Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 16 jul 2025 05:07

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 38 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
 Titel: Ketogan?
Medlem

Geografisk sted: DK
Jaa uuha ske min ven!- Jeg må fandme gi mig med hensyn til det der trip i går.

Det var fandme belastende at høre om det der paranoiatrip du var på, men det tror jeg nu de flest rygere har. (det er fandme ikk sjovt.!-da jeg havde det, kunne jeg ikk sidde stille fordi jeg hele tiden troede at folk vill prøve at få ram på mig)

Nååh!! men jeg sidder og skriver det her nu efter vores trip i går, og jeg er såååååå mega "Fåcket i skalle".- Telefonen klingede ind i mit hoved klokken 7.30 her for godt og vel 2 timer siden, damn det var mærkeligt!!- Nå, men mennesket i telefonen fortalte at min hund var skredet og lige nu stod foran en børnehave og frådede af børnenes madpakker.

Da jeg stille prøvede at rejse mig op af sengen(imens jeg mumlede et eller andet om at det var irriterende når flyverne kom anmasende hen i røde koder uden at spørge først)følte jeg som om at der var blevet opfundet en speciel tyngdelov imens jeg havde trippet, bare for at disse mig.

JEG RYSTER ALT FOR MEGET PÅ MINE HÆNDER TIL AT SKRIVE MERE, MEN DET HER VAR BARE EN LILLE PORTION AF DET DEN DER KETOGANPILLE BLANDET MED ALT DET ANDET LORT HAR GJORDT VED MIT SIND.... [img]images/smiles/icon_cool.gif[/img]

[ 07 Juni 2002: Besked ændret af: ~Côrnholio~ ]

Titel:
Medlem

Geografisk sted: Sjælland
åbner lige et gammelt emne igen...

Da jeg rendte og ryddede op i kælderen i går, fandt jeg et gammelt medicin skab, som vist ik har været åbent i riiigtig lang tid...
Der fandt jeg bla. næsten 90 ketogan'er og et glas Nitrazepam. Nu ved jeg godt nok ikke om jeg overhovedet har tænkt mig at prøve dem, men er der nogen grænse på holbarheden af så'n nogen ketoganer?!? De er nok 17-18 år gamle, men har hverken fået fugt eller noget... :P

og hvor lang tid virker den slags, hvis det endelig er?!?

/Bardo

Titel:
In our memories

Geografisk sted: Provinsen
Vi har diskutteret holdbarhed et par gange før herinde og så vidt jeg husker skulle der ikke være noget problem, særligt benzodiazepiner er rigtig holdbare.

Tillykke med fundet forøvrigt, dér var du heldig!

-Psyko

Titel:
Insane psychedelia user!

Hvis kodein og Morfin ikke har nogen efuroriske effekt på én, er det så muligt at Ketogan har?

Titel:
Junior medlem

Daffy!

Uden dog at være 100% sikker vil jeg mene at det er ligegyldigt om det er morfin eller ketogan du propper i hovedet da det bliver omdannet til det samme i leveren!! Dont flame me if I´m wrong

Titel:
In our memories

Daffy Duck > Umiddelbart ville jeg ikke tro det, men kodein er ihvertfald et lorteopiat næsten uden mærkbar effekt. Morfin burde tilgængæld være godt nok, men du kan jo prøve med keto'er, hvis du en dag kommer i nærheden af det.

Mvh. Psyko

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

>Daffy...
Ja det kan godt tænkes.Prøv at tage 3-4 Ketoganer.Hvis ikke du får nogen virkning af dem bliver jeg MEGET forbavset.

Den med Morfin har jeg hørt før.Jeg er også ret resistent overfor det,men Ganer.... :shock:

Prøv........................... 8)

Titel:
Insane psychedelia user!

Som sagt hjælper hverken kodein eller morfin!

Men jeg vil da prøve ketogan hvis jeg skulle falde over det ;)

Titel:
In our memories

Geografisk sted: Periferien af Århus
hehe ja morfin har jeg heller aldrig oplevet det store ved.. men ketogan uha ja.... enste opiat som har slået det var oxycodone ;)

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Denmark
Damn, hvis jeg fandt 90 ketoganer ville jeg nok ende i en seriøs binge!

Titel:
Junior medlem

Geografisk sted: Danmark
Hvad er forskellen egentlig på Ketogan og Methadon?? Er det ikke ud af samme familie, og med de samme virkninger??

Titel:
In our memories

Trip'n'good > Det er begge syntetiske opiater, hvis det er det du mener? Men derudover er der nogle forskelle, f.eks virker methadon i op til 20 timer, imens en ketogan rus varer ca. seks!

-Psyko

Titel:
Insane psychedelia user!

Geografisk sted: Et sted i omegnen af KBH.
Hvad hedder ketogan på engelsk?
Jeg kan ikke umiddelbart finde noget om det inde på erowid...

VH Jonas!

P.S: bare send de 90 ketoganer til mig jeg skal nok tage mig "forsvarligt" af dem :D

VH Jonas

Titel:
In our memories

Jonas > Tjek http://www.lk-online.dk/ der er ingen grund til at tro erowid.org har noget særligt at sige om ketoganer. Det er jo bare ganske almindelig medicin.

-Psyko

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Musclefyr det virksommestof hedder ketobemidonchlorid

Titel:
Medlem

nå, så fik jeg alligevel lige prøvet... men har desværre ikke fået den store virkning :(
jeg startede med at tage to stk. klokken 22, +1 22.30 og en fjerde kl. 23. Jeg spiste først aftensmad ved 20.30 tiden, så selvom der var råd om at starte med 2 regnede jeg med at en fuld mave nok ville have godt af lidt ekstra... der gik vel omkring 2 timer inden jeg rigtig ku mærke noget, og nu er det så over 3 timer siden jeg startede, og jeg mærker ikke rigtig andet end bodyload. lidt ligesom et svampetrip, hvor kroppen er lidt tung at manøvre rundt. men det er så desværre det hele. Og så føler jeg mig rigtig træt, men det er sikkert bare naturlig træthed.

Må prøve en gang i det nye år, og så time det lidt bedre med maden, så jeg kan starte på forholdsvis tom mave. Kan være det vil hjælpe lidt... har desværre ikke noget hash at booste med (ryger meget sjældent, så det er ik noget jeg normalt har liggende). hmm, men måske en god gang salvia vil sætte lidt gang i tingene... :? :P

/Bardo

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
Ketogan er et opiat, jeg håber ikke du havde regnet med at det er psykedelisk, for så bliver du skuffet.

Titel:
Medlem

nej, ikke psykedelisk... men mange siger jo rimelig euforisk / lækker rus osv. så jeg havde da forventet andet end et lille bodyload. Men som sagt havde det nok en del at gøre med at jeg tog dem på fuld mave (kunne jeg forestille mig). Og well, måske havde jeg da forkerte forventninger til det, da jeg stort set kun har erfaringer med psykedeliske stoffer. Nu har jeg så en bedre forståelse for hvad jeg kan forvente og hvordan det virker, så jeg satser på at prøve en gang til på et tidspunkt, og se om det bliver lidt mere en succes.

Men jeg prøvede faktisk lidt salvia ved siden, og det gav en helt utrolig virkning. Normalt når jeg har røget salvia, varer det i 2-4 minutter med meget underlige oplevelser, og så mærker jeg ikke rigtig mere til det end lidt bodyload.
Jeg røg to gange i går aftes. begge gange var peaket (de 2-4 minutter) mindre intenst/mærkeligt end det plejer at være. men til gengæld efter at have ligget et par minutter efter og slappet af, begyndte jeg at få rigtige gode CEV'er og en god psykedelisk følelse i op til en ½ time. Det var virkelig fedt. Andre gange jeg har røget salvia har der været en anden person til stede, og vi er gerne begyndt at snakke lidt når vikningen har ladet til at være forsvundet, så det kan godt være jeg ville ha fået samme virkning tidligere hvis jeg bare var blevet liggende og slappet af... mine salvia trips stopper nemlig gerne næsten med det samme hvis jeg åbner mine øjne har jeg fundet ud af.
Men ellers virkede det nu ellers som en meget god combo...

/Bardo

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 38 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]