SpuN- skrev:
bubbles skrev:
Jeg kan bestemt også nikke genkendende til GBL/GHB liderligheden! De få tøser jeg har taget det sammen med, er også blevet fugtige i fugen af det
Jeg har været igennem 2x½ års hverdags MISbrug, med ca. 1 års mellemrum. Den seksuelle opstemthed forduftede hurtigt, og jeg havde i det hele taget ikke meget kontrol over tingene i de perioder...
Jeg har taget GHB en gang på ½år, og har ingen planer om at genoptage et jævnt forbrug igen. Det kan virkelig være en bitch, hvis ikke man passer på!
mvh bubbles
Undskyld jeg spørger, men dit misbrug, var det `round the clock`?, eller tog du bare et par doser GHB om dagen!?
Det stod på ca. halvdelen af dagen, jeg har aldrig taget det for at skulle kunne rejse mig fra sengen. Jeg passede mit arbejde, og lammede når jeg fik fri, i øvrigt stod det primært på GBL. Jeg tog mellem 6-12ml hver dag, indtil det knækkede mig...
Jeg begyndte at miste appetitten når jeg ikke var på. Jeg kastede simpelthen op når jeg prøvede at spise, uden at være påvirket. Jeg kunne ikke sove, og kunne derfor tilsidst ikke passe mit arbejde. De sidste 4 døgn jeg var på, sov jeg kun 3x3 timers komasøvn. Jeg røg i samme periode 2-5g hash dagligt, plus et par bajer. Jeg var i det hele taget en stimulansluder
Hele herligheden sluttede med jeg tog ned til mine forældre, og fortalte dem at jeg ikke kunne styre tingene længere, og blev så lagt i seng hjemme hos dem i næsten 14 dage til en kold tyrker. Jeg oplevede kulde/svede ture, mareridts, opkast og tankemylder i den første uge uden. Jeg stoppede med hashen samtidig, så det var nok en kombination. Det tog ca. en måned at få en nogenlunde normal appetit igen.
Jeg fik det stoppet lige i sidste øjeblik tror jeg, da jeg har hørt værre skræmme/afhæningheds historier end min. Den fysiske afhæninghed begyndte først rigtigt at melde sig de sidste 4 dage. Jeg har hørt om folk der fik fullblown hallu'er, kramper og blev nødt til at redosere i løbet af natten...
Jeg har en teori om at det måske var meget "godt" at den stod på GBL i stedet for GHB, da GBL er noget hårdere for maven, og mit krop derfor begyndte at sende tydeligere signaler om mishandling, end hvis det havde været GHB??
Jeg indså ikke jeg havde et problem med GBL, før meget meget sent henne i forløbet, det var som om det kom snigende, og lige pludselig slog mig helt ud. Det er det værste jeg har udsat mine forældre for nogensinde! Jeg var meget ulykkelig over at skulle involvere dem i det, men så ingen anden udvej, da jeg sad i det. At komme hjem til sine forældre, som man aldrig besøgte, som en udmagret narkoman, er en af de absolut værste man kan udsætte sine forældre for.
Det blev en længere udredning, det trængte jeg til. Pas på jer selv
mvh bubbles