Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 18 jul 2025 08:08

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 25 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
 Titel: MTV-Kex
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Danmark
@Godkilla

Lol jeg tænkte præcis på det samme! Han har også postet efter nytår på www.pillreports.com at han var stoppet 100%..

Lol måske du skulle overveje om du er afhængig siden du ikke kan stoppe?

Btw omkring de der smileys... De er ok de nye, men ikke særlig kraftige måske 40 mg MDMA... Men jeg kunne ikke forstille mig der stadig er nogle af dem i omløb lige nu... Det er nogle uger siden de sidste var væk da...

Nå jo og af gode piller har jeg hørt af røde VW skulle være en rigtig god pille... Og det samme med red sky....

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Sydjylland
De nye "smileys" virker fint, hvis man er snotdum som mig og drikker sig stiv og æder 2 af dem med 10 minutters mellemrum [img]images/smiles/icon_rolleyes.gif[/img]

Knækkede mig efter 30 minutter, så kunne de ikke få kontakt med mig i 2 timer. Jeg kan kun huske jeg havde haft det godt, hehe.

[ 14 Juni 2003: Besked ændret af: KeNN_aaB ]

Junior medlem

>> Alco|idle

prøvede også de røde vw i weekenden... der var helt sikkert en masse lækker effekt, men kom lidt til at tænke på alt det dårlige omkring eftervirkningerne med de grønne... mon ikke der kunne være tale om en lignende pille, bare skjult med en ny smart farve...???

Medlem

g0dkiLLa> Well.. skulle jo bare lige prøve [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]
Rød VW og blå Pund er også ret gode!

Ved ikke hvad røde VW indeholder, men ved de er lavet af den samme, som har lavet grønne VW!

Btw.. samgte på en MTV her i weekenden. Den smager ikke af noget overhovedet. Når du tykker den, giver den lidt smag, dog ikke den syrlige kixxesmag. Tror bare det er kalkpiller, til folk der ikke drikker mælk nok [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Århus
Topic lukket.

Ingen diskution af piller, tak.
Det er i orden med advarsler - men videre diskution af forskellige piller bedes i holde på kix.dk, www.pillreports.com eller lignende steder.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 25 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]