. mL..!
Og desuden er GHB altid flydende, det bliver blandet op i vand, og er alligevel også så vandsugende at det ikke kan betale sig andet.
Og stop så stop dog det der fucking small talk, snak med Fanny over pm!
Du har jo gennempulet denne tråd med off-topic snak!
Og som andre har sagt, tag at læs og lær lidt herinde istedet for at komme med anbefalinger til desideret farlige kombinationer.
Du aner jo tydeligvis ikke en bjælde om hvad du snakker om!
At du har lavet så vanvittig en kombination og den er gået godt, er kun rent held + stor tolerance.

-Fluffy

Titel:
Insane psychedelia user!

Geografisk sted: On a placid island of ignorance amidst the black seas of infinity
Hole skrev:
Jeg stavede det forkert igen, fordi at det band er et fedt minde. Vi var klar over at det var forkert stavet. men vi blev ved med at hedde det (eftersom vi havde lavet cover, logo (håndlavet) osv. )

Hehe, OK, det er faktisk en ret god grund. Jeg skal prøve at lade være med at spille så smart en anden gang.

Titel:
Site Admin
Brugeravatar

Hole> Jeps, jeg er en Quinde, som mit navn også antyder :wink: .
og så tror jeg at jeg svarer på resten af dit spørgsmål over pm...

Hilsen Fanny

Titel:
Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: KBH
Fluffy McPooch ghb er ikke ALTID vandbaseret der findes skam salte af det der ikke er vandsugende ;)

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
hyene skrev:
Fluffy McPooch ghb er ikke ALTID vandbaseret der findes skam salte af det der ikke er vandsugende ;)

Bare ærgeligt at de smager af helvedes til! :x

Titel:
Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: KBH
hehee ja de smager ikke af blomster ihvertfald :)

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Some where in Dk
Ok, er det ikke Na-GHB saltet der bliver for det meste der bliver solgt på gadeplan? Mener jeg at have læst i et par topics efterhånden, men kan bare ikke lige finde noget pga. søgemaskinen.
Er K-saltet meget værre end Na-saltet?
Er der flere salte? For det synes jeg ikke at have fundet info om nogen steder.
Men Na-GHB smager heller ikke ligefrem af blomster, der kan man da snakke om et stof hvor man kan smage det er et salt.. :lol:

Mvh Fluffy

Senest rettet af Fluffy McPooch 26 jul 2006 02:43, rettet i alt 1 gang.

Titel:
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: DK
Nej det er vel ret beset kun blomster der har dén egenskab.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 63 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]