Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 26 jul 2025 10:17

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 50 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3  Næste
Forfatter besked
 Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Nord for Sahara og Syd for Nordpolen
Eller ta i byen og giv den fuld gas, jeg foretrækker det nu i byen fremfor bar at sidde hjemme.. :P

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tæækno skrev:
Eller ta i byen og giv den fuld gas, jeg foretrækker det nu i byen fremfor bar at sidde hjemme.. :P

Første gang er det meget smart at prøve det i trygge rammer.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: I din lokale skov
Tæækno skrev:

Det er da nok en af de værste ideer jeg har hørt..

Som sagt før, så gør det sammen med en kammerat i trykke omgivelser, og vil ikke råde dig til at tage i byen, når det er du skal være lam første gang..
(Ihvertfal ikke første gang, du kan selfølgelig altid prøve, når du har prøvet det lidt flere gange) IMO

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Hemmelig destination
Tæækno skrev:

vil os lige tilføje at det er meget dumt at være UDENFOR når man tar lortet... det kan hurtigt gå galt...

første gang = hjemme med ens bedste ven = trykke rammer = BEDSTE første gangs trip ;)

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: I geometriens hule, uha uha!
Som flere har fremhævet før, så er ecstasy kemikerens svar på, hvad romkuglen er for bageren. Det er billigt snask. Derfor kan du ikke være sikker på, hvordan lige præcis du reagerer. For at tage et eksempel, så knækker jeg mig aldrig af ecstasy, og har aldrig gjort det, mens en af mine gode venner næsten altid brækker sig.

Pointen er, at du ikke har lyst til at stå på et diskotek med hamrende musik på fulde blæs, super svedende og med kæmpe fiskemund på, når det er din første gang. Første gang kræver et roligt miljø, hvor man har frihed og plads til at flippe ud, og til at virkelig mærke efter i sin krop.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Nord for Sahara og Syd for Nordpolen
Jaspar skrev:
Pointen er, at du ikke har lyst til at stå på et diskotek med hamrende musik på fulde blæs, super svedende og med kæmpe fiskemund på, når det er din første gang. .

Tja?! Ved ik hvordan du kan svare for andre? Men måske størstedelen.. Prøvede nemlig selv første gang i byen , det var noget af det vildeste.. Dog kom jeg tit det samme sted, plus jeg kendte rigtig mange, hjalp måske også en smule.

Meeen kan dog sagtens se hvad i mener :wink: Og vil nok i sidste ende også råde ham til at gøre det i trygge omgivelser!

Samtidig bør du også læse om det 8) Den mulighed "fik" jeg aldrig, pludselig stod jeg bar med pillen i hånden og wupti.. INGEN VEJ TILBAGE :wink:
Det er ik sådan når man er 16 år gammel og naiv.. Der var det jo bare spændende :roll:

Titel:
Medlem

Tak for rådene igen, siger jeg :D Har besluttet mig for at prøve alligevel. Det bliver herhjemme mede en veninde :) Vil en dose på 1 pille og evt. en redosering på ½-1 pille være passende første gang?

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Rundt på gulvet
Chr1s skrev:
Tak for rådene igen, siger jeg :D Har besluttet mig for at prøve alligevel. Det bliver herhjemme mede en veninde :) Vil en dose på 1 pille og evt. en redosering på ½-1 pille være passende første gang?

Det vil nok være meget passende ja. Men bare start med 1, og så skulle der gerne komme virkning inden for en time, og så efter halvanden til to timer skulle du gerne være brandt af :) ,- Så må du jo kunne mærke om det er tilpas, eller om der skal en "nalle" mere til..

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: I de tusind landes sø
Malkavian skrev:
(de svageste indeholder andre psykoaktive stoffer, typisk amfetamin eller meth).

Ville man virkelig kalde amfetamin og meth for psykoaktive?

Nå, ellers tror jeg at de fleste gode råd er givet. Ha en rigtig go tur, og bare slap af så meget du kan, og lad rusen bære dig op igennem skyerne.
Jeg tror de fleste, inklusiv mig selv, husker deres første gang som noget helt specielt :D

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Orbit Earth
MethylOle skrev:
Malkavian skrev:
(de svageste indeholder andre psykoaktive stoffer, typisk amfetamin eller meth).

Ville man virkelig kalde amfetamin og meth for psykoaktive?

Ja, ligesom smøger og kaffe f.eks.

Titel:
Medlem

T skrev:
Chr1s skrev:

Det vil nok være meget passende ja. Men bare start med 1, og så skulle der gerne komme virkning inden for en time, og så efter halvanden til to timer skulle du gerne være brandt af :) ,- Så må du jo kunne mærke om det er tilpas, eller om der skal en "nalle" mere til..

Det lyder bare fint. Jeg glæder mig som et lille barn :D

Titel:
Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Dk
Supermand skrev:
Heey er ny herinde men vil gerne give dig lidt råd. Jeg prøvede xtc/mdma her forleden og det var den bedste oplevelse i mit liv. Vi sad nogle venner og chillede. Røg nogle joints, spillede xbox og hørte højt goa/techno musik. Jeg kom til at overdosere ret kraftigt iforhold til det var første gang jeg prøvede stoffer (ja ved godt det er for vildt at starte ud med xtc) men jeg spiste 8 gule havfruer og fik den dejligste fornemmelse i kroppen som først gik over næste dag. Sørg for at drikke godt med vand og SLUK mobilen! Selvom du tænker "Ej jeg kan godt styre mig", det kan du ikke. Du kommer med garanti til at skrive rundt at du elsker alle og enhver og at du ikke kan leve uden dem.

''Gule Damer'' er nok hvad du har taget, og jeg kan så sige udfra egne erfaringer at den pille ikke lav på MDMA, for ikke at sige det mistænkte
amfetamin inhold.
For et eks. er bare 1-1,5 pille af dem mere end rigeligt til at få mig til at trippe langt over skyerne, og vil nok ikke turde tage 2.. Så
selvom du ikke ligefrem anbefaler den pille/antal, er det så ikke rimeligt dumt at sige at 8 gule damer giver den dejligste fornemmelse i kroppen til en gut der spørger til råds om et førstegangstrip?.

Chr1s - får du fat i en pille(r), ville jeg foreslå dig at tage en enkelt(ligemeget om de hårde gutter tar' 3 når de fyrer den af på crazy daisy), lære rusen/din krops reaktion at kende inden du bedømmer om du kunne have klaret 1,2(osv.) stykker mere, identificér evt. pillen på http://pillreports.com så du kan læse hvad du muligvis har i vente.

Titel:
Medlem

Cnpgc - Bare rolig, jeg er ikke glad for at tage mere end en, så det bliver ved det antal :) Skal heller ikke i byen den dag så jeg kan ikke til at tage flere i "kampens hede". Har tænkt på pillreports men tak alligevel :wink:

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: der hvor det sker...?
thumbs up for dig chris... du lytter til folks råd...

men skriv endelig efter den store dag for at høre hvordan din oplevelse har været...

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Midt i Psychedelianus
Chr1s skrev:
Cnpgc - Bare rolig, jeg er ikke glad for at tage mere end en, så det bliver ved det antal :) Skal heller ikke i byen den dag så jeg kan ikke til at tage flere i "kampens hede". Har tænkt på pillreports men tak alligevel :wink:

Ja, skriv skriv skriv!! Glæder mig til at høre hvordan det er gået.

Ha en rigtig pragtfuld tur, det skal du nok få 8)

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Midtjylland, Danmark
Jaa forsøren, jeg glæder mig rigtig meget til at høre om din første tur! :)
- Kan stadig huske min første tur som var det igår! - Det glemmer man aldrig :roll: :roll: Drømmedrømme ..

Titel:
Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Dk
Chr1s skrev:

det var da så lidt :P ..

Titel:
Medlem

Så fik jeg endelig prøvet de famøse kiks :D Og fuck hvor var det godt. Mindblowing simpelthen, har aldrig prøvet noget så fedt. Tog en pille, og efter 1½ time sparkede den ind og det summede lidt i kroppen. Lidt dansen blev det os til, efter en time synes jeg virkningen var ved at gå væk så jeg redoserede med en. Efter en halv time ramte den, og efter det var jeg bare oppe at køre for sygt resten af natten :D Det er virkelig vildt det med musikken. Ligesom om man er en marionet dukke og musikken styrer trådene.

Titel:
Junior medlem

Chr1s skrev:
Så fik jeg endelig prøvet de famøse kiks :D Og fuck hvor var det godt. Mindblowing simpelthen, har aldrig prøvet noget så fedt. Tog en pille, og efter 1½ time sparkede den ind og det summede lidt i kroppen. Lidt dansen blev det os til, efter en time synes jeg virkningen var ved at gå væk så jeg redoserede med en. Efter en halv time ramte den, og efter det var jeg bare oppe at køre for sygt resten af natten :D Det er virkelig vildt det med musikken. Ligesom om man er en marionet dukke og musikken styrer trådene.

Første gang er altid nice. Men husk nu på, at du højst skal tage MDMA hvert første og anden måned.

Titel:
Medlem

Er det pga. tolerancen eller afhængighed eller hvordan?

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 50 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]