Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 23 jul 2025 16:07

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 48 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3  Næste
Forfatter besked
 Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Jeg har kun brugt 25 mm x 0.5 mm, virker ganske optimalt i ballen og låret.

Titel:
Insane psychedelia user!

fuck et junkie topic :P

Titel:
Dedikeret medlem

Treasure skrev:
fuck et junkie topic :P

Hell yeah det er sejt

Titel:
Medlem

Geografisk sted: hellerup
TheBo skrev:
Det lyder altså lige voldsomt nok!
Eroid foreslår 60-125mg for en k-hole-oplevelse. Selvfølgelig, hvis Bambi har en høj tolerance, så er der brug for mere, men som det allerede er foreslået, så er det nu nok smartere lige at tage 2-3 ugers pause og så tage lidt mindre.

JEG ER PÅ PAUSE NU ! <<33

Titel:
Medlem

Dextrose skrev:
Jeg har kun brugt 25 mm x 0.5 mm, virker ganske optimalt i ballen og låret.

MEN HEY! :9
jeg har tænk mig at stikke mig i morgen ..
hvor køber man udstyr?
på apoteket? bruger man kun 1 kanyl? og hvad skal ketaen blandes med ? bar vand? skal det være sådan lidt varm vand eller? <<33
skal jeg osse binde låret med noget stof eller noget ligesom på armen?
nå men svarrrrrrrrrr tak!! :)

Titel:
Medlem

bambi2900 skrev:
TheBo skrev:
Det lyder altså lige voldsomt nok!
Eroid foreslår 60-125mg for en k-hole-oplevelse. Selvfølgelig, hvis Bambi har en høj tolerance, så er der brug for mere, men som det allerede er foreslået, så er det nu nok smartere lige at tage 2-3 ugers pause og så tage lidt mindre.

hehe :)

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Orbit Earth
bambi2900 skrev:
hvor køber man udstyr?
på apoteket? bruger man kun 1 kanyl? og hvad skal ketaen blandes med ? bar vand? skal det være sådan lidt varm vand eller? <<33

Ja, tag på apoteket og køb en stak 2mL sprøjter og 0.5 x 25mm kanyler. Hvilken injektionsvæske der er at foretrække afhænger af hvad det er for noget ketamin du har mellem hænderne. Der er to muligheder da du har det i pulverform, enten er det Ketamin HCl-salt som har været 'pulver' fra fabrikantens side, eller det er ketamin som har været opløst i injektionsvæske (udelukkende i den form man benytter det indenfor veterinære og medicinske kredse) og derefter er blevet inddampet igen til pulver. Hvis det er førstnævnte er det optimale at opløse det i isotopisk sterilt vand, hvilket vil sige en steril saltvandsopløsning med 0.9% salt (fås på apoteket hvis man spørger pænt de rigtige steder....ellers hos brilleoptikeren som kontaklinserens). Hvis det derimod er sidstnævnte, er saltet fra vandet også blevet inddampet, og der er derfor ingen grund til at tilføje mere, her er det bedste valg demineraliseret vand. Jeg skal nok lige nævne at grunden til man bruger saltvandsopløsninger er at det føles mest naturligt/mindre chokerende for kroppen. Temperaturen på vandet har i princippet intet at sige, selvom ketaminen sandsynligvis vil opløses hurtigere jo varmere væsken er, men det kan tage et par minutter at få det hele opløst, men hvis der efter 5mins omrøring stadig er ting som ikke er opløst, skal du være glad for de ikke er det, for det er med garanti urenheder af en eller anden art. Mht. at binde noget om låret, så er det ikke nødvendigt nej, du vil gerne skyde dit ketamin i en muskel (IM), og formålet med at stramme til om musklen er at tydeliggøre blodårene som du kun skal bruge til IV aka I æ vene.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Aalborg
Hvis der er urenheder tilbage der ikke opløses i væsken, kan du tage et lille stykke vat og suge væsken op igennem så urenhederne bliver tilbage i vattet og den opløste ketamin kommer med væsken op i pumpen.

Titel:
Medlem

ThirdEyeFlood skrev:
bambi2900 skrev:
hvor køber man udstyr?

Ja, tag på apoteket og køb en stak 2mL sprøjter og 0.5 x 25mm kanyler. Hvilken injektionsvæske der er at foretrække afhænger af hvad det er for noget ketamin du har mellem hænderne. Der er to muligheder da du har det i pulverform, enten er det Ketamin HCl-salt som har været 'pulver' fra fabrikantens side, eller det er ketamin som har været opløst i injektionsvæske (udelukkende i den form man benytter det indenfor veterinære og medicinske kredse) og derefter er blevet inddampet igen til pulver. Hvis det er førstnævnte er det optimale at opløse det i isotopisk sterilt vand, hvilket vil sige en steril saltvandsopløsning med 0.9% salt (fås på apoteket hvis man spørger pænt de rigtige steder....ellers hos brilleoptikeren som kontaklinserens). Hvis det derimod er sidstnævnte, er saltet fra vandet også blevet inddampet, og der er derfor ingen grund til at tilføje mere, her er det bedste valg demineraliseret vand. Jeg skal nok lige nævne at grunden til man bruger saltvandsopløsninger er at det føles mest naturligt/mindre chokerende for kroppen. Temperaturen på vandet har i princippet intet at sige, selvom ketaminen sandsynligvis vil opløses hurtigere jo varmere væsken er, men det kan tage et par minutter at få det hele opløst, men hvis der efter 5mins omrøring stadig er ting som ikke er opløst, skal du være glad for de ikke er det, for det er med garanti urenheder af en eller anden art. Mht. at binde noget om låret, så er det ikke nødvendigt nej, du vil gerne skyde dit ketamin i en muskel (IM), og formålet med at stramme til om musklen er at tydeliggøre blodårene som du kun skal bruge til IV aka I æ vene.

KETAEN ER HELT RENE.. OG DET ER NOGET SOM VAR FLYDENDE ENGANG MEN DET BLEV UDTØRRET...
men jeg hører lige min pusher så skriver jeg når jeg kommer hjem!! <333

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Laden KlamGrissus skrev:
Gonzo skrev:
Laden Barnjesus skrev:
Jeg gør det i maveskindet, rammer ingen muskel (tvivler på om I andre gør) og får en fin effekt.

Kan du prøve at forklare hvad det er du tvivler på,når vi siger vi injicerer det i en muskel?
Der er forskel på at indtage det subcutant(som du gør),og så at indtage det dybt i en muskel.
Jeg ved ikke med dig,men jeg er da nogenlunde klar over om jeg bruger en muskel,eller injicerer under huden? :roll:

Well så vidt jeg er orienteret, så bruger professionelle ret lange og ret tykke kanyler for at når ind i musklen. Normalt bruger en ketaminbruger der sprøjter stoffet IM en noget kortere og tyndere nål end der bruges i sundhedssystemet. Beklager jeg ikke har nogle tykkelser og referencer lige nu, men efter at have diskuteret det med en faguddannet, lyder det til, at mange tror de indtager stoffet IM men faktisk sker det subcutant.
Jeg vender tilbage med mere præcise data.

Nu ved jeg jo ikke hvor lange og tykke nåle du bruger fo at nå "dybt i en muskel", men det værktøj jeg har set folk bruge når næppe dybt i lårmusklen.

Udover det synes jeg maveskindet er noget lettere at arbejde med og virkningen fejler ikke noget. Ja, jeg har prøvet i låret.

Det er da helt rigtig,at skal det gøres efter bogen,bruger du lidt længere kanyler.
Men jeg kan forsikre dig om,at du tager et IM skud selvom du ikke kommer så dybt ned i musklen.Muskelvæv er muskelvæv.
Selfølgelig kan du komme FOR langt ud,men det gør du heller ikke selvom du bare bruger en "standard" nyle,og går nogenlunde lige ind.

Titel:
Dedikeret medlem

Gonzo skrev:
Laden KlamGrissus skrev:
Gonzo skrev:
Laden Barnjesus skrev:
Jeg gør det i maveskindet, rammer ingen muskel (tvivler på om I andre gør) og får en fin effekt.

Kan du prøve at forklare hvad det er du tvivler på,når vi siger vi injicerer det i en muskel?
Der er forskel på at indtage det subcutant(som du gør),og så at indtage det dybt i en muskel.
Jeg ved ikke med dig,men jeg er da nogenlunde klar over om jeg bruger en muskel,eller injicerer under huden? :roll:

Well så vidt jeg er orienteret, så bruger professionelle ret lange og ret tykke kanyler for at når ind i musklen. Normalt bruger en ketaminbruger der sprøjter stoffet IM en noget kortere og tyndere nål end der bruges i sundhedssystemet. Beklager jeg ikke har nogle tykkelser og referencer lige nu, men efter at have diskuteret det med en faguddannet, lyder det til, at mange tror de indtager stoffet IM men faktisk sker det subcutant.
Jeg vender tilbage med mere præcise data.

Nu ved jeg jo ikke hvor lange og tykke nåle du bruger fo at nå "dybt i en muskel", men det værktøj jeg har set folk bruge når næppe dybt i lårmusklen.

Udover det synes jeg maveskindet er noget lettere at arbejde med og virkningen fejler ikke noget. Ja, jeg har prøvet i låret.

Det er da helt rigtig,at skal det gøres efter bogen,bruger du lidt længere kanyler.
Men jeg kan forsikre dig om,at du tager et IM skud selvom du ikke kommer så dybt ned i musklen.Muskelvæv er muskelvæv.
Selfølgelig kan du komme FOR langt ud,men det gør du heller ikke selvom du bare bruger en "standard" nyle,og går nogenlunde lige ind.

Vi du/ I mene at der er forskel på virkningen af ketamin indtaget henholdsvis IM og subcutant?

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Det virker en smule hurtigere IM,men det er små forskelle vi taler om.

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Få hellere noget injektionsvæske i stedet for inddampet K.

Titel:
Dedikeret medlem

Gonzo skrev:
Det virker en smule hurtigere IM,men det er små forskelle vi taler om.

Det var også min opfattelse. Efter både at have mig forsøgt med låret og maveskindet finder jeg frem til, at det er lettere og mere behageligt at stikke i mavefedtet, hvorimod jeg fandt det mere "anstrengende" og noget der gjorde mere ondt at gøre ned i låret.
Mit råd til en ny bruger er derfor at indtage ketaminen ved at injicere det subcutant i maveskindet.
Især hvis man er nervøs, hvilket man jo godt kan være når man ikke har prøvet sådan noget før, så hjælper det på projektet at det hele fungerer uden så meget besvær. Men det kan selvfølgelig være, at andre ikke oplever besværligheder ved at stikke sig i lårmusklen.

/laden

Titel:
Junior medlem

Jeg håber fandme en af jer OD'er... skide junkier!!

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Aalborg
KongTripton skrev:

Hold sku da din kæft spasser! Hvis du ikke kan li nåle så er det fair, så lad være at bruge dem og pas dig selv når andre gør.

Titel:
In our memories
Brugeravatar

KongTripton skrev:

Det bliver brugt som narkose især i veterinærindustrien, men også til babyer der ikke kan tåle normal narkose, og muligvis større børn.

Der er dosen dog væsentligt højere.

Merck Index skrev:
LD50 in adult mice, rats (mg/kg): 224 ±4, 229 ±5 i.p. (Goldenthal)

I en 75 kg's mus eller rotte skal der så der så knap 17 gr. til før den dør.

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: in fantasyland
er det stadigvæk almindeligt at bruge ketamin når folk skal i narkose?

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Orbit Earth
sekstoi skrev:
er det stadigvæk almindeligt at bruge ketamin når folk skal i narkose?

Nej, almindeligvis benyttes opioder, men undtagelsesvis bruger man stadig ketamin til spædbørn el. andre der ikke kan tåle normal narkose, eller for en sikkerhedsskyld i situationer hvor man ikke kender patientens sygejournal eks. efter traffikuheld el. lign. På trods af risikoen for overdosering er marginalt lille sammenlignet med opioder, vil man åbenbart undgå at folk får en psykedelisk oplevelse med i købet for enhver pris.

Titel:
Dedikeret medlem

KongTripton skrev:

Jeg håber du lærer at formulere dig bedre. Måske kan du lære noget af nogle skide velformulerede junkier herinde fra!

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 48 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]