Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 25 jul 2025 15:54

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 30 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
 Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: København SV
Hans Nissen skrev:
T.... skrev:
Polle pot skrev:
Hva med bare at ryge en ordentlig joint, eller sug et par bong hoveder!! :joint:

Efter en amfetamin tur?? Ahhhhh det kan altså gå grulig galt!

Galt? Man blir da bar sløv, hehe.. og blir ens syn lidt fucked.. det har jeg i hvert fald oplevet, eller det var så med guldkakao.. så fik jeg "flimmersyn".. :P

Ja hehe. Men når man gerne vil prøve at komme lidt ned på jorden igen, er der jo ikke nogen ide i at snuppe noget guldkakao, det vil jeg bare fucke tingene mere op end nødvendigt..

Men kan det ikke godt betale sig at snuppe et par Phenergan hvis man gerne vil ned på jorden igen, uden at fucke det hele for meget op, og stadig få noget ud af dagen efter.

Titel:
Moderator

Geografisk sted: Wiggie
Fenerganerne vil nok sløve dig lidt, i forhold til hvis du havde været helt clean, men det er vist uundgåeligt, når du alligevel har amf inde i billedet.

jeg stemmer også for fuck hash når man vil slappe af efter en stimulans

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: København SV
TATP skrev:

Nemlig, kan virkelig ikke se ideen i at ryge en joint eller suge et par hoveder.

Iforvejen synes jeg at dagen efter på amfetamin kan virke underlig. Synes man ser ting i øjenkrogen, og huden "summer" man er smadret og man lugter og sveder. Så er hashen da lige til at sætte prikken over i'et så man foralvor kan få det underligt.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Rundt på gulvet
FlÆmMinG skrev:
TATP skrev:

Nemlig, kan virkelig ikke se ideen i at ryge en joint eller suge et par hoveder.

Iforvejen synes jeg at dagen efter på amfetamin kan virke underlig. Synes man ser ting i øjenkrogen, og huden "summer" man er smadret og man lugter og sveder. Så er hashen da lige til at sætte prikken over i'et så man foralvor kan få det underligt.

Bedre kunne det vist ikke siges!

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

FlÆmMinG skrev:
TATP skrev:

Synes også noget af det væsentligste for mig er at min mave også er totalt smadret. Mavepine, kan ikke spise(ikke meget ihvertfald) og så videre. Jeg er ikke tilfreds når jeg ikke kan spise.

Titel:
Medlem

Citat:

Præcis.

Hvis du først ryger et hoved eller en joint oven på en amf tur. så bliver du da først dis-orienteret og fatter ingen ting, det vil da ødelægge den dag helt:P

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: I geometriens hule, uha uha!
Det vil jeg ikke give dig ret i. Hvis du ryger noget spand, og evt. drikke et par øl bagefter, så er du garanteret at blive forvirret, ja, men det indebærer også, at du bliver kanon smækket og generelt ret søvning.

Works for me.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Farveladeland
Jaspar skrev:
Det vil jeg ikke give dig ret i. Hvis du ryger noget spand, og evt. drikke et par øl bagefter, så er du garanteret at blive forvirret, ja, men det indebærer også, at du bliver kanon smækket og generelt ret søvning.

Works for me.

Me too ^^ :P

Titel:
Dedikeret medlem

Har også et spørgsmål (undskyld jeg hiver op i et gammelt emne, men ville ikke poste et nyt)

Efter jeg var på noget skamcuttet amf i fredags, har hele min uge været fucked up. Ingen depressiv adfær eller lign, men bare hele min ydre måde at være på har været underlig. Hele mit adfærdsmønster har været helt forvirret. Hvorfor? har aldrig haft det sådan før. Det var den psykiske del.

Den fysiske del, er at jeg stort set ikke har lavet andet end at æde og sove på det sidste. Har sovet middagslur hver dag, hver morgen i toget, hver dag på vej hjem i toget og når jeg kommer hjem sover jeg til jeg skal spise igen. Spiser ellers aldrig så meget som jeg har gjort siden fredag. Er der nogle der kan forklare mig hvorfor min krop pludselig reagere sådan?

Titel:
Junior medlem

jeg tog selv amf for første gang her i weekenden. både fredag og lørdag.
fredag sniffede jeg 3-4 streger .. omkring 200mg ialt. men sniffede så også 200mg ren ephedrin. det gik da fint i næsen den ephedrin .. som folk ellers siger er ubehageligt? .. der røg også en 10-12 øl ned .. jeg fik ikke trip som jeg gør ved mdma (e piller) men jeg følte mig totalt oven på .. og jeg blev meget agressiv og det første til en del uheldige episoder .. senere på aften var jeg røv liderlig og der blev scoret godt med damerne .. men guess what .. lillemand her havde et problem .. hva sker der man !

lørdag sniffede jeg et halvt gram amf .. fordelt på en 4-5 streger .. ingen pehedrin denne gang .. men stadig 10-12 øl .. jeg fik det lidt ligesom fredag .. men synes nu der var større effekt fredag :s .. men sku svært at sige .. følte mig ihvertfald totalt oven på og havde alt i min hule hånd .. jeg vil ikke sige det en fed oplevelse .. det da meget sjovt .. er det da . du kan simpelthen alt .. men jeg nu mere til mdma hvor du virkelig mærker trippet ..

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 30 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]