Farmand skrev:
dikki skrev:
Farmand skrev:
dikki skrev:
Jeg har så taget skade af at bruge MDMA / methylon.. Hvis jeg koncentrer mig eller stener lidt uanset lys osv. bliver mine pupiller kæmpe store. Det er kommet efter de 2 ting, desuden har jeg fået en mild grad hppd af MDMA.
Gider du uddbyde? Jeg har aldrig hørt om nogen der har fået HPPD på MDMA selvom jeg altid har hørt at det kunne lade sig gøre. Hvis du har "mod" på det vil du så ikke skrive detaljeret om det? Jeg er meget interreseret i at høre nærmere....

Jamen det var i starten da jeg havde oprettet en bruger herinde, havde ikke læst det jeg burde og var overmodig. Dvs. for meget MDMA og uden de ordentlige pauser. Jeg tror det var 6 gange på 1 måned. Desuden var 3 af dem 3 dage i træk. Jeg har fået det "ud af det" at hvis jeg fx. sidder på mit værelse bølger min plakat ud af øjenkrogen, der flyver farver rundt på den og ligeså med andre ting. Hvis jeg er på mit badeværelse bevæger håndklædet sig og der flyver altid en lysende prik rundt på gulvet derude, nogengange flere. I starten var det meget værre men det har dog aftaget lidt nu, jeg skal tænke over det før det sker. Desuden kan jeg med lukkede øjne nogengange se mønstre og hvis jeg kigger på et punkt danner der sig som regel farver / mønstre.
Og hvordan "opfatter" du så dette? Er det dybt negativt og irreterende eller er det bare et "sjovtr" input i hverdagen?
Du er godt nok også gået til den med MDMA´en 3 dage i træk kan umuligt være sundt. Men kender det desværre godt. Jeg har kun prøvet MDMA 4 gange (alle i form af ecstasy 10,5 pille ialt). Første gang var på 4,5 (dårlig hr) og så skulle der spises 3 allerede weekenden efter og sluttede så 3 weekend af med 1 enkelt E. Man bliver bare bidt af rusen

I starten var det sjovt, vel den første uge.. Det var skide skægt, derefter blev jeg træt af det. I 2 måneder fandt jeg det irreterende og nu går det mig ikke rigtigt på. Om aftenen nyder jeg det lidt da jeg føler jeg tripper en smule men kan også blive skræmt af og til når det er mørkt på mit værelse.
De doser jeg tog de 3 dage var heller ikke særlig smart. Dag 1 var 300 mg MDMA, dag 2 350 og 3 dag 7 piller. Jeg er ikke stolt af det og har fået et rap over nallerne. Lige pt. har jeg ikke tager noget i 1 ½ måned tror jeg. Dog med vilje, har lovet kæresten det og eftersom jeg elsker hende så jaa. Desuden er begge hendes forældre ved politiet :d hehe
Måske også meget fornuftigt lige at tage det stille og roligt efter sådan en tur, som har resulteret i synsforstyrrelser..