Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 21 jul 2025 13:53

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 51 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3  Næste
Forfatter besked
 Titel: .
Junior medlem

altså, jeg har læser om de ting jeg prøver, før jeg gør dem. for spiser ikke en pille med et smiley på frivilligt, bare fordi der bliver sagt det ecstacy.

lidt hjerne har jeg vel :D
gider ikke lightergas e.l.
prøver kun ting, som jeg læser eller hører fra andre kan give en fed oplevelse, uden at få total nedern på, eller total hjerneskadet. Men det kan man vel af alle stoffer, derfor er jeg os omhyggelig med hvad jeg går og tager.

Vil da prøve at læse lidt mere om sagerne inde på den hjemmeside, og andre. Engelsk er intet problem. Næsten det eneste fag, hvor jeg er overlegent dominerende.

men ved godt at jeg nok skal vente nogle år, regner jeg os med, før at jeg begynder at prøve hårdere stoffer.

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Danmark
Du kan få "nederen" på af alle stofferne, både i form af bad trips, nedsat hukommelse, dårligt humør, ødelagt socialt liv osv.

Det vigtigeste for at undgå dette er at du kender stoffet ordentligt og har sat dig grundigt ind i tingene.

mht til bad trips så kan de være utroligt lærerige omkring en selv.

Mvh Bøh

Titel:
Medlem

Start med at læse ALT hvad du finde om DXM.. bagefter Gå ned på apoteket og køb en pakke Dexofaner til 60kr det burde du have råd til hehe GO BLÆSER!!!

Titel:
Junior medlem

DJPsytrance skrev:
Start med at læse ALT hvad du finde om DXM.. bagefter Gå ned på apoteket og køb en pakke Dexofaner til 60kr det burde du have råd til hehe GO BLÆSER!!!

skal man æde det?

Titel:
Medlem

Jeg plejer bar at æde dem.. 10 piller for et mildt trip

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Nordsjælland
DJPsytrance, tag dig sammen og lad vær med at foreslå en 15 årig knægt at indtage DXM! :roll:

Junior medlem

entheo.

sker der noget hvis jeg prøver, og jeg starter med et par piller, og ser hvad der sker?

Titel:
Medlem

hvem siger han er 15år? hvis han gerne vil være blæst skal han nok blive blæst spørgsmålet er om han får hjælp til ik at dumme sig med feks overdosering eller tage lighter gas eller andre opløsnings midler..!

Titel: Re: .
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Aalborg
Sushimåtte skrev:
sker der noget hvis jeg prøver, og jeg starter med et par piller, og ser hvad der sker?

Du SKAL starte med nogen få piller, max. 3-4stk. da 7% af alle mennesker mangler et enzym til at nedbryde stoffet og man vil derfor få en meget kraftigere virkning.

Men begynd nu bare at læs først, og lær om stoffet inden du overvejer at gå på apoteket. Du ved jo tydeligvis ikke en hat om DXM.

DJPsytrance skrev:
hvem siger han er 15år?

Det siger han selv i hans hans fejl af et topic der nu hedder llæ under general diskussion.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: I de tusind landes sø
Fuck nu alt det der. DXM er lortestoffet over alle lortestoffer.
Sushihat: prøv lige at tænke lidt over hva det er du er igang med først. Hvorfor vil du trippe, hva regner du selv med at få ud af det, og tror du selv på at du kan trippe nogle gange nu i så ung en alder, og så det ikke vil have nogle konsekvenser på resten af dit liv??
For det vil det!!!!

Vent dog forhelvede til du er færdigudviklet oven i hovedet mand. Du skal iukke lamme din hjerne i din alder. Du kommer til at fortryde det ligeså meget som alle de andre som prøvede noget lignende i din alder!!

Og lige for at sige det igen. DXM er et fucking lortestof. Ingen gode ting at hente dér!!!!

Titel:
Dedikeret medlem

jeg tror ikke jeres tilsvining vil have nogen synderlig effekt på sushimåtte, eller DJPsytrance for den skyld.

Hvilket jo er ret ærgeligt når det er nogle gode råd i kommer med, men de forsvinder ind i den tone i bruger :?

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Drik nogle fucking bajere, og knep nogle teenagere!

Iøvrigt så virker stoffer imod potensen, måske lidt ærgeligt at allerede begynde at smadre potensen som 15 årig.
Men det er sgu din egen hovedpine.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Bøh skrev:
jeg tror ikke jeres tilsvining vil have nogen synderlig effekt på sushimåtte, eller DJPsytrance for den skyld.

Hvilket jo er ret ærgeligt når det er nogle gode råd i kommer med, men de forsvinder ind i den tone i bruger :?

Du har sgu nok ret. Det er bare fordi det rammer mig så meget når jeg ser sådan noget her at jeg nærmest blir sur!

Sushifætter--> Håber virkelig du tænker lidt mere over det, og indsér at du din alder taget i betrækning er for ung til alt det der.
Hvis ikke for dig selv, så for din familie og venner...
Du blir en helt anden person så snart du gir dig ud i det der!!

Junior medlem

Det skal lige siges at jeg tænker grundigt over tingene!

Det er meget fristende at prøve, men jeg vil heller være fucked up.

Tænker nok lige en ekstra gang

Titel:
Dedikeret medlem

bare tag det stille og roligt 8) Det er alligevel fedest at leje med stoffer når man har fået styr på alt andet som ungdomsliv, venner og uddannelse. Det gør det også lidt sjovere når man også har råd til det :)

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: in fantasyland
Sushimåtte ryg du bare noget skunk og/eller pot det kan forresten også gi en psychedelisk virkning kommer an på strain. Vil sådan set ikke råde dig til andet end at vente udover det og så kan du jo bare tiden på at researche(måske med en joint i kæften)

Titel:
Insane psychedelia user!

Hvis det hjælper fortryder jeg personligt at jeg begyndte at lege med stoffer som 15-16 årige.

Jeg ville have foretrukket at begynde nu i stedet for.

Titel:
Junior medlem

daffy duck skrev:
Hvis det hjælper fortryder jeg personligt at jeg begyndte at lege med stoffer som 15-16 årige.

Jeg ville have foretrukket at begynde nu i stedet for.

hvordan har det påvirket dig?

Titel:
Admin
Brugeravatar

Citat:
Sushimåtte ryg du bare noget skunk og/eller pot det kan forresten også gi en psychedelisk virkning kommer an på strain. Vil sådan set ikke råde dig til andet end at vente udover det og så kan du jo bare tiden på at researche(måske med en joint i kæften)

Hvorfor følger du ikke selv dine egne råd? Det er da ikke mit indtryk at du har villet vente? :)

-Jimmy Carter

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: in fantasyland
vente hvornår? nu? jo da venter faktisk og ikke fordi i har sagt det hehe :) men det så mest deciderede hallucinogener(staveplade) jeg venter lidt med ihvertfald til jeg er i mod til det,men den fede og feks opiater vil jeg sku stadig røre er endda længe siden jeg har røget en pind 8 måneder vil jeg skyde på. Desuden skal man have en meget speciel psyke for at kunne klare psykedelika i en tidlig alder en psyke som meget få menesker har

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 51 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]