Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 18 jul 2025 17:03

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 26 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Denmark
Jeg syntes de var utrolig gode at danse på, specielt i samarbejde med en omgang alkohol og poppers! Jeg brugte da ihvertfald et par timer på dansegulvet (Narkohunden sagde noget omkring 4 timer på samme sted???)

Junior medlem

Geografisk sted: Danmark
Jeg prøvede dem sammen med en af mine venner som vist nok har rimlig meget styr på alt det der med hvad de indeholder...
Der er ingen tvivl om at der var amf i, for hverken han eller jeg kunne pisse hele natten.
Han mente at der nok var noget hero-deo i, for han kunne ikke åbne sine øjne, og det skulle være pga af den.

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Wild Wild Westjylland
Det sker fandme tit at jeg ikke kan pisse på MDMA (eller MDE). Så det er altså ikke det bedste grundlag for at der er amf i [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

Det med øjnene aner jeg ikke noget om, men jeg har da prøvet at være røv-blæst på kix og bare sidde og savle med halvlukkede øjne.

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af CaesarRox:
Jeg prøvede dem sammen med en af mine venner som vist nok har rimlig meget styr på alt det der med hvad de indeholder...
Der er ingen tvivl om at der var amf i, for hverken han eller jeg kunne pisse hele natten.
Han mente at der nok var noget hero-deo i, for han kunne ikke åbne sine øjne, og det skulle være pga af den.
<HR></BLOCKQUOTE>

Ja, og der er glasskår i amfetamin...

Junior medlem

Geografisk sted: Danmark
Hvor vil du hen Dextrose?
Jeg siger bare hvad jeg har fået at vide af ham, jeg har ikke andet viden end hvad jeg har læst herinde...
Jeg havde ikke oplevet det med at jeg ikke kunne pisse før...det har jeg så nu, på de der B'er, der var det lidt svært

Psychedelia Gay Overlord

Geografisk sted: Biløen
MDE giver lige præcis den dér 'jeg kan ikke se ud af øjnene' fornemmelse. Lad os nu ikke tage den heroin diskussion igen, der er IKKE heroin i pilerne. Søg evt. på andre diskussioner herinde for mere info hvis du er i tvivl.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 26 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]