Chanders skrev:
Godaften, Psy.dk
Har nu nogle gange oplevet både jeg selv og andre gøre dette, efter måske overdrevent indtag af ecstasy-piller - (må jeg nævne slagsen?)
Ud på morgenen, hvor man ikke rigtig har det så fedt mere, og er godt træt, bliver man sådan, nærmest lidt skizofren.
Man tror de andre har spurgt én om noget, og så svarer man, altså rigtigt, men så viser det sig at man bare har siddet og dagdrømmet, og kørt samtaler i hovedet.
Lidt som når man snakker i søvne.
Det er også sket for mig, at nå jeg efter en tur i byen, lægger mig for at sove og sådan "svæver" mellem at være vågen og sove, så drømmer jeg f.eks at der er en der vil række mig noget, og så rækker jeg armen ud, og så vågner jeg med min arm vertikalt i luften
Min ven fortalte mig også, at han havde ligget og hørt på mig snakke med mig selv, hele natten, og så virkeligt, at han måtte kigge om jeg talte i telefon.
Dette "fænomen" har jeg aldrig hørt eller læst om, så mine spørgsmål er:
Skyldes det et for voldsomt indtag af Ecstasy-piller, eller måske MDMA generelt?
Skyldes det for lidt søvn?
Skyldes det et andet stof i pillerne?
Skyldes det, at vi også drak alkohol?
Eller er det en blanding af vores pissedårlige HR?
Det skete især meget efter vi drak rum-te da vi vågnede.
Vil gerne se nogle links, hvis I ved besked

Kan ikke bevise det, men vil mene det skyldes alkoholen, har selv oplevet det, hvor mig og en ven kom pisse stive hjem til ham og tænkte vi ville tage en blæser. Vi startede med 4 hver og 2 mere inden de virkede, min ven sov godt nok ikke, men det endte med han lå og rullede rundt i sengen og snakkede med folk (og ting?) der ikke var der. Vi gik på et tidspunkt en tur, bare for at lave noget andet, vi nåede 50 meter væk fra hans lejlighed, så kunne han ikke finde ud af hvor vi var. Hvis jeg gik lidt foran ham, så kunne han ligepludselig ikke se mig og han fik et shock da jeg gik hen og spurgte hvad han lavede. Han nåede også at have en hel del samtaler med folk han mente han mødte, og også en lang samtale med en plante på vejen (hvilket jeg fandt ret morsomt), han troede virkelig det var en han kendte. Han kunne intet huske dagen efter, irriterer mig at min mobil var gået ud så jeg ikke kunne optage den lammert

nå men alt i alt var det 100% pga. meget alkohol inden kiksene, da jeg har blæst mange gange med ham, men aldrig oplevet ham på den måde. Det var forresten kiks vi kendte, så det kan ikke have været et eller andet, andet stof vi har fået.
Gåturen var forresten først en del timer efter, hvor der var blevet indtaget en del flere kiks (ved det, skidt HR), så det passer fint til det du skriver med meget alkohol og mange kiks.