Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 jul 2025 01:05

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 41 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3  Næste
Forfatter besked
 Titel: ..
Medlem

han skulle vel aldrig hedde asger Ham din ven med sprøjten i armen

Titel: Re: ..
Medlem

kbhfyren skrev:
han skulle vel aldrig hedde asger Ham din ven med sprøjten i armen

Det kommer ikke os andre ved, send en pm til chrismaria.

Jeg ville personligt blive mere end rasende hvis jeg fik mit navn udstillet på et forum om narko.

Titel:
Medlem

Geografisk sted: Danmark
Det er for hærget og junkieagtigt.

Håber de kommer til fornuft.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Jeg må også sige at jeg synes det er dybt godnat at sprøjte gadeheroin i årerne - dog føler jeg også en vis medfølelse for dine venner. Jeg synes det er synd de ødelægger deres liv på den måde - de er jo åbenbart ikke klar over konsekvenserne eller også er de ligeglade. Synes hellere du burde tale med dem om det i stedet for - såfremt det er dine venner?

Det er aldrig sjovt at se andre mennesker ødelægge deres krop, liv og helbred og slet ikke på den måde. Sprøjten er det laveste man kan bevæge sig ned på og som regel slutter det også der.

Det er i mine øjne spild af talent og menneskeliv. Andre mennesker i verden kæmper for at holde sig i live mens en flok hoveder sidder og skyder nåle i sig selv for at opnå det næste rush.

Titel:
Medlem

Der er tale om amfetamin og desuden påpeger han at det ikke er hans venner, det er tilladt at læse tråden igennem.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Et eller andet sted og så alligevel ikke..
Illusion skrev:
Jeg må også sige at jeg synes det er dybt godnat at sprøjte gadeheroin i årerne - dog føler jeg også en vis medfølelse for dine venner. Jeg synes det er synd de ødelægger deres liv på den måde - de er jo åbenbart ikke klar over konsekvenserne eller også er de ligeglade. Synes hellere du burde tale med dem om det i stedet for - såfremt det er dine venner?

Det er aldrig sjovt at se andre mennesker ødelægge deres krop, liv og helbred og slet ikke på den måde. Sprøjten er det laveste man kan bevæge sig ned på og som regel slutter det også der.

Det er i mine øjne spild af talent og menneskeliv. Andre mennesker i verden kæmper for at holde sig i live mens en flok hoveder sidder og skyder nåle i sig selv for at opnå det næste rush.

Det meste gade heroin er nu godt nok til at fixe... Det kan ikke betale sig for sælger at blande alt muligt mærkligt i for så kommer kunderne sgu ikke igen for de opdager det lige med det samme.... Men nu handler tråden osse om amf så heroin har ikke rigtig noget med sagen at gøre...

Titel:
Junior medlem
Brugeravatar

Jeg har hørt noget om, at skyde amf, belaster øjne pga den hurtige effekt.

Nogen der ved noget om det :?:

Titel:
Moderator

Geografisk sted: Wiggie
man kan vel komme ud for at blodtrykket stiger hurtigt, hvilket øåjet ikke har godt af, men jeg ved det ikke.

De mennesker du snakker om, Chrismaria, er helt ude i hampen. Det ER fedt at skyde amfetamin (hellere meth-versionen), som Yeti siger. man opnår en helt anden rus.
men hvis man ikke ved hvordan man gør, ikke har et ordenligt produkt, og ikke har en fornemmelse af hvornår man skal stoppe, bør man bare lade helt være. hvis de sidder hos den lokale pusher, og skyder en gang i timen, er de jo åbenlyst imbicile. Det er med garanti et lorteprodukt de indtager, og de har ingen selvjustits - Junkier!

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: ved havnen
chrismaria skrev:
godz skrev:
Jeg har en kammerat som har prøvet det ret meget.. Han hedder Fushibask herinde.. Han kommer nok og fortæller lidt om det vil jeg tro :)

Men personligt ville jeg aldrig selv gøre det og synes også dem der GØR det er ret dumme.. det er sgu for langt ude efter min mening :shock:
:badidea: :badidea: ja jeg kan ikke rigtigt , helt fatte det !! jeg mener at hvis man gør som dem jeg kender til, så er man SUNKET DYBT.... og ikke nok med det jeg beskrev før om dem, så glemte jeg lige at sige at: især en af dem, vedkommende han sidder, som en der har junket den i mange år, derfor ingen årer han kan bruge, og (kalder ham X)..- så MR.X han fumler og stikker forkert ,det bløder og...gud hvor er jeg lige ved at brække mig over det, det er som om han, altså MR. X, han synes det ser sejt ud!!!! det er lige før jeg ku finde på at filme ham med skjult kamera, da det er så mega mega dybt latterligt....og han har kun gjort det i omkring 3 mdr.....Jeg ku aldrig drømme om at gøre det...aldrig :!: :!: jeg fatter bare ikke der får dem til det...

Ved ikke hvad det er der får dig til at tro at det er sejt hvis du havde sådan nogle venner.
men i det du skriver han har junket sig i mange år og bagefter skriver at han kun har gjort det i 3 måneder lyder det mest af alt som om det ikke passer en skid af hvad du sidder og skriver. Men anyway hvis der nu er noget hold i det du siger så kan jeg slet ikke forstå du har en ven der junker sig selv på den måde så syntes jeg du skal prøve at fortælle dem hvor klamt det egentlig er

Medlem
Brugeravatar

extanor skrev:
chrismaria skrev:
godz skrev:
Jeg har en kammerat som har prøvet det ret meget.. Han hedder Fushibask herinde.. Han kommer nok og fortæller lidt om det vil jeg tro :)

Men personligt ville jeg aldrig selv gøre det og synes også dem der GØR det er ret dumme.. det er sgu for langt ude efter min mening :shock:
:badidea: :badidea: ja jeg kan ikke rigtigt , helt fatte det !! jeg mener at hvis man gør som dem jeg kender til, så er man SUNKET DYBT.... og ikke nok med det jeg beskrev før om dem, så glemte jeg lige at sige at: især en af dem, vedkommende han sidder, som en der har junket den i mange år, derfor ingen årer han kan bruge, og (kalder ham X)..- så MR.X han fumler og stikker forkert ,det bløder og...gud hvor er jeg lige ved at brække mig over det, det er som om han, altså MR. X, han synes det ser sejt ud!!!! det er lige før jeg ku finde på at filme ham med skjult kamera, da det er så mega mega dybt latterligt....og han har kun gjort det i omkring 3 mdr.....Jeg ku aldrig drømme om at gøre det...aldrig :!: :!: jeg fatter bare ikke der får dem til det...

Ved ikke hvad det er der får dig til at tro at det er sejt hvis du havde sådan nogle venner.
men i det du skriver han har junket sig i mange år og bagefter skriver at han kun har gjort det i 3 måneder lyder det mest af alt som om det ikke passer en skid af hvad du sidder og skriver. Men anyway hvis der nu er noget hold i det du siger så kan jeg slet ikke forstå du har en ven der junker sig selv på den måde så syntes jeg du skal prøve at fortælle dem hvor klamt det egentlig er

Du misforstår hvad hun skriver !! Hun skriver ikke at han har junket den i mange år, men at han sidder og ligner en der har gjort det i mange år.. Og klart han ingen årer tilbage hvis han stikker sig flere gange i timen, så bliver de hurtigt brugt og det gør det ikke bedre at han er helt fucked up og rammer ved siden af hver og hver anden gang.... Men sørgeligt at man kan ende med at være så fucked på 3 måneder :roll:

Chrismaria

Jeg synes næsten du skulle prøve at filme dem og vise dem det bagefter.. Så de selv kan se hvor fucked up de er at se på når de sidder med nålen i armen... Hvad fanden for unge mennesker til at sidde og fixe amfetamin konstant ?

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: ved havnen
ths skrev:
extanor skrev:
chrismaria skrev:
godz skrev:

Du misforstår hvad hun skriver !! Hun skriver ikke at han har junket den i mange år, men at han sidder og ligner en der har gjort det i mange år.. Og klart han ingen årer tilbage hvis han stikker sig flere gange i timen, så bliver de hurtigt brugt og det gør det ikke bedre at han er helt fucked up og rammer ved siden af hver og hver anden gang.... Men sørgeligt at man kan ende med at være så fucked på 3 måneder :roll:

Chrismaria

Jeg synes næsten du skulle prøve at filme dem og vise dem det bagefter.. Så de selv kan se hvor fucked up de er at se på når de sidder med nålen i armen... Hvad fanden for unge mennesker til at sidde og fixe amfetamin konstant ?

Ja det har du da egentlig ret i . Tak for du lige fortalte det :)

Og en varm undskyldning til dig chrismaria :)

Medlem
Brugeravatar

extanor skrev:
ths skrev:
extanor skrev:
chrismaria skrev:
godz skrev:

Chrismaria

Ja det har du da egentlig ret i . Tak for du lige fortalte det :)

Og en varm undskyldning til dig chrismaria :)

Det var så lidt :)

Titel:
Junior medlem

Jeg Syntes det er totalt latterligt at sprøjte amf i årene, enten sniffer man det, ellers tager man noget andet,
amf er jo heller ikke lige det bedste middel til at få optur af.
hvorfor tager de så ikke e eller noget lign, hvis det er opturen de går efter ?

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: København SV
Johsz skrev:
amf er jo heller ikke lige det bedste middel til at få optur af.

Det kommer da virkelig an på hvad du søger. Nogle mennesker kan lige amfetamin rusen frem andet.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Johsz skrev:
hvorfor tager de så ikke e eller noget lign, hvis det er opturen de går efter ?

Hvis det nu er Amfetamin virkningen de kan lide så nytter det ikke rigtig noget at tage E ! Jeg kan godt lide at ryge heroin engang imellem og der ville det jo heller ikke nytte noget at tage MDMA istedet for bare fordi man for det rart af det :wink:

Titel:
Junior medlem

Det kan i så have ret i, men efter min mening er den slags rus en del tamt. Men det er vel smag&behag. :D

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

fushibask skrev:
]Ja det er rigtigt, men ideén med og skydning er du renser det og sorter affaldsstofferne fra, så hvis man ved hva man har gang i er der ingen cutte midler("i det store")

Nå er det derfor man gør det?Jeg har altid gjort det fordi det virkede bedst og gav det ultimativt fedeste sus? :roll:
Det er sq godt nok første gang jeg hører en sige "at det er ideen med at skyde det". :lol:

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: nær vrå på landet
Gonzo skrev:
fushibask skrev:
]Ja det er rigtigt, men ideén med og skydning er du renser det og sorter affaldsstofferne fra, så hvis man ved hva man har gang i er der ingen cutte midler("i det store")

Nå er det derfor man gør det?Jeg har altid gjort det fordi det virkede bedst og gav det ultimativt fedeste sus? :roll:
Det er sq godt nok første gang jeg hører en sige "at det er ideen med at skyde det". :lol:

jep har en min pap har fået det anbefalet af læge pga han ikke havde tænkt sig og stoppe

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: I geometriens hule, uha uha!
Jeg forstår ikke, hvorfor folk bliver nedladende, når snakken falder på sprøjter: what's the fucking deal?

Kan virkelig ikke forstå den kæmpe flok af koka-aber, som hver weekend fuldstændig voldtager deres plovmand (som de forresten har fået af deres mor til at købe et par nye bukser) til ukendelighed i næsen - er det ikke ulækkert? Om ikke andet, så er det i mine øjne da langt klammere end en ren sprøjte.

Hvis dine venner ikke får noget ud af deres cuttede møg, og derfor tager det igennem sprøjten, så fred være med det, men dog vil jeg, som mange andre, give dem et par råd eller to med på vejen, og så lade det sive lidt ind. De skal nok komme til fornuft.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Jaspar skrev:
Jeg forstår ikke, hvorfor folk bliver nedladende, når snakken falder på sprøjter: what's the fucking deal?

Kan virkelig ikke forstå den kæmpe flok af koka-aber, som hver weekend fuldstændig voldtager deres plovmand (som de forresten har fået af deres mor til at købe et par nye bukser) til ukendelighed i næsen - er det ikke ulækkert? Om ikke andet, så er det i mine øjne da langt klammere end en ren sprøjte.

Hvis dine venner ikke får noget ud af deres cuttede møg, og derfor tager det igennem sprøjten, så fred være med det, men dog vil jeg, som mange andre, give dem et par råd eller to med på vejen, og så lade det sive lidt ind. De skal nok komme til fornuft.

Enig, det er blot en anden administrationsmetode.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 41 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]