Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 23 jul 2025 16:05

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 41 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3  Næste
Forfatter besked
 Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus N
Prometheus skrev:
Psyko skrev:
noname skrev:
Altså et stof som GHB er jo ret hurtigt ude af kroppen, ala 4-5 timer efter indtag, og smagen af det maskeres nemt i sodavand.

Det er stadig en kontroversielt spørgsmål om smagen af GHB kan maskeres med sodavand. Jeg må for eget vedkommende svare nej.

Jeg vil nu tro at hvis jeg blot var halvsnaldret i byen og nogen spikede f.eks. en gin & tonic med en moderat mængde GBH, ville jeg ikke have en snebolds chance i Helvede for at fatte noget som helst før det var for sent. Jeg synes ikke smagen af GHB er specielt markant, og f.eks. en tynd opløsning i appelsin juice synes jeg ikke smager særligt suspekt med mindre man lige tænker over det. Andres smagsløg er dog utvivlsomt mere tunet på den salte smag af GHB end mine.

:yeah:

Jeg har oplevet at smagen bliver mere og mere markant for hver gang jeg indtager GHB/GBL. De første par gange kunne jeg slet ikke smage noget som helst. Det ændrede sig nu ret hurtigt, og nu er den smag noget af det værste jeg ved. Syntetisk kompostvand :x

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: København
bubbles skrev:
Det ændrede sig nu ret hurtigt, og nu er den smag noget af det værste jeg ved. Syntetisk kompostvand :x

Ved godt det muligvis er lidt off-topic, men prøv at børste tænder (Eller bare put et tyggegummi i munden) lige før du drikker dit GHB, hvis det altså er muligt. Det virker faktisk ret godt. For nogen... :roll:

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Hvad er det helt præcis, der er så slemt ved smagen af GHB? Det smager jo bare lettere saltet? Kan det virkelig gå hen og blive så kvalmende (uanset, hvad man blander med) eller er I bare en stor samling tudefjæs?

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: I geometriens hule, uha uha!
Tror ikke så meget, at det er selve smagen - forstå mig ret - det er nok mere oplevelsen af smagen blandet med minder?

Fx jeg havde intet i mod visse E tabletter, men til sidst brækkede jeg mig af duften i sig selv, nok fordi jeg forbandt den med noget kvalmende. Det samme med Hot'n'Sweet - har brækket mig af det, kan ikke tage det mere.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus
Kjær skrev:
Hvad er det helt præcis, der er så slemt ved smagen af GHB? Det smager jo bare lettere saltet? Kan det virkelig gå hen og blive så kvalmende (uanset, hvad man blander med) eller er I bare en stor samling tudefjæs?

Det bliver bare mere og mere kvalmt for hver gang man drikker det. Dog ryger GHB noget nemmere ned end GBL :x
Samtlige personer jeg kender, som har prøvet GHB/GBL mere end 5 gange afskyr smagen og forbander den gang på gang af helvedes til. ADr

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

shinsou skrev:
Kjær skrev:

Det bliver bare mere og mere kvalmt for hver gang man drikker det. Dog ryger GHB noget nemmere ned end GBL :x
Samtlige personer jeg kender, som har prøvet GHB/GBL mere end 5 gange afskyr smagen og forbander den gang på gang af helvedes til. ADr

Nu har jeg selv kun prøvet det 5 gange, og jeg har ikke noget imod smagen - dog er jeg ikke så glad for effekten længere. ;)

Men okay - det er noget med, at man tilvænner sig smagen, og så forbander man den (måske på baggrund af oplevelser herpå - ligesom med eks. Cuba Lime Lemon?)?

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: kbh et sted
Kjær skrev:

Imo smager det af saltet til at starte med, hvorefter det har en eftersmag af lidt alla tandpasta, med mint smag. Det fyles lidt som snot når det glider ned.

Der er nok et selvopfyldende profeti. Hvis man forventer at det smager fucker skod, og er ved at kaste op inden man hælder skidtet ned. Så ender det sku ikke som en syv stjernet gourmetoplevelse.

Scented skrev:
bubbles skrev:
Det ændrede sig nu ret hurtigt, og nu er den smag noget af det værste jeg ved. Syntetisk kompostvand :x

Ved godt det muligvis er lidt off-topic, men prøv at børste tænder (Eller bare put et tyggegummi i munden) lige før du drikker dit GHB, hvis det altså er muligt. Det virker faktisk ret godt. For nogen... :roll:

Det virker perfect med at børste tænder først. Dog skal det være en tandpasta der lammer kæften af mintsmag. og ikke zendium der smager af nada.

Annyway tilbage til Topic, GHB er ret hurtigt ude af kroppen, hvis du først får taget en urin eller blodprøve, 2 dage efter du har indtaget GHB er det næsten umuligt at spore.

Jeg fandt forleden dag en artikel om doperaps, som havde en tabel med hvad folk havde i blodet når de påstod at de var blivet doperapet. Der var blandt andet en del hvor man fandt alt muligt andet end hvad man typisk ville forvente der blev brugt til doperaps. Fx fandt man hos nogen personer mdma, Hvilket jeg personligt ikke har de store problemer med hvis en flink person putter det i min drink..

Jeg prøver lige at bruge 5 minuter mere på at finde den artikel.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Midtjylland, Danmark
Måske lyder jeg dum ?
Men hvad er GHB ?

Titel:
Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Sjælland
http://www.erowid.org/chemicals/ghb/ghb.shtml

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Maajaa skrev:
Måske lyder jeg dum ?
Men hvad er GHB ?

:utfse:

Titel:
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Citat:
Måske lyder jeg dum ?
Men hvad er GHB ?

Det som du med garenti kalder fantasy og tror er flydende ecstasy/MDMA :roll:

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

shinsou skrev:
Kjær skrev:

I er en stor samling tudefjæs! Jeg har taget GHB mange hundrede gange, og hvis jeg ikke lige har noget sodavand eller juice, drikker jeg det da bare rent. Hvad er problemet?

BDO derimod...

Titel:
Medlem

Geografisk sted: Fyn er fin
Jeg ved ikke om det bare er mig men de gange jeg er kommet til at overdosere GHB har resulteret i at jeg er faldet i søvn for at vågne kort tid efter og knække mig, så med mindre man kan lide at ligge i bræk med en tøs, og blive afsløret når hun vågner for at knække sig, kan jeg ikke rigtig se at det kan bruges til date-rape overhovedet. Med mindre man kan tage så meget at man slet ikke vågner, men så slipper man nok ikke for brækket anyway.

Forskellen på en dosis hvor man bliver mega stiv og en søvn/opkast dosis, er for mig så lille så den kan være svær at ramme. Det har også betydning hvornår jeg sidst har spist og sådan, så jeg kan slet ikke se det skal kunne lade sig gøre at ramme den rigtige dosis på en vildt fremmed person.

En sidste ting er den klamme salte smag som jeg personligt ville kunne genkende om det så var blandet op 1 til 100, men det er måske fordi jeg kender og hader den efterhånden.

Junior medlem

Geografisk sted: Lolland
Tror sku man ska være en ret så trist gammel narkoman hvis man ligefrem går og propper det i andres sodavand, altså. Ellers skal man bare virkelig ha misforstået pusher-konceptet, meningen me a gi andre stoffer er lissom os a få penge for d , ik ?
Det er ret opdrevet det der me a få "dopet" sin drink .
Men alligevel , der er vel nogen der gør d ?
Spassere , man .

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: kbh et sted
Karina90 skrev:
Tror sku man ska være en ret så trist gammel narkoman hvis man ligefrem går og propper det i andres sodavand, altså. Ellers skal man bare virkelig ha misforstået pusher-konceptet, meningen me a gi andre stoffer er lissom os a få penge for d , ik ?
Det er ret opdrevet det der me a få "dopet" sin drink .
Men alligevel , der er vel nogen der gør d ?
Spassere , man .

Jeg tror nu det er næsten normale personer der laver den slags. Det kræver kun at man er skør i 2 minutter, før at den der klamme kællingen der råber og skriger i baren får noget i sin drik der får hende til at holde kæft.

Eller at man måske vil have lidt sjovt med at se en hvordan en uvidne person reagere når han/hun bliver ramt af 15mg 2cb.

Jeg kan osse forstille mig at man i ren kærlighed på et mdma trip, giver nogen andre personer mdma i deres drinks.

Der er nok ikke nogen her inde fra der har lavet den slags pis, men der skal nok være nogle idioter der ude, der gør tænke til handling, på et område hvor det ikke er skide smart.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: vestsjælland
CamelJJ -> Jeg tror egentlig du har fat i noget, selvom sådanne handlinger er noget jeg tager meget afstand fra. Men man kan simpelthen ikke fornægte, at verden er fyldt af idioter :(

Insane psychedelia user!

Geografisk sted: Et sted i omegnen af KBH.
CamelJJ skrev:
Eller at man måske vil have lidt sjovt med at se en hvordan en uvidne person reagere når han/hun bliver ramt af 15mg 2cb.

Sjovt? Hvor er det sjove i at se en uvidende person blive mentalt voldtaget? Goddamn...

CamelJJ skrev:
Jeg kan osse forstille mig at man i ren kærlighed på et mdma trip, giver nogen andre personer mdma i deres drinks.

Det kan godt være at der er gode intentioner bag det, men jeg ville blive stiktosset hvis nogen havde proppet MDMA i min drink.
Da MDMA ikke er noget man skal tage ofte på nogen måde, vil jeg fandeme selv bestemme hvornår jeg roder med min serotonin-balance!

CamelJJ skrev:
Der er nok ikke nogen her inde fra der har lavet den slags pis, men der skal nok være nogle idioter der ude, der gør tænke til handling, på et område hvor det ikke er skide smart.

Jeg ville ikke være sikker på at der ikke er nogen herfra der har gjort det, der er også fuldt af idioter herinde og det er nok de færreste af dem der vil indrømme hvis de har gjort noget så lavt - istedet for vil de nok blære sig med at de scorede en lækker tøs og udelade den del med at der var røget en sjat GHB/rohypnol i hendes drink.

Jeg synes at det er noget af det mest usle at gøre, den eneste undtagelse er hvis man har en ven som man ved ikke har noget imod at blive dopet (og måske ligefrem har snakket om at han godt vil have det) og man kender hans doser 110%.
Men selv i den situation er det farligt, tænk hvis han lige har indtaget noget som ikke er godt i kombination med hvad man har tænkt sig at dope ham med?
Jeg synes at det er et no-go.

Mvh Jonas!

Titel:
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Citat:

:yeah:

Dedikeret medlem
Brugeravatar

SmølfeFarmer skrev:

Mvh Jonas!

Du synes?!

Det er da fuldstændigt indiskutabelt! Man doper kraftedme ikke andres drinks, uden deres koncensus!

Titel:
Junior medlem

Jeg tror "Dateraping" er blevet et mode fænomen, flere og flere piger hopper med på. Selvfølgelig sker det da, men jeg tvivler på at det sker i så store mængder, som medierne vil have til at tro.
Personligt kender jeg kun to som har fået proppet noget i deres drinks, og dette er inklusiv en stor dele bekendte - Nogle går ofte på bare, andre gør ikke.
Det ene tilfælde var en MDMA pille i en guts drink - Han troede han var blevet sindsyg, men havde fornuft nok til at søge op til den psykiske skadestue. En gang valium kølede ham ned. Det var dog en rystende oplevelse for ham, hvilket har resulteret i lettere asociale adfærd, samt paranoia over alle former for væske, hvis han ikke selv har åbnet den og holdt konstant øje med den(Dette er dog fornuftigt, så er han sikker på at det ikke sker igen).
Det andet tilfælde var et "venskabeligt" doping af drinks. Et par gutter jeg kender havde gået med til at invide en af deres bekendte, i MDMAens verden. Han fik en pille. Senere spurgte de ham om han var tørstig, hvorefter de blandede ialt 4 MDMA piller i 2 glas appelsin juice. Noget af en overvældende oplevelse, den stakkels gut fik.

Folk der doper andres drikke, er nok sociopater eller bare ekstremt uvidene om stoffer. Jeg ville aldrig nogensinde acceptere en person der dopede andres drinks(Med mindre det var i den fjerne fortid, man kan vel ændre sig), da jeg personligt syntes at de bare fortjener en god gang tæsk(Selvom det skaber et paradox - Jeg er et fredeligt menneske!!) :)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 41 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]