Kogeren skrev:
Misse" skrev:
Kjær skrev:
Misse" skrev:
De var ihvertfald voldsomme på mig. Har ik rørt E siden jeg spiste 4 af de gule tulipaner for et par uger siden.
Er det meget normalt, at folk bare snupper en ordentlig håndfuld kiks, når de lige har fået nogle nye fra deres dealer? Uden at have en idé om, hvor stærke de er? For så er der jo ingen fornuft tilbage!
Det er sørgeligt alt sammen. Folk bruger ikke deres fornuft. Regeringen ønsker ikke at rede liv ved bedre oplysning. Folk dør!
Må han hvile i fred.
Der må jeg være dig svar skyldig. Havde prøvet dem en gang før, hvor jeg vær brændt på amf, svampe og muligvis os et par mærker LSD. Da jeg fik 3 eller 4 af tulipanerne.
Muligvis et par mærker LSD, hvad skal det sige? hehe.. Ved du ikke hvad du render og propper i hovedet?
Jeg skal ikke blande mig i dit forbrug, men det lyder da ikke for smart det der..

Nej det var inden man begyndte at tænke sig mere om. Var blevet så blæst at jeg ik ved om mærkerne var forsvundet eller spist.
Schizophreniak skrev:
Kjær skrev:
Schizophreniak skrev:
Det er vel det man kalder for et speeded Candyhippieflip.
Ja, eller bare ren idioti.
Jeg ville have lagt ironi i stemmen, hvis det havde været verbalt. Så jeg glemte

Men ja, du har så evigt ret, det er ganske normal idioti.
Ja eller bare så blæst man ik altid ved hvad man laver. Siger overhovedet ik det var smart gjort, men var sku os så syrehærdet at det ik havde gjort den store forskel
Men hvor mange har på et tidspunkt ik prøvet at rende rundt med stoffer i lommen til en fest. Hvor når man så kommer hjem har glemt om man havde spist det hele eller måske tabt eller fået noget væk.!
Resist skrev:
Misse" skrev:
Kjær skrev:
Misse" skrev:
De var ihvertfald voldsomme på mig. Har ik rørt E siden jeg spiste 4 af de gule tulipaner for et par uger siden.
Er det meget normalt, at folk bare snupper en ordentlig håndfuld kiks, når de lige har fået nogle nye fra deres dealer? Uden at have en idé om, hvor stærke de er? For så er der jo ingen fornuft tilbage!
Det er sørgeligt alt sammen. Folk bruger ikke deres fornuft. Regeringen ønsker ikke at rede liv ved bedre oplysning. Folk dør!
Må han hvile i fred.
Der må jeg være dig svar skyldig. Havde prøvet dem en gang før, hvor jeg vær brændt på amf, svampe og muligvis os et par mærker LSD. Da jeg fik 3 eller 4 af tulipanerne.
Suk, håber du fik det sygeste badtrip ud af det.
Der må jeg skuffe dig. Havde det sku alt for fedt