Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 22 jul 2025 19:22

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 27 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
 Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
DPT "minder" om DMT og er stadig ikke illegalt i DK

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Aalborg
ZlazkeFrø skrev:
Nettet flyder jo med 'lovlige' stoffer....
Shh...! :P

ZlazkeFrø skrev:
Har også fundet en hel serie af 5-MeO-MiPT/DiPT/DPT/AMT og det er normalt dem jeg forbinder med dmt, men DR-D anbefaler jo N,N Dipropyltryptamine (DPT) så er mit spørgsmål hvorfor? Er det bedre end 5-MeO-.....?

Jeg har prøvet et par 5-MeO...., men endnu ikke selv erfaring med DPT så kan ikke svare på hvad jeg synes er bedst. Men der er ihvertfald triprapporter på Erowid og på Psychedelia er der denne nok knap så sjove oplevelse med bl.a. DPT: http://www.psychedelia.dk/trips/trips.p ... iew&id=499

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Nordsjælland
Zlaskefrø: Af hvilken grund forbinder du 5-MeO-MiPT/DiPT/DPT/AMT med DMT? På grund af at der også er noget der hedder 5MeO-DMT? For så tror jeg du skal passe lidt på, så vidt jeg har forstået er der store forskelle med hensyn til virkning.

Ud over det, som BRB svagt hentyder til, så lad vær med at råbe alt for højt om, hvor let det er at skaffe dvs. stoffer :wink: Man behøver ikke at have været i stof-miljøet i særlig lang tid for, at se hvor kort tid der går fra at "almene folk" får øjnene op for et stof, til at det blev ulovligt.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Entheo skrev:
Ud over det, som BRB svagt hentyder til, så lad vær med at råbe alt for højt om, hvor let det er at skaffe dvs. stoffer :wink: Man behøver ikke at have været i stof-miljøet i særlig lang tid for, at se hvor kort tid der går fra at "almene folk" får øjnene op for et stof, til at det blev ulovligt.

Jamen skal vi så ikke enten slette dette topic eller gemme det et kedeligt sted hen, hvor "almene folk" ikke snuser rundt :D

Er der nogen der kan udse sig en støvet plads i arkiverne til denne form for information?

8)

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus
ZlazkeFrø skrev:
Jesus fucking cristus... Nettet flyder jo med 'lovlige' stoffer....

Fandt en side der tilbyder syntetisk psilocybin, helt og aldeles lovligt men jeg ved nu ikke, de siger at psilocybin er: (4-hydroxy-N,N-dimethyltryptamine) altså (4-HO-DiPT) kan det passe???

Har også fundet en hel serie af 5-MeO-MiPT/DiPT/DPT/AMT og det er normalt dem jeg forbinder med dmt, men DR-D anbefaler jo N,N Dipropyltryptamine (DPT) så er mit spørgsmål hvorfor? Er det bedre end 5-MeO-.....?

Sidste spørgsmål... Nu hvor jeg har fundet psilocybin kunne det være fedt hvis jeg også fandt baecystonin så jeg kunne sammensætte mit helt eget kemiske svampeprodukt, men hvad er det kemiske navn for baecystonin(eller hvordan det nu staves)

Hvis du leder efter et legalt alternativ til psilocybin, skulle 4-ho-mipt minde meget om det, tilsat en mere visuel komponent.
Regner selv med at skaffe noget inden længe, men producenten har midlertidigt udsolgt

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Nordsjælland
Visias: Argh det var måske lige en overdrivelse, var bare lige for at pointerer at det ikke altid er en skide god idé at råbe for meget op om det.. Du ved.. Det er jo ikke for sjov at vi før er blevet kaldt en "hemmelig narke loge" :wink:

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Entheo skrev:
Visias: Argh det var måske lige en overdrivelse, var bare lige for at pointerer at det ikke altid er en skide god idé at råbe for meget op om det.. Du ved.. Det er jo ikke for sjov at vi før er blevet kaldt en "hemmelig narke loge" :wink:

Bare rolig... Jeg mente det ikke sådan akut :D

God fornøjelse med det nyopdagede frie marked, tag for jer af retterne så længe lager haves :D

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 27 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]