Dextrose skrev:
Psyko skrev:
Angående "det andet lort" så indeholder langt de fleste ecstasypiller altså kun MDMA (omend af svingende kvalitet.) Udover MDMA er det mest almindelige alternative indholdsstof ting som amfetamin og MDA.
Hvis man ser bort fra PMA og PMMA, er der vist ikke andre decideret skumle ingredienser, der er blevet omvendt i større omfang i industrien.
I Sundhedsstyrelsens 2. kvartals rapport fra 2006, indeholdt 26% kun MDMA, hvor hele 61% indeholdt MDMA + Methamfetamin.
Føj! Gad vide om det får konsekvenser for forbruget, eller om den dalende "kvalitet" er en respons på manglende interesse for E på det danske/skandinaviske marked?
Jeg vil egl. gerne spørge dem af jer der tager E, om der findes meget "ren" MDMA på markedet? Altså MDMA på pulverform, der virker godt ved doser på 80-120 mg. Det her er ikke et spørgsmål der retter sig imod kilder, jeg er bare interesseret i hvorvidt hele ecstasymarkedet er fucked, eller om folk snarere er gået væk fra ecstasypiller fordi "ren" pulver MDMA er blevet mere udbredt. Eller et helt andet alternativ...
Tak for rettelsen ihvertfald, Dex. Jeg har desværre ikke fulgt med i udviklingen på ecstasymarkedet, så de informationer jeg har stammer vist fra en noget ældre og uddateret rapport fra SST.
Mvh. Psyko