Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 13 jul 2025 13:39

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 223 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5 ... 12  Næste
Forfatter besked
 Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark. Mellem Skagen, og Tyskland.
Vil lige nævne, at jeg overhovedet ikke er del i noget reklamestunt her!
Jeg skriver udelukkunde for at få mere viden omkring mephedronen!

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Nordsjælland
Iversen skrev:

Så se dog at få det afprøvet så jeg kan finde ud af om det skal være mit nytårsstof! :wink:

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark. Mellem Skagen, og Tyskland.
Entheo skrev:
Iversen skrev:

Så se dog at få det afprøvet så jeg kan finde ud af om det skal være mit nytårsstof! :wink:

Det skulle gerne lande i min postkasse i morgen.. Så laver jeg nok en triprapport, søndag eller mandag! :)

Titel:
Dedikeret medlem

Helt sikkert! Jeg er nu også endt med selv at bestille lidt. Så jeg vil også vende tilbage med en rapport.

Titel: Re: hey.
Dope Lord
Brugeravatar

Geografisk sted: Under svampen i smølfeland
Entheo skrev:
Resist skrev:
keta-smølfen skrev:
har prøved det og har ingen økonomisk interesse idet..
meget nice, virker lidt som speed, methylon og coke blandet sammen syntes jeg...

og det er fint og sniffe, selvom det dog er noget af det mest ubehagelige jeg nogensinde har sniffet. men det virker fint den vej ihvertifald :D

Det lyder satme som et stimulans helvede.

Jeg tror (og håber) ikke at det skal forstås som at virkningen svarer til hvis man tager både amf, methylon og coke på en gang. Men at virkningen bare er lidt af en blanding af de 3.

Har jeg ret?

lige precis ! svarer lidt til at ha taget en mild dosis coke, speed og methylon hver for sig. så alle tre ruse blandet sammen på den gode måde ;-)

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Et sted derude
Jeg sidder lige i dette øjeblik og blæser på mephedron i en total hygger med min vidunderlige kone og min bedste ven (som heldigvis også er min kones bedste ven :D ).

Det er første gang de to prøver det.

Min kone har fået en streg på 35mg kl. 21.30, hvor vi andre tog en streg på 50mg. Vi har nu lige netop taget en tilsvarende dose allesammen igen. (T + 1,5time)

Vi er alle enige om at følelsen er totalt lækker og vi er meget høje. Det er som den følelse man har lige i det det totalt lækre MDMA trip peaker, altså i kroppen. I hovedet er man speedet og kærligt indstillet. Meget ligesom god amf i venners lag... bare med et totalt nice bodytwist af "hele-vejen-igennem-trippet-peak-som-på-den.perfekte-MDMA-dose-agtigt-bodyfølelse"

Min kone og ven sidder og leger med traktor le og beringer BCD3000, og hygger totalt med det. De siger begge at de allerede nu nok ville sige at mephedrone er federe til fest end MDMA. Personligt er jeg enig!
Amf gidder jeg ikke, tog det alt for meget for 13-10 år siden og et par gange siden hvor bivirkningerne næsten var eneste effekt. MDMA synes jeg er vildt fedt at være på, men det føles for hårdt for hjernen i længden, også selvom jeg kun gør det 5 - 6 gange om året i doser af 120 - 150mg i alt for det meste, og kun enkelte udskejelser med høje doser.

MAX total kærlighed til min overdrevet dejlige, smykke og lækreste kone og min dejlige bedste ven.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Rootbum: Jeg er spændt på at høre hvad du har at fortælle om hvordan det er imorgen!

Titel:
Medlem

Ja jeg vil også gerne vide om der er nogen "nedturs" oplevelse fysisk som psykisk dagen efter.

Også gerne andre har noget at fortælle om hvad de finder som det værste ved dette stof, hvis der er noget.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Min post er rettet til af en adm, hvilket er fuldt forståeligt, idet posten indeholdt en dumt formuleret sætning der direkte lagde op til en misforståelse. Indlæget var skrevet ugennemtænkt og mens jeg var høj... vi fejler vel alle :oops:

Jeg er lidt optaget lige nu af hyggeligt samvær med samme personer som i år. Min kone og min ven.

Jeg skal nok vende tilbage med en melding om i går snart.

Titel:
Dedikeret medlem

Lyder nice!

Jeg har lige fået en mail om at mit stads skulle være blevet sendt afsted, så måske dukker det op mandag eller tirsdag. Uhhm. Jeg skriver her så snart jeg får prøvet det. :wink:

Titel:
Insane psychedelia user!

Geografisk sted: On a placid island of ignorance amidst the black seas of infinity
Det lyder som en behagelig påvirkning, men mit råd er at holde doserne rimeligt lave.
Det er endnu ikke så meget information ude om "mephedrone", eller det i mine ører mere logiske navn 4-methylmethcathinon. Den er i samme kemiske familie som methylon, men ligger tættere kemisk og sikkert virkningsmæssigt på stoffet methcathinon - ketonanalogen af methamfetamin. Methcathinon anses for at være særdeles vanedannende, og jævnt skadeligt ved overforbrug, så hold hellere forbruget lavt.
I kan finde en smule blandet information om stoffet ved at søge på "4-methylmethcathinone" på google.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: København SV
Hvad vil i mene omkring start dosis oralt?

Starte ud med 20-25mg? Nogle der har oplevet evt krydstolorance?

Titel:
Junior medlem

Geografisk sted: sorø
[quote="Rootbum"] netop taget en tilsvarende dose allesammen igen. (T + 1,5time)

Vi er alle enige om at følelsen er totalt lækker og vi er meget høje. Det er som den følelse man har lige i det det totalt lækre MDMA trip peaker, altså i kroppen. I hovedet er man speedet og kærligt indstillet. Meget ligesom god amf i venners lag... bare med et totalt nice bodytwist af "hele-vejen-igennem-trippet-peak-som-på-den.perfekte-MDMA-dose-agtigt-bodyfølelse"
[quote]

prøvede det også i fredags, og har præcis den samme holdning. det er en total lækker rus af kærlighed og eufori samtidig med at man føler sig ret speedet og frisk. det eneste minus er bare at jeg havde sygt ondt i kæben dagen efter. men det er vel meget normalt ved stimulanser ?

Titel:
Dedikeret medlem

FearAndLoathing skrev:
Rootbum skrev:
netop taget en tilsvarende dose allesammen igen. (T + 1,5time)

prøvede det også i fredags, og har præcis den samme holdning. det er en total lækker rus af kærlighed og eufori samtidig med at man føler sig ret speedet og frisk. det eneste minus er bare at jeg havde sygt ondt i kæben dagen efter. men det er vel meget normalt ved stimulanser ?

Så du havde altså spændinger i kæben under rusen, aka. kæberasler/jaw clenching og derfor var du øm dagen efter? Eller var du bare øm?

Hvor stor en dose indtog du og hvordan?

Titel:
Junior medlem

Geografisk sted: sorø
dosen var ~ 80 - 90 mg nasalt (over to timer med redosering) nasal indtagelse virker upåklageligt, men det har den klammeste smag jeg til dato har smagt. og så sviger det af h til og ja der var mange kæbespændinger. men lagde først mærke til at jeg spændte da rusen var ved at fordufte.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Jeg vil sige at dagen efter indtagelse ikke bar præg af at jeg havde været høj dagen før. Ligesom med methylon var der kun lidt naturlig træthed pga manglende søvn.
Appetitten er meget lav, men det er kun lysten til at spise det rammer og ikke sådan fysisk. Jeg mener; på amfetamin KAN jeg slet ikke spise noget selvom jeg prøver, i mindst 24 timer. Det ligesom klumper sig sammen i svælget og vil ikke synkes. Det er ikke tilfældet med mephedronen for mit (eller min kone og vens) vedkommende. Selvom man ikke har lyst til maden, kan man godt spise alligevel. Jeg tror dog let at man kunne "glemme" at spise i et døgn eller mere, efter at have indtaget mephedrone, hvis man ikke er opmærksom på det selv.

Mhht. kæbespændinger og lignende, så oplevede jeg kun en svag "sugen tungen op i ganen" som ved diverse andre stimulanser, og intet der kunne mærkes dagen efter. Nu har jeg dog ikke tendens til den vilde kæberasler anyways, så jeg kan nok ikke bruges som pejlepind der... Men både min kone og ved siger at de heller ikke oplevede spændinger i hverken kæbe eller andre steder.

Man skal være opmærksom på at stoffet virker en del længere tid end man lige først antager. Så hold doserne moderate. Med methylon/mdma kan jeg godt lægge mig til at sove en time efter indtagelse... Men med mephedronen skal man godt nok være lidt mere beregnende hvis man gerne vil have noget søvn overhovedet.

Som jeg også har skrevet tidligere, så "blæser" man i nogle timer, og så aftager den der lækre bodyfeeling lidt efter lidt. Men i en del timer efter det, er man stadig ret speedet og kan godt skyde en hvis pind efter søvn.

EDIT/ Vil også lige tilføje at smagen ikke er ret god nej, og ja det river i næsen... Men ikke så slemt som eks. methylon eller mdma IMO.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Nordjylland
Jeg har hørt at man skal op på 200 mg oralt ? er det helt ved siden af ?

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Umiddelbart er der ikke noget stof, der ligner KOKAIN mere, end mephen gør... det lader også til at være et ekstremt vanedannende stof. Det giver en fuldt ud lækker og tilfredsstillende følelse, og bivirkningerne er næsten ikke tilstede, før man kommer op i større mængder på en aften (bl.a. hjertebanken og videre søvnløshed og lyst til at tage mere), så derfor har det et enormt afhængighedspotentiale, hvilket netop er hagen ved det. Det skal man lige have være klar over. Hvis man har problemet med at styre hårde stimulanser, så er det her ikke et bedre sted at udfolde sig. Jeg har aldrig før prøvet at have lyst til at tage et stof hver eneste dag, siden jeg har prøvet det.

Det helt mærkelige ved mephen er, at det virker voldsomt afslappende, hvor fx amfetamin virker modsat. Og virkning er ikke meget længere end coke, når man sniffer det.

Titel:
Moderator

Geografisk sted: Wiggie
Er Mephen et nyt slang for Mephedron/4-methylmethcathinon?

@slaskebrød - jeg vil ikke anbefale 200mg som startdosis, når andre anbefaler 50mg nasalt.
Tag højst 100mg ad gangen, og spredt med mere end 1 time, og samlet højst 200mg:)

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
TATP skrev:
Er Mephen et nyt slang for Mephedron/4-methylmethcathinon?

Det er muligt.

Senest rettet af Minimal 14 jan 2008 13:03, rettet i alt 1 gang.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 223 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5 ... 12  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]