Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 26 jul 2025 10:24

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 24 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
 Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Et eller andet sted og så alligevel ikke..
Troll skrev:

Ths> Ja ….. stoffer virker tit forskelligt på mennesker. At du har det fint med nozinan er dig godt forundt :D

- Alternativer og andre ”vinkler” er jo, at udvide viden :wink:

Det kan osse være det kommer an på hvor meget Nozinan man tager. Jeg tager kun 25mg og det er rigeligt til at jeg bliver træt..

Ja nu har han da i hvert fald fået nogen alternativer og skulle have lidt at vælge imellem :D

Titel:
Quarrelsome sponser

Geografisk sted: Den ukendte frihed - Fri af underudviklet stakler, der fylder verden med mørke og ulykkelighed
..............

Senest rettet af Troll 28 aug 2007 19:44, rettet i alt 1 gang.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Et eller andet sted og så alligevel ikke..
Troll skrev:
.

ths> Ja der var noget. Min "klompfodet" hjerne skal jo meget mere før den reagere :?

Men tager så osse 75-100mg Truxal ved siden af for at det virker.. Og 200mg Dolol dagligt så er godt stenet når man når aften tid..

"Klumfodet hjerne" den var sgu ny :D Hehe..

Titel:
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Psyko skrev:
child_of_gaia skrev:
Hvis du har problemer med at falde ned, så er der Baldrian/Humle tabletter fra Matas til en billig penge, snutter. Billede

...Hvis du gerne vil spilde billige penge, ja. Den slags natur mumbo jumbo, er intet værd hvis man har taget en omgang stimulanser IMO. Ja, jeg kan faktisk ikke engang bruge dem ved almuindelig søvnløshed.

Jeg har heller aldrig fået baldrian+humle kapslerne til at virke, og jeg har engang spist en del for at falde i søvn men uden held. Og jeg havde ikke taget nogen form for stimulanser.

Hvis man derimod laver the på baldrian rod så vil jeg mene sandsynligheden for succe er langt større. Jeg har kun drukket sådan 1 the en enkelt gang, og den virkede som den skulle, jeg blev træt og sov godt. Jeg har desuden en ven jeg anbefalede det til da han skulle bruge noget at falde i søvn på om aftenen det første stykke tid hvor han holdt pause fra sit hash (mis)brug. Han berettede at det virkede fint og han kunne sove selvom det krævede noget større dosis end hvad der stod på posen. Eneste bivirkning han kunne nævne var at han var lidt mere træt det første stykke tid om morgenen efter han var vågnet.

Mvh Farmand

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 24 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]