Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 24 jul 2025 04:58

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 23 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
 Titel:
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: kbHoe
Øhm, ja, emnet er skiftet en smule. At jeg fra starten af forklarede min situation var vel mest i håb om at der var folk der kunne anbefale alternative stoffer til kokain.

Jeg regner med at tage til koncerten, hvis jeg gør bliver det uden stoffer. Måske en øl eller to, men heller ikke mere end det. Så må det gå som det nu engang går, jeg håber bare jeg kan opretholde en facade.

Med hensyn til psykedeliske stoffer er det absolut ikke en mulighed, jeg har aldrig følt mig så psykisk ustabil som nu, for blot to uger siden forærede jeg over 20 gram svampe væk af samme grund. Jeg skal ikke tage psykedelika nu eller i nærmeste fremtid.

Med hensyn til at være afklaret med hende bliver jeg det nok aldrig. Hun er efter al sandsynlighed min femme fatale.

Tak for jeres svar.

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Danmark
Grunden til at snakken er gået væk fra alternativ indtagelse af kokain er fordi der kort sagt ikke er andre alternativer.

Spiser du det vil det ikke virke (stort set), og så er der kun rygning og injektion tilbage, hvilket er to metoder som vil have en helt anden effekt end det du søger.

Hvis hun er din femme fatale, og du føler dig så psykisk ustabil ville det måske være en god ide at du fik nogen at snakke om det med? Der er både forskellige telefonlinier og psykologtilbud du kan tage i brug.

Ellers husk at tiden læger alle sår :)

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Flak skrev:
Med hensyn til at være afklaret med hende bliver jeg det nok aldrig. Hun er efter al sandsynlighed min femme fatale.

Nu må du fandeme lige tage dig lidt sammen! Regner du med, at tingene kommer svævende til dig fra himlen? Tag konfrontationerne og bliv klogere, og så finder du en anden tæve en dag.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 23 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]