Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 23 jul 2025 14:39

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 40 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
 Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Et eller andet sted og så alligevel ikke..
Nu du siger asker en cigerat... Så lavede jeg den vildeste samme dag jeg snakkede med mig selv ( sidste weekend ) Først uden at tænke over det askede jeg smøgen ned i touchpadden på min bærbar, men det var så lige til at puste væk... Men der jeg så skulle slukke smøgen kiggede jeg på askebægret for derefter at slukke smøgen ned i computeren, så nu har den et fint brændmærke :oops: :lol:

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Hehe det er en god griner den med at skode på tastaturet hehe

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Et eller andet sted og så alligevel ikke..
Illusion skrev:
Hehe det er en god griner den med at skode på tastaturet hehe

Haha ja hvis det så bare var et tastatur.. Men det er der hvor man hviler hånden på en bærbar, så jeg må bare leve med det :D Jeg vågnede ligesom op der jeg havde gjort det og tænkte bare hvad fanden lavede du lige der :lol: Min mor fik osse en griner på af mig der jeg fortalte det.. Hehe...

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Jeg oplever altid når jeg skal sove, efter en mdma-tur, at jeg svæver mellem drøm og virkelighed.

Nogle gange føler jeg ikke at jeg har sovet, selvom jeg har boblet i 7-10 timer!

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
Chanders skrev:
Men hvad er forklaringen?

Har aldrig oplevet det først på aftenen.

Man behøver da vist ikke være professor for at se at forklaringen er 7 piller (300-700 mg MDMA?), 15 genstande, for lidt søvn og et bonghoved på samme aften... Det er alt for meget af både alkohol og MDMA og det er altså pænt skadeligt for din krop.

Medlem
Brugeravatar

Chanders skrev:
Godaften, Psy.dk :)

Har nu nogle gange oplevet både jeg selv og andre gøre dette, efter måske overdrevent indtag af ecstasy-piller - (må jeg nævne slagsen?)

Ud på morgenen, hvor man ikke rigtig har det så fedt mere, og er godt træt, bliver man sådan, nærmest lidt skizofren.

Man tror de andre har spurgt én om noget, og så svarer man, altså rigtigt, men så viser det sig at man bare har siddet og dagdrømmet, og kørt samtaler i hovedet.

Lidt som når man snakker i søvne.

Det er også sket for mig, at nå jeg efter en tur i byen, lægger mig for at sove og sådan "svæver" mellem at være vågen og sove, så drømmer jeg f.eks at der er en der vil række mig noget, og så rækker jeg armen ud, og så vågner jeg med min arm vertikalt i luften :shock:

Min ven fortalte mig også, at han havde ligget og hørt på mig snakke med mig selv, hele natten, og så virkeligt, at han måtte kigge om jeg talte i telefon.

Dette "fænomen" har jeg aldrig hørt eller læst om, så mine spørgsmål er:
Skyldes det et for voldsomt indtag af Ecstasy-piller, eller måske MDMA generelt?
Skyldes det for lidt søvn?
Skyldes det et andet stof i pillerne?
Skyldes det, at vi også drak alkohol?
Eller er det en blanding af vores pissedårlige HR?

Det skete især meget efter vi drak rum-te da vi vågnede.

Vil gerne se nogle links, hvis I ved besked :wink:

Kan ikke bevise det, men vil mene det skyldes alkoholen, har selv oplevet det, hvor mig og en ven kom pisse stive hjem til ham og tænkte vi ville tage en blæser. Vi startede med 4 hver og 2 mere inden de virkede, min ven sov godt nok ikke, men det endte med han lå og rullede rundt i sengen og snakkede med folk (og ting?) der ikke var der. Vi gik på et tidspunkt en tur, bare for at lave noget andet, vi nåede 50 meter væk fra hans lejlighed, så kunne han ikke finde ud af hvor vi var. Hvis jeg gik lidt foran ham, så kunne han ligepludselig ikke se mig og han fik et shock da jeg gik hen og spurgte hvad han lavede. Han nåede også at have en hel del samtaler med folk han mente han mødte, og også en lang samtale med en plante på vejen (hvilket jeg fandt ret morsomt), han troede virkelig det var en han kendte. Han kunne intet huske dagen efter, irriterer mig at min mobil var gået ud så jeg ikke kunne optage den lammert :| nå men alt i alt var det 100% pga. meget alkohol inden kiksene, da jeg har blæst mange gange med ham, men aldrig oplevet ham på den måde. Det var forresten kiks vi kendte, så det kan ikke have været et eller andet, andet stof vi har fået.

Gåturen var forresten først en del timer efter, hvor der var blevet indtaget en del flere kiks (ved det, skidt HR), så det passer fint til det du skriver med meget alkohol og mange kiks.

Titel:
Medlem

hey normann, jeg synes mere det lyder som om du og din ven har gået lidt for hårdt til den, 6 kiks lige efter hinanden er ikke god HR.

Titel:
Wannerbe psykedyliker
Brugeravatar

Geografisk sted: The most psychedelic place ever
undskyld jeg er så pisse dum at spørge men hvad er HR undskyld på forhånd mener ikke noget ond :?

Titel:
Medlem

Harm Reduction - forummets formål.

Der er ingen skam i at spørge :)

Titel:
Wannerbe psykedyliker
Brugeravatar

harm reduction ? er man så i fare når den er meget høj ?

Titel:
Medlem

Geografisk sted: ..
heaven skrev:
harm reduction ? er man så i fare når den er meget høj ?

Harm reduction = Skadesreduktion. Så burde du kunne regne ud hvad der menes med dårlig HR :)

Titel:
Wannerbe psykedyliker
Brugeravatar

haha slap af jeg fatter da heller ikke en skid idag undskyld :D

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Moowgli skrev:
hey normann, jeg synes mere det lyder som om du og din ven har gået lidt for hårdt til den, 6 kiks lige efter hinanden er ikke god HR.

Som jeg prøvede at nå frem til, var det nok også alkoholen der i ham der lavede trådens tilfælde var skyld i det "totale fuck", ved godt det er dårlig HR at æde så mange, men så underlig bliver man (jeg og venner i hvert fald?) altså hellere ikke af at tage meget mdma :)

The bottom line is = a lot to drink + a lot of mdma = totally fucked. Om det er dårlig HR eller ej, var så vidst jeg ved ikke spørgsmålet

Junior medlem

Hej

Jeg oplevede disse fænomener i høj grad, da jeg spiste mange piller... nogle gange flere gange om ugen på et tidspunkt og så en joint eller to oven i hatten... Så kan jeg hundrede procent genkende alle de ting du beskriver....

Så jeg vil råde dig til at cutte lidt ned på forbruget, går ud fra du kører den, hvis ikke hver weekend, så flere gange om mdr... Har jeg ret?

Hold et par mdr, mellemrum, for din hjernes skyld :) Og hold dig til MDMA'en, så slipper du for alle de uforudsigelige ting som kan være i X

Titel:
Insane psychedelia user!

Geografisk sted: Et sted i omegnen af KBH.
heaven skrev:
haha slap af jeg fatter da heller ikke en skid idag undskyld :D

Jamen så tag dog og søg på det i stedet for at blære dig med hvor uvidende du er gang på gang? :lol:

Du har fået det både på dansk og engelsk, hvad mere har du brug for?

Hvis du nu fx. kiggede på forsiden ville du se at det hele står forklaret der inkl. harm reduction, sidens formål og en masse andet - hvordan kan du have undgået det?

Mvh Jonas!

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Nordsjælland
Kender godt det du beskriver. Har oplevet det flere gange, også med ren MDMA. tror sagtens det kan skyldes alkoholen, og den anglende søvn, jeg har nemlig som regel den oplevelse når jeg har blandet MDMA med GHB. Som om at hjernen er gået kold, men man bliver holdt kunstigt igang af stimulanserne. Har virkeligt oplevet at sige nogle underlige ting, hvor det med det samme går op for en, at det var fuldstændigt uden for kontekst eller komplet sort-snak det man lige fik sagt...

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Midt i Psychedelianus
Jeg er helt overbevist om at alkohol - for lidt søvn - og mdma i kombination er skyld i dette. Jeg har flere gange oplevet dette, ikke på mig selv men venner og bekendte i mit selskab, der direkte snakker i tåger. Dette sker ALTID sent på aftenen/morgenen og i forbindelse med indtagelse af alkohol. Har dog aldrig oplevet dette ved indtagelse af ren mdma. Men det er måske mere et udtryk for at mængden af de stoffer jeg indtager nu, er knap så høj som da jeg rullede kix i mine "unge" dage.

Udover at det er ENORMT dårlig HR, er det ikke desto mindre ret underholdene - og dog i visse tilfælde skræmmende - for selskabet rundt om folkene med disse symptomer. Jeg har en bekendt der til en fest hvor vi var de eneste der var påvirket af andet end alkohol, og han sidder og chitchatter lidt med nogle folk, og halvt sig selv. Til at starte med kan man ikke skelne hvad der er drømmesnak og hvad der er almindelig snak. Men lige pludselig udbryder drengen; "uuuh ja, det føles så godt når du rør mig på klunkerne!!". Lettere skræmmende for selskabet, men shit en griner han anskaffede mig :lol:

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark's Narkoby Nr 1
Jeg snakker sku også sort snak hver gang, men har ikk lige tænkt over om det først er sidst på aftenen,

Titel:
Junior medlem

Geografisk sted: Aarhus
jeg har snakket sort på mdma , og jeg tager ikke mdma så tit og heller ikke i så høje doser da jeg aldrig reducere på mdma.. og har os oplevet andre gøre det.. tror ikke der er noget unormalt i det på E... men har os et stort forbrug af hash det kan være det har noget at sige hehe...

:) :)

Titel:
Insane psychedelia user!

Geografisk sted: Et sted i omegnen af KBH.
Jeg tvivler meget stærkt på at det er alkoholen der har forårsaget det i snakker om.
Det lyder da snarere som symptomerne på et for voldsomt forbrug af MDMA/ecstasy.
Jeg har aldrig oplevet noget til dette til rene alkohol-fester hvor man drikker hjernen ud uden nget formål, og dem har jeg været til min del af igennem en lang årrække vil jeg sige.
Til gengæld har jeg oplevet lignende ting når folk har indtaget MDMA/ecstasy-tabletter.
At de så i nogle tilfælde har drukket samtid med at de har indtaget MDMA betyder ikke at det er alkoholens skyld, det tror jeg er en fejltagelse der er let at lave.

Mvh Jonas!

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 40 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]