Treasure skrev:
Jeg har også taget dem over en periode. Max dosis jeg har prøvet var 30 mg (4 x 7,5 mg). De er gode at sove på fordi de virker så hurtigt og man har ingen eftervirkninger dagen efter (sådan nogenlunde ihvertfald), men det er ikke som sådan et lammestof. Man bliver døsig, men slet ikke på samme måde som med benzodiazepiner eller opiater. Det er faktisk en lidt underlig følelse. Jeg har hørt andre der har oplevet det med en bitter el. metallisk smag i munden. Jeg oplevede altid at have det som at have en klump i halsen, altså at have noget siddende som jeg skulle synke. Så snart jeg fik den følelse i halsen, vidste jeg at de virkede... ret pudsigt.
Brug dem til at sove på, hvis du har vendt op og ned på døgnrytmen, men hvis du har søvnbesvær generelt synes jeg hellere du skulle prøve nogle andre ting først, f.eks. motion eller at undgå at drikke kaffe/the/cola inden du skal sove. At se fjernsyn inden man skal sove kan også gøre det svært at falde i søvn. Læg dig evt. ind i din seng en time inden du regner med at skulle sove og læs en bog eller et blad el. lign. og undgå for meget lys i rummet. En andet trick kan også være ikke at opholde sig for meget i sengen i løbet af dagen (f.eks. at ligge i sengen og se fjernsyn eller noget i den stil), så kroppen kun forbinder det med at ligge i sengen med at skulle sove. Det kan gøre det lettere at falde i søvn.
Ved godt alt det der med motion og det. og tro mig har også prøvet næsten alt for at ku sove. det har virkelig stået på længe. så længe jeg enda på nogle tidspunkter var begyndt at ryge en del hash for at gøre det lettere at sove. det hjalp dog også. men ga desværre for mange problemer. derfor jeg tog imod disse piller