Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 23 jul 2025 15:46

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 23 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
 Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Uden at vide hvorfor vil jeg mene at der er forskel på hvordna de bliver optaget alt efter om du tager en 400 mg ibuprofen pille, eller 2 iprener. Jeg har selv fået 400 mg ibuprofen, det er egentlig normalt gigtpiller men bliver brugt generelt som smertestillende og første gang jeg spiste en blev jeg helt kogt i skallen. Jeg havde spist som jeg skulle i forbindelse med indtagelsen men blev helt svimmel i korte perioder, nærmest ticks.. endte med at jeg gik ud og brækkede mig.. nu har jeg vænnet mig til det, men hvis du tager to så bliver du kamp svimmel og helt groggy.. men vil ikke anbefale det som nydelsesdrug, kan også være fordi jeg ikke synes effekten er vildt behagelig - ihvertfald ikke svimmelheden og den fornemmelse man får i knoppen.

Titel:
Dedikeret medlem

Efter at have fået smasket en hel fortand ud gav tandlægen mig Ibuprofen og iprener i en stor dosis.

Og efter den store alkohol påvirkning jeg havde været på dagen før, blev jeg også lidt rundt på gulvet. 8)

Så jo det kan godt give en mild effekt, men det var nok grundet alkoholen i min krop.

Titel:
Flueknepper kongen

Ibuprofen har absolut intet lammepotentiale, og en overdose kan være fatal.

Maksimal dagsdosis er omtrent 1800mg, dog 2400mg i meget korte perioder. At de 2400mg så ikke er nævneværdigt mere effektive end de 1800mg er så en anden sag.

I hvert fald hjalp det mig ikke, da jeg fik udopereret en visdomstand.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 23 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]