Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 23 jul 2025 16:09

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 42 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3  Næste
Forfatter besked
 Titel:
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

...

Senest rettet af Dekadenz 27 nov 2007 23:12, rettet i alt 1 gang.

Titel:
Medlem

Reject skrev:
Minimal skrev:
Jeg vil da skide omgivelserne et stykke, når jeg er lam på ketamin. :P

hmm jeg troede det her var er harm reduction site?? :D :) :D

Anyways - til en første gang ville det nok være en go ide med kontrollerede omgivelser....

haha :P

ofcause, no knifes, :roll:

Titel:
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

...

Senest rettet af Dekadenz 27 nov 2007 23:16, rettet i alt 2 gange.

Titel:
Medlem

har aldrig skrevet trip raport, men 1 gang skal vel være den første :P ?

Titel:
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

...

Senest rettet af Dekadenz 27 nov 2007 23:16, rettet i alt 1 gang.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus C
Lige så meget som jeg kan tilslutte mig al mulig god HR-talk om at starte lavt, ligeså vel vil jeg nu sige: når i er startet lavt, så fortsæt deropad.
For de absolut bedste oplevelser jeg har haft med Ketamin har været på 250-300+ mg. insuffleret. Det er der hvor stoffet træder i karakter og viser sin sande sjæl. Men vær nu artige og start lavt, for guds skyld!

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: I de tusind landes sø
Husk at skriv triprapport, eller lige fortæl hvordan det gik!!

Titel:
Medlem

I will :lol:

Titel:
Medlem

Syn|tese skrev:
Lige så meget som jeg kan tilslutte mig al mulig god HR-talk om at starte lavt, ligeså vel vil jeg nu sige: når i er startet lavt, så fortsæt deropad.
For de absolut bedste oplevelser jeg har haft med Ketamin har været på 250-300+ mg. insuffleret. Det er der hvor stoffet træder i karakter og viser sin sande sjæl. Men vær nu artige og start lavt, for guds skyld!

Jeg tager ikke så meget første gang :shock:

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: vestsjælland
Nu er det jo altid lidt nedern at spille bedrevidende osv., men jeg vil nu ikke anbefale dig at tage med din kæreste - ikke kun ketamin, men generalt - da det let kan tage overhånd og bremsen er sværre at finde.

Det er i hvert fald min erfaring. Håber dog det bliver en fed oplevelse og du får noget du kan bruge med ud af den!

godfornøjelse :)

Titel:
Medlem

Bergthora skrev:
Nu er det jo altid lidt nedern at spille bedrevidende osv., men jeg vil nu ikke anbefale dig at tage med din kæreste - ikke kun ketamin, men generalt - da det let kan tage overhånd og bremsen er sværre at finde.

Det er i hvert fald min erfaring. Håber dog det bliver en fed oplevelse og du får noget du kan bruge med ud af den!

Hvad mener du med " ikke kun ketamin, men generalt" :o
Du har måske bedst erfaring med at tage div. drugs. alene ?

Titel:
Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Away...
Altså der bliver ikke noget hyggesnakke sammen, hvis I får kørt en god dosis ketamin i snuden. Man lyder megasnøvlet (mest i sit eget hovede) og får ikke lyst til at snakke, nærmere bare ligge helt stille med lukkede øjne og forsvinde helt ind i sin bevidsthed.

Men jeg synes, at det lyder som en meget god ide at starte med 25mg hver, og så efter 15-20min en portion igen. Når det er første gang, skulle 50mg gerne give jer en god tur.

@Minimal: Jeg forstår ikke helt, at du bliver totalt tom i skallen af det. For mig er ketamin et af de absolut rareste stoffer, da den kropslige følelse er superrar, og sammen med den inkapaciterende effekt gør det, at man kan glemme dens eksistens fuldstændigt, og kun fokusere på bevidstheden og dens gemmer.

Held og lykke med projektet :)

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
noname skrev:
@Minimal: Jeg forstår ikke helt, at du bliver totalt tom i skallen af det. For mig er ketamin et af de absolut rareste stoffer, da den kropslige følelse er superrar, og sammen med den inkapaciterende effekt gør det, at man kan glemme dens eksistens fuldstændigt, og kun fokusere på bevidstheden og dens gemmer.

Det lyder, som om du primært solotripper på det? Det kan så godt have noget at gøre med, at jeg bakser rundt sammen med andre, men jeg synes nu alligevel ikke, at der er meget bevidsthed tilbage for mig.

Titel:
Medlem

jeg regner skam heller ikke med at snakke helt vildt :lol:
bare ligger og nyde turen :)

Titel:
Medlem

Jeg ville gerne lige høre, hvis nogen har erfaringer med det, Ville cokaine gøre en stor indflydelse på trippet ? eller skal man bare holde sig fra det ?

pft tak for de mange svar ! :)

Titel:
Insane psychedelia user!

Geografisk sted: On a placid island of ignorance amidst the black seas of infinity
GuZzEr skrev:
Jeg ville gerne lige høre, hvis nogen har erfaringer med det, Ville cokaine gøre en stor indflydelse på trippet ? eller skal man bare holde sig fra det ?

Må jeg spørge hvad du forventer at opnå med at tage ketamin, siden du har lyst til at blande det med kokain? Uanset hvad, er det en meget dårlig idé at kombinere stoffer første gang man prøver dem. Det er god praksis at kende substanserne endog meget godt hver for sig før man overvejer at kombinere dem - og nogen kombinationer er bare ubehageligt farlige, uanset hvor erfaren man er med stofferne hver for sig. Jeg mener ikke at ketamin + kokain er totalt no-no i kombination - jeg har bare svært ved at se hvorfor man skulle gøre det? Jeg ved at kombinationen er nogenlunde udbredt i festsetting, men det lyder ikke til at det er præcis hvad du har tænkt dig.

Titel:
Medlem

Prometheus skrev:
GuZzEr skrev:

Må jeg spørge hvad du forventer at opnå med at tage ketamin, siden du har lyst til at blande det med kokain? Uanset hvad, er det en meget dårlig idé at kombinere stoffer første gang man prøver dem. Det er god praksis at kende substanserne endog meget godt hver for sig før man overvejer at kombinere dem - og nogen kombinationer er bare ubehageligt farlige, uanset hvor erfaren man er med stofferne hver for sig. Jeg mener ikke at ketamin + kokain er totalt no-no i kombination - jeg har bare svært ved at se hvorfor man skulle gøre det? Jeg ved at kombinationen er nogenlunde udbredt i festsetting, men det lyder ikke til at det er præcis hvad du har tænkt dig.

Jeg har ikke sagt jeg har lyst/eller vil tage det sammen med cocaine, men ville blot høre mig om dette var en dårlig kombo, før jeg måske ville gøre noget jeg ville fortryde bagefter.
Jeg har til indsigt i ketamine, at udforske nye grænser, som jeg ikke har turde gøre før, På dette stof. Da jeg har holdt mig lidt på måtten med det meste.

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Midtjylland
Minimal skrev:

Minimal skrev:
Reject skrev:
og nåeh ja... sørg selvfølgelig for at omgivelserne er passende osv... så skal det nok blive godt :)

Jeg vil da skide omgivelserne et stykke, når jeg er lam på ketamin. :P

Jeg kunne ikke være mere enig: Det er slet ikke som på psykedeliske stoffer, hvor stearinlys, puder, lækker mad osv. er super vigtigt.

Desuden vil jeg anbefale dig at forsøge dig med solo-ketamin, oplevelser. Det giver mig en langt mere intens, og overvældende oplevelse hvor jeg virkelig får et indtryk af hvad stoffet er istand til.
Som skrevet nedenunder, indtager jeg dog også oftest ketamin intramuskulært, hvilket gør det praktisk talt umuligt at indtage ketamin over mere end 1 gang. Det har derfor krævet at jeg fandt "min dosis", for ellers bliver jeg for lidt lam (skidt), eller alt for lam, så al form for hukommelse fra trippet forsvinder (værre).

Citat:
For de absolut bedste oplevelser jeg har haft med Ketamin har været på 250-300+ mg. insuffleret.

125 mg. IM plejer at gøre det samme for mig, det er dog ikke nogen opfordring til at stikke nåle i dig selv. Men 300 mg. lyder bare af meget, også for økonomien.

Titel:
Medlem

Bergthora skrev:

jeg synes netop ketamin er dejligst med kæresten, så man kan ligge og nusse sig helt ind i hinanden

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Prometheus skrev:
GuZzEr skrev:

Komboen har været velkendt i mange år (CK aka Calvin Klein) bl.a. i UK og andre steder i udlandet.
Jeg har selv prøvet den en del gange, og jeg har endda mødt folk som ikke tager Ketamin uden at det er blandet med Kokain.
Der er et eller andet specielt ved den som twister coke-rusen på en anderledes måde - det er sgu svært at beskrive.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 42 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]