Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 27 jul 2025 21:11

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 24 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
 Titel:
Medlem

Geografisk sted: ..
Puny_pete skrev:
Stadig ingen der ved hvad man kan kalde den tilstand jeg kom ind i?

Jo 2, måske 3 plateau. Tror nu mest det er 2.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Det jeg synes er mest underligt, er jeg aldrig har oplevet nogen ubehageligheder ved rusen, hverken kvalme eller det såkaldte robo-itch, jeg bliver heller ikke rød i huden.

Det eneste der har været en lille smule ubehageligt er en krampe i kæben, men da jeg tyggede tyggegummi gik det væk.

Ved 3rd platuea burde jeg da få overstående bivirkninger? Specielt kvalme i starten, hvilke jeg ikke har haft.

6990 ulfborg
Ullsgade 4a

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Jylland
Puny_pete skrev:
Det jeg synes er mest underligt, er jeg aldrig har oplevet nogen ubehageligheder ved rusen, hverken kvalme eller det såkaldte robo-itch, jeg bliver heller ikke rød i huden.

Det eneste der har været en lille smule ubehageligt er en krampe i kæben, men da jeg tyggede tyggegummi gik det væk.

Ved 3rd platuea burde jeg da få overstående bivirkninger? Specielt kvalme i starten, hvilke jeg ikke har haft.

Første gang på 10 piller følte jeg heller ingen ubehag. Men anden gang på 11 styks fik jeg kvalme lidt inde i trippet og var nødt til at brække mig i mit toilet. Det kan også være det var fordi den var 11 om formiddagen.

Forresten så synes jeg man skal tage pillerne på samme tid, istedet for at vente og redosere, da jeg ikke synes redoseringerne virker ordentligt. Dette har jeg også hørt andre på boardet udtale sig om.

Ikke sikkert, at det var noget du rigtig kunne bruge til noget, men ville lige poste det, hvis du nu kunne.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Ja skal prøve mit sidste DXM trip imorgen, måske vil jeg prøve igen efter en godt stykke tid, jeg tager 10 piller lige 1 gang. Sammen med min ven og hjemme hos mig selv da de gamle skal ud, det tror jeg bliver rigtig godt :)

6990 ulfborg
Ullsgade 4a

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 24 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]