Nu kender jeg udemærket abstines symptomerne på benzoer, heroin osv - kender flere der har været helt ude i tovene, så den skal du ikke komme med.
Personligt valgte jeg at trappe ned, i stedet for at gå kold tyrker, da jeg ikke gad rende rundt med kvalme 24/7 & jeg havde ikke narko ved hånden der kunne tage mine abstinenser (keta & benzoer) Jeg har et forholdsvis hårdt arbejde (knokler hele natten) - arbeit machst frei! men jeg kunne sku ikke sove når jeg kom hjem, eller jo, min krop kunne "sove", men det kunne hjernen ikke..
Er generelt meget imod rekreativ brug af benzoer, fordi folk bliver fucking mystiske af det. Jeg bor i sønderjylland, og her spises der jo flunipam som slik (de gider ikke DZP, fordi de ikke virker :S) Jeg har, i den tid jeg har taget narko, indtaget 5mg flunipam og 15 mg dzp/valium (på snart 2 år)..
Selvfølgelig stopper man ikke sit hashmisbrug mandag morgen, man starter i en ferie eller op til en weekend, og så tager man selvfølgelig ikke benzoer i weekenden. der kan man drikke lidt øl, for at tage det værste, besøge nogle der ikke ryger, besøger sin mormor, går en tur. bare et eller andet

. og så kan man evt tage en benzo til at sove på de første par dage i arbejdsugen - men så heller ikke mere.
og hvis du gerne vil vide det, så bor jeg ikke hjemme. Kan ikke enes med min far, så bor ved min kammerat indtil vi finder en lejlighed. Jeg betaler godt nok ikke noget for at bo her, men jeg vil til hver en tid hellere gå ned til bageren og købe noget mad, end at spørge ham/hans forældre om jeg må tage noget i køleskabet.
Chris