CamelJJ skrev:
Eller at man måske vil have lidt sjovt med at se en hvordan en uvidne person reagere når han/hun bliver ramt af 15mg 2cb.
Sjovt? Hvor er det sjove i at se en uvidende person blive mentalt voldtaget? Goddamn...
CamelJJ skrev:
Jeg kan osse forstille mig at man i ren kærlighed på et mdma trip, giver nogen andre personer mdma i deres drinks.
Det kan godt være at der er gode intentioner bag det, men jeg ville blive stiktosset hvis nogen havde proppet MDMA i min drink.
Da MDMA ikke er noget man skal tage ofte på nogen måde, vil jeg fandeme selv bestemme hvornår jeg roder med min serotonin-balance!
CamelJJ skrev:
Der er nok ikke nogen her inde fra der har lavet den slags pis, men der skal nok være nogle idioter der ude, der gør tænke til handling, på et område hvor det ikke er skide smart.
Jeg ville ikke være sikker på at der ikke er nogen herfra der har gjort det, der er også fuldt af idioter herinde og det er nok de færreste af dem der vil indrømme hvis de har gjort noget så lavt - istedet for vil de nok blære sig med at de scorede en lækker tøs og udelade den del med at der var røget en sjat GHB/rohypnol i hendes drink.
Jeg synes at det er noget af det mest usle at gøre, den eneste undtagelse er hvis man har en ven som man ved ikke har noget imod at blive dopet (og måske ligefrem har snakket om at han godt vil have det) og man kender hans doser 110%.
Men selv i den situation er det farligt, tænk hvis han lige har indtaget noget som ikke er godt i kombination med hvad man har tænkt sig at dope ham med?
Jeg synes at det er et no-go.
Mvh Jonas!