Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 27 jul 2025 10:22

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 32 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
 Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: I centrum af solsystemmet.
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Jeg lavede såmænd bare min egen lille oversættelse af:

"Takes one to know one?"

Og mojn siger man i sønderhylland både som en farvel og goddag hilsen.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Well jeg ser heller intet sjovt i rohypnoler. Skal man op i doser hvor det giver lammepotentiale giver det en vis alkoholrus, dog uden nogen eufori. Motorikken forsvinder fuldstændig og man laver ting man ikke selv er klar over. Det kan være alt fra at røve en bank til at tæske en gammel dame ihjel. Dagen efter kan du intet huske og har problemer med motorikken op til flere dage efter.

Udover det mente jeg at TJiLLe (rip) nævnte at et heroin misbrug kan være vand sammenlignet med et rohypnol misbrug.

Knock yourself out :lol:

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Jeg synes altså også, at rohypnoler generelt er skræmmende. Jeg ville knap nok turde tage dem for at sove, da man ikke aner, hvad man kan finde på.

Jeg er vågnet op en dag, hvor jeg ikke kan huske længere, end at jeg og en ven lavede en kop kakao med rohypnoler i... har så tilsyneladende taget ud til min mor med min ven og snakket med hende og fyret fyrværkeri af udenfor midt om dagen, midt på året, samt jeg havde foræret alle mine rohypnoler væk. Kunne intet huske overhovedet og måtte se brændemærkerne fra fyrværkeriet for at tro det.

Det kan sikker være sjovt at lamme sig på, men det er ret kedeligt ikke at kunne huske, om man har haft det sjovt. Men hvis man bare lægger sig til at sove, sker der vel ikke noget.

Titel:
Medlem

Jay skrev:
bare lige for at være med, så der hvor jeg kommer fra er :

krydsere = rivotril - (clonazepam)
rohypnol = (flunipam(sikkert også andre)) - (flunitrazepam)

nej nej

Krydsere: Rivotril

Hyppere/rohypper/rohypnol: Rohypnol

F2/F1: Flunipam 2mg og 1mg

Titel:
Moderator

Geografisk sted: Wiggie
2mg nitazepam er måske lige rigeligt til bare at sove på - du kan i hvert fald helt sikkert mærke det når du vågner så. jeg ville nok spise 1mg = ½ pille.

lige præcis clonazepam er ikke noget der får mig til at flippe ud - HVIS ikke man bruger det som lammestof, og blander det med alkohol. du roligt spise 1mg til at sove på.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Synes det er underligt, at næsten alle ikke kan huske, hvad de lavede, hvis de var påvirket af Rohypnol. Personligt kunne jeg selv huske, alt hvad jeg lavede, da jeg tog 2½ piller. Ja, det er dumt, og jeg gør det aldrig mere. :)

Titel:
Medlem

Geografisk sted: Far Away
Så er det i nat efter en bytur at de skal anvendes... Ville det være totalt uforsvarligt og dumt hvis jeg drikker moderat i løbet af aftenen, samt tager amfetamin.. Stopper med amfen senest kl 23 og alkoholen ved 3 tiden... Kommer hjem ved 6-7 tiden, snupper en halv rivotril, ligger mig i sengen og forhåbentligt sover 6-8 timer?

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Jorden, mellem nogle intermolekylære kræfter.
Tabletten der bliver beskrevet er Rivotril 2mg Clonazepam, det er medicin som skal anvendes til at behandle epilepsianfald og andre (meningsfulde) kliniske indikationer.

Den største risiko du løber er hvis du drikker alkohol hen under aftenen, så risikerer du at gå i koma/dø hvis du tager tabletten mens der stadig er alkohol i blodet. Og da du sandsynligvis er påvirket af amfetamin kan du ikke mærke promillerne.

Desuden kan du ikke regne med at du har det særligt godt når du vågner, da denne gruppe lægemidler har en tendens til at efterlade en hangover i sig selv. Det vil nok være bedre for dig at du rationerer dit amfetamin så du kan holde dig frisk indtil du er færdig med det vigtige du skal.

Hvis du vil tage den start med en ½ tablet. MEN IKKE NOGET ALKOHOL SÅ!!!

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: .....
IMO kan du saftens snuppe ½ tablet når du kommer hjem, også selvom du har drukket, men hvis du drikker så tag ½dosis eller mindre... knus evt pillen for hurtigere virkning, så du ikke bare nubber en til fordi du måske er utålmodig...

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Jorden, mellem nogle intermolekylære kræfter.
Du skal vide at det er at spille russisk roulette at tage den slags medicin (benzodiazepiner) med alkohol. Specielt hvis du tager det efter at du har drukket, for så er det ikke sikkert du opdager det. R.I.P.

Lidt info:

http://anxiety.emedtv.com/clonazepam/cl ... rdose.html

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: I den psykedeliske suppe^^
entheoceuten skrev:
Du skal vide at det er at spille russisk roulette at tage den slags medicin (benzodiazepiner) med alkohol. Specielt hvis du tager det efter at du har drukket, for så er det ikke sikkert du opdager det. R.I.P.

lige mine ord... så vidt jeg ved, vil der ved kombination af alkohol og benzodiazepiner opstå synergisme, det vil sige at de har en potentificerende effekt på hinanden... det betyder, at du kan komme i en ret udu situation hvor du lige pludselig... glemmer at trække vejret... ergo KOMBINER UNDER INGEN OMSTÆNDIGHEDER DISSE!

Titel:
Medlem

Geografisk sted: Far Away
Er lige kommet hjem, og havde tænkt mig at snuppe en halv nu... Men det skræmmer mig lidt det i siger.. Så prøver at falde hen uden...

Sweet Dreams

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 32 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]