Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 10 jul 2025 13:52

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 33 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
Junior medlem

Geografisk sted: colombia
har du prøvet at trykke på trip rapporter, ude til venstre på din skærm. og det hoffman mærke det sender du bare til mig, så sender jeg en kix til dig, er det en aftale?

Insane psychedelia user!

Geografisk sted: Et sted i omegnen af KBH.
@EquinoX: Næste gang du poster et spørgsmål så vær venlig at undersøge om det først...
Alt hvad du har spurgt om kunne du have fundet under triprapporter eller ved at bruge søgemaskinen her på siden!

Jeg vil anbefale dig ikkeat tage det hoffman mærke da du ikke lyder som en der er parat til psychedeliske oplevelser (endnu)...

VH Jonas!

Medlem

Geografisk sted: nordjylland
*LMAO*

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote
Citat:
jeg gider ikke stå og lege "gamle dage" ude på dansegulvet

extra nice reply dér til svampe folket [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

jeg vil fandme være som dig [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af Speedy:
Hvis jeg skal forestille mig helvede så er det IN på syre.<HR></BLOCKQUOTE>

HAHAHAHAHA... sjovt at du siger det.

Sidste gang jeg var på IN (for flere år siden), var faktisk på et candyflip (kex + LSD), og jeg lover dig for at det var skræmmende at høre R&B på syre!

Har aldrig sat mine ben der mere.

Noget helt andet, når man er i byen på syre, ser man pludseligt hvor latterligt grimme og dumme folk bliver af Ecstasy - det kan for et pillevrag jo godt være en meget skræmmende oplevelse.

Medlem

@dex
hehe vil det sige at du mener ens virkelighedsopfattelse bliver fremmet af LSD? [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

fandt lige det her fra en triprapport
<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote
Citat:
Mine venner havde imens jeg sad og stirrede betaget på uret fundet ud af at de ville tage nogle frimærker da jeg vendte mig om for at se dem gøre det, var deres arme tynde som tændstikker. Jeg blev lidt bange men så så jeg ned på en papirskylling (ligesom dem fra blade runner) og den talte til mig i fem minutter og jeg havde mega griner på, over det. Da jeg havde grinet færdigt over det mærkede jeg en underlig summen i hele kroppen og jeg gik ind mine venners forældres soveværelse hvor jeg lagde mig på sengen. På tappetet var der nogle blomster og de kom ligesom ud, ligesom på et hologram.

det lyder da til i tydeligt kan bedømme KEXERNE når i sidder og snakker med jeres papirskyllinger [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Junior medlem

jeg skal nok lave lidt research før jeg poster næste gang....

kald mig bare abe, men jeg kan stadig ikke se hvor de tripreports er [vesntre side af skærmen].... hmmmm

DN [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Junior medlem

jow.... jeg har bare lavet et link direkte til forummet... var lige inde på hjemmesiden og kigge... har fundet dem [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Junior medlem

Geografisk sted: colombia
*klap klap* [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af DN @ kix.dk:
@dex
hehe vil det sige at du mener ens virkelighedsopfattelse bliver fremmet af LSD? [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]
<HR></BLOCKQUOTE>

Ja?

Personligt har jeg aldrig snakket med papirskyllinger, eller set Mickey Mouse som en hallu på syre - dog har jeg tit opfattet fuglesang, rislende vand og musik som en form for kommunikation... [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

Jeg kan kun tale for mig selv, men syre bringer mig tættere på virkeligheden og mig selv... det kan være skræmmende, hvis man er ikke er parat til det.

Junior medlem

Grunden til jeg postede var at finde ud af hvad LSD var og for at finde ud af og om det er noget man kan gå i byen på. E er mit drug, men vil stadig prøve andre. Jeg har aldrig prøvet lortet før, så jeg ville gerne høre om jeres meninger og erfaringer før jeg begynder at guffe løs.... så deeet !!

Dedikeret medlem

Geografisk sted: 3400
LSD er for mit vedkommende et gå i byen stof, men afhængigt af hvilken tur i byen det er... Hvis jeg skal forestille mig helvede så er det IN på syre.

Men jeg vil lige som de andre råde dig til første gang at tage det i godt vennelag, lidt mere afslappet end en tur i byen. Detefter kan du vurdere for dig selv om det er et stof du vil andvende til at gå i byen.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Sydjylland
Nogen der ved hvor mange mics de er?

Junior medlem

Jeg kan varmt anbefale at tage i byen på syre. Det har været rigtig fede oplevelser de gange jeg har gjort det. Men må også sige at hvis det er første gang ville det nok være bedst at gøre det med nogen du føler dig tryg med. Med hensyn til naturen må jeg give min gode ven fonky ret, det er noget af det fedeste at blæse rundt i naturen på syre. Skulle engang til Moesgård (Ved Århus) sammen med tre kammerater og gik fra starten af skoven og til Moesgård strand (Godt 5-6 kilometer) dybt påvirket og lad mig sige at jeg aldrig har haft så vilde halluer og vildere følelse i kroppen. Lidt på grænsen til noia men var sammen med mine bedste venner og det er en vigtig ting med hensyn til LSD hvis man spørger mig:O)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 33 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]