Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 21 jul 2025 14:02

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 31 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
 Titel: Re: Heroin!
Dedikeret medlem
Brugeravatar

dankdawg skrev:
de kører jo en kromatografisk test af deres piller, så den skulle være god nok. nu har jeg lige kigget henved 900 pilletests igennem. Ikke en eneste med heroin i kunne jeg finde. Hvor præcis var det du så det på siden?

På ecstasydata.org har det lykkedes mig at finde en enkelt pille med heroin i, den indeholder også Aspirin og Fluoxetine. Men pillen er vel næppe fremstillet, som "snyde" ecstasy?!

http://www.ecstasydata.org/results.php? ... =Substance

Titel:
In our memories

Geografisk sted: Provinsen
Dextrose skrev:
Psyko skrev:
Angående "det andet lort" så indeholder langt de fleste ecstasypiller altså kun MDMA (omend af svingende kvalitet.) Udover MDMA er det mest almindelige alternative indholdsstof ting som amfetamin og MDA.
Hvis man ser bort fra PMA og PMMA, er der vist ikke andre decideret skumle ingredienser, der er blevet omvendt i større omfang i industrien.

I Sundhedsstyrelsens 2. kvartals rapport fra 2006, indeholdt 26% kun MDMA, hvor hele 61% indeholdt MDMA + Methamfetamin.

Føj! Gad vide om det får konsekvenser for forbruget, eller om den dalende "kvalitet" er en respons på manglende interesse for E på det danske/skandinaviske marked?

Jeg vil egl. gerne spørge dem af jer der tager E, om der findes meget "ren" MDMA på markedet? Altså MDMA på pulverform, der virker godt ved doser på 80-120 mg. Det her er ikke et spørgsmål der retter sig imod kilder, jeg er bare interesseret i hvorvidt hele ecstasymarkedet er fucked, eller om folk snarere er gået væk fra ecstasypiller fordi "ren" pulver MDMA er blevet mere udbredt. Eller et helt andet alternativ...

Tak for rettelsen ihvertfald, Dex. Jeg har desværre ikke fulgt med i udviklingen på ecstasymarkedet, så de informationer jeg har stammer vist fra en noget ældre og uddateret rapport fra SST.

Mvh. Psyko

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus
Psyko skrev:
Jeg vil egl. gerne spørge dem af jer der tager E, om der findes meget "ren" MDMA på markedet? Altså MDMA på pulverform, der virker godt ved doser på 80-120 mg. Det her er ikke et spørgsmål der retter sig imod kilder, jeg er bare interesseret i hvorvidt hele ecstasymarkedet er fucked, eller om folk snarere er gået væk fra ecstasypiller fordi "ren" pulver MDMA er blevet mere udbredt. Eller et helt andet alternativ...
Mvh. Psyko

Nu går jeg ikke frygteligt meget op i ecstasy/MDMA, men jeg har kun set MDMA i Århus få gange, og der har det været pulver, som jo selvfølgelig også kan cuttes op med alt muligt lort. Og piller synes jeg heller ikke der er ret mange af, men måske kommer jeg bare ikke i de rigtige kredse?

Ihvertfald fik man på fullmoon festival smidt rene MDMA krystaller i nakken for den halve pris af hvad tvivlsomt pulver koster i Danmark.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Aalborg
Har på intet tidspunkt haft mulighed for at få rent Mdma pulver så vil tro det er en sjældenhed desværre :(.

shinsou skrev:

Piller synes jeg heller ikke der er ret mange af, men måske kommer jeg bare ikke i de rigtige kredse?

I Aalborg kan de fåes overalt, lyder underligt hvis ikke det samme gælder i Aarhus.

Titel:
Medlem

Geografisk sted: Århus
Tager heller ikke selv ecstasy længere, men har da et par kammerater der ikke holder sig tilbage. De har tilsyneladende ingen problemer med at skaffe ecstasy-piller i Århus hvis de ønsker dem. Ren MDMA i pulverform er efter deres udsagn blevet langt mere udbredt i Århus.

Jeg har også på fornemmelsen at ecstasy ikke længere er så udbredt, men skyldes nok jeg ikke har interesse i stoffet. Tror stadig det bliver konsumeret i stride strømme blandt småbyernes knallert/-Golf-2-med-brede-fælge-bøller.

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Er lidt sikker på, at ecstasy faktisk ikke er så udbredt i provinsen mere, i hvert fald ikke i forhold til fx amfetamin... Faste kiksesælgere bliver mere og mere sjældne.

Titel:
Moderator

Geografisk sted: Wiggie
jeg troede egentlig også at det marked var ved at blive ødelagt af manglende interesse.
jeg spiste 2 tabletter på roskildefestivalen, men de var ikke voldsomt gode, og det vrimlede ikke med dem, og jeg så for nylig en gut som skulle på Voov, sidde med et par stykker....

jeg fik så at vide af en gammel kammerart (han har en kæreste der er en 3-4år yngre), at mange af hans kærestes klassekammerater var påvirket af E-tabs konstant.

jeg tror simpelhen det er et sen-teenage fænomen, som man ligger bag sig når man har brændt nallerne lidt, og derfor ikke holder sig opdateret mht.

Titel:
Admin
Brugeravatar

Jeg tror det kommer meget an på hvilken omgangskreds man har. Hvis man bare kender de rette folk er det jo intet problem at skaffe hverken rent MDMA eller kiks året rundt. Dog er kiks jo meget mere udbredt end rent MDMA. Jeg har ikke på fornemmelsen at kiks er på tilbagetog. Hvis man tager til et random trance arrangement hvor crowden er til det synes jeg stadig der er ligeså mange som vælter sig i kiks weekend efter weekend.

-Jimmy Carter

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: I de tusind landes sø
Jeg tror heller ikke de er på vej væk. Der er masser som hapser stadigvæk. Har kun prøvet selv et par gange, og det var helt sikkert nok. Jeg har kun én gang fået tilbudt mdma, men det var af en rimelig tvivlsom gut på actionhouse i løkken, og tænkte det ligeså godt kunne være knuste piller...

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Midtjylland
Mit indtryk er også at de ikke er helt så populær som de har været, men det kan selvfølgelig også skyldes jeg er blevet lidt ældre og mere fornuftig hvis jeg selv skal sige det.

Tror ihvertfald jeg holder mig til ren mdma nogle få gange om året fremover så vidt muligt - Der kan jo komme en smutter :)

Titel:
Admin
Brugeravatar

Citat:
Mit indtryk er også at de ikke er helt så populær som de har været, men det kan selvfølgelig også skyldes jeg er blevet lidt ældre og mere fornuftig hvis jeg selv skal sige det.

:lol:

Ved godt jeg lovede ikke at mobbe dig mere i weekenden Emil, men jeg ku bare ikke dy mig denne gang :P

-Jimmy Carter

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 31 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]