Psyko skrev:
child_of_gaia skrev:
Hvis du har problemer med at falde ned, så er der Baldrian/Humle tabletter fra Matas til en billig penge, snutter.

...Hvis du gerne vil spilde billige penge, ja. Den slags natur mumbo jumbo, er intet værd hvis man har taget en omgang stimulanser IMO. Ja, jeg kan faktisk ikke engang bruge dem ved almuindelig søvnløshed.
Jeg har heller aldrig fået baldrian+humle kapslerne til at virke, og jeg har engang spist en del for at falde i søvn men uden held. Og jeg havde ikke taget nogen form for stimulanser.
Hvis man derimod laver the på baldrian rod så vil jeg mene sandsynligheden for succe er langt større. Jeg har kun drukket sådan 1 the en enkelt gang, og den virkede som den skulle, jeg blev træt og sov godt. Jeg har desuden en ven jeg anbefalede det til da han skulle bruge noget at falde i søvn på om aftenen det første stykke tid hvor han holdt pause fra sit hash (mis)brug. Han berettede at det virkede fint og han kunne sove selvom det krævede noget større dosis end hvad der stod på posen. Eneste bivirkning han kunne nævne var at han var lidt mere træt det første stykke tid om morgenen efter han var vågnet.
Mvh Farmand