Supermand skrev:
Heey er ny herinde men vil gerne give dig lidt råd. Jeg prøvede xtc/mdma her forleden og det var den bedste oplevelse i mit liv. Vi sad nogle venner og chillede. Røg nogle joints, spillede xbox og hørte højt goa/techno musik. Jeg kom til at overdosere ret kraftigt iforhold til det var første gang jeg prøvede stoffer (ja ved godt det er for vildt at starte ud med xtc) men jeg spiste 8 gule havfruer og fik den dejligste fornemmelse i kroppen som først gik over næste dag. Sørg for at drikke godt med vand og SLUK mobilen! Selvom du tænker "Ej jeg kan godt styre mig", det kan du ikke. Du kommer med garanti til at skrive rundt at du elsker alle og enhver og at du ikke kan leve uden dem.
''Gule Damer'' er nok hvad du har taget, og jeg kan så sige udfra egne erfaringer at den pille ikke lav på MDMA, for ikke at sige det mistænkte
amfetamin inhold.
For et eks. er bare 1-1,5 pille af dem mere end rigeligt til at få mig til at trippe langt over skyerne, og vil nok ikke turde tage 2.. Så
selvom du ikke ligefrem anbefaler den pille/antal, er det så ikke rimeligt dumt at sige at 8 gule damer giver den dejligste fornemmelse i kroppen til en gut der spørger til råds om et førstegangstrip?.
Chr1s - får du fat i en pille(r), ville jeg foreslå dig at tage en enkelt(ligemeget om de hårde gutter tar' 3 når de fyrer den af på crazy daisy), lære rusen/din krops reaktion at kende inden du bedømmer om du kunne have klaret 1,2(osv.) stykker mere, identificér evt. pillen på
http://pillreports.com så du kan læse hvad du muligvis har i vente.