Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 24 jul 2025 03:30

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 69 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4  Næste
Forfatter besked
Psychedelia Sponsor

Geografisk sted: København
Shperma skrev:
Hvis du har læst flere af hans posts må du da også vide at han ikke er den store (mis)bruger af MDMA.

Nå, okay. Ja, der har du da vist helt ret. Indkøbsliste april + april til nu fra "Continued"-tråd i Medaljens Bagside:

5g Grå-lilla MDMA
3g Krystal Klar MDMA
10 Ecstasy Piller (Labtested i Holland til at være MDMA+MDA)
10g Brun/gul MDMA

Det er fucking 18 gram MDMA + 10 piller. Måske har han ikke indtaget det hele selv, det kan vi da i hvert fald håbe, men der skal vist ikke herske nogen tvivl om at CoA er storforbruger af MDMA, lige meget hvad han selv skriver i tråden. Prøv at søge på MDMA i tråden og se hvor ofte det bliver nævnt. Det kan da godt være at han skriver at han har dyb respekt for det og at han kun bruger det i små mængder, meeeeeen...

Efterskrift: Undskyld hvis jeg virker vred, men det irriterer mig når folk kommer med påstande der slet ikke holder -- skræmmekampagnerne mod stoffer bruger ofte samme metodik, og hvis man ukritisk forholder sig til den information man tager til sig, giver det et helt forkert billede af verden.

Medlem
Brugeravatar

I stand corrected . My bad.
Har bare flere gange læst at CoA har stor respekt for MDMA, er vel bare gået ud fra at han holder sig
fra det for det meste, af ovenstående grund.

In our memories
Brugeravatar

Små og store krystaller med brunligt skær i lyder umiddelbart som ganske god MDMA. Det udseende er måske næsten det mest normale MDMA-udseende, og det er svært at kopiere. Naturlig modstandsdygtighed eller dårlig setting kan det være, det kan også skyldes, at du har taget amfetamin eller andet for kort tid forinden. Måske var det bare ikke, hvad du regnede med, og du havde en dårlig MDMA-dag. ;)

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Nordjylland
Child of Aum skrev:
Lyder altså som om i ikke får rent mdma...

Det jeg kan få for tiden er brungult og så er der en klar. Den brungule giver klart mest loveeffekt, jeg ligger helt og crasher på den, stener derud af og har det bare ufattelig dejligt.

Den klare giver lidt mere ryk på og en ufattelig nice bodyhigh og en del loveeffekt.

Begge typer mdma er meget aktive i doser ned til 80mg.

Men måske i skulle overveje ikke at sniffe skidtet, men spise det, MDMA er meget mere aktivt når det spises.

Ja det bliver lavet i spanien, overvejet at det ikke bliver mere urent af at blive kørt fra f.eks spanien til DK?
Den med amfetaminen, måske det fordi at næsten alle der sidder og sælger speed i DK, får det af en eller anden lam rocker, der skamcutter sit lort fordi det har han lært han skal..... Måske findes der faktisk lige så gode stoffer i DK som der gør i udlandet, måske ligger landet sig bare sådan at den lille kerne af mennesker med de gode stoffer, det lille miljø, bare ikke gider dele med de andre, fordi de andre alligevel bare laver problemer i narkomiljøet.

Men lad være med at sniffe det en anden gang - spis det og hvis du ikke kunne mærke 2-300mg, så er der ihvertfald noget i vejen med din spanske supermdma.

ikke for noget men MDMA er det ikke bare MDMA ? :S

Wannerbe psykedyliker
Brugeravatar

Geografisk sted: The most psychedelic place ever
angående om det gør ondt i næsen , je fik også en pose med nogle gode store krystaller og en masse små ( krystal klart ) jeg sværger det gjorde fucking ondt at sniffe ( jeg sniffer ikke normalt men skulle jo prøves ) jeg fik tåre i øjet der sad over næse boret hvor der blev (insufleret) wtf. sniffet. jeg gjorde det på skanderborg festival med 2 venner og holdkæft det var det fedeste jeg nogensinde har prøvet det var bare så vildt og danse hele natten med lækre tøser og vildt lys-show , Mdma igen igen , jeg må indrømme vi tog det 2 dage i træk vi blev lidt for glade for det også var det jo dumt at runde rundt med det dagen efter for man har virkelig lyst til at feste igen og igen så jeg var fulltime skudt af freadag og lørdag ( shame on me) i behøver ik og fortælle at det var dumt , man kan jo alt på MDMA , man er lidt udødelig

In our memories
Brugeravatar

Måske skal I bare ikke tænke så meget over det. Det gør mere ondt, hvis I fortæller jer selv det, men MDMA hører altså ikke til de slemme at sniffe. Jeg synes også bare, at det kilder lidt. Prøv evt. 4-fluoroamfetamin eller 2C-B/I/E for ligesom at sætte det i kontrast. :wink:

Medlem

Geografisk sted: Far Away
Minimal skrev:
Måske skal I bare ikke tænke så meget over det. Det gør mere ondt, hvis I fortæller jer selv det, men MDMA hører altså ikke til de slemme at sniffe. Jeg synes også bare, at det kilder lidt. Prøv evt. 4-fluoroamfetamin eller 2C-B/I/E for ligesom at sætte det i kontrast. :wink:

Præcis, 2C-X familien føles en del hårdere for tuden end som nævnt MDMA..

Medlem

Minimal: Den logik siger så også at det ikke gør ondt at falde ned fra et hustag, fordi det gør mere ondt at falde ned fra et fly.

Det er ikke det værste i verden, men for helvede jeg ville sgu aldrig køre 500 mg igennem.

Mvh.
Anarkrig

Medlem

Det skal liges siges at det gjorde ondt i næsen i 5 min så var der ikke rigtigt mere at mærke af smerten :P

Jeg har efterfølgende købt mere mdma som lignede 100% det samme også fra samme dealer og denne gang åd vi 150Mg bombe og vi blev pææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææænt x10 ramt super lækkert og fedt :)

Er blevet tilbudt lsd / svampe chokolade bare wtf ?
er det et egenligt produkt(med produkt menes der noget der bliver lavet i større omfang!) fra eks holland eller sidder der en beskidt lille neger på et club værelse og smelter chokolade forefter at smide lsd / svampe i ?

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Jylland
ExobiT skrev:
Det skal liges siges at det gjorde ondt i næsen i 5 min så var der ikke rigtigt mere at mærke af smerten :P

Jeg har efterfølgende købt mere mdma som lignede 100% det samme også fra samme dealer og denne gang åd vi 150Mg bombe og vi blev pææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææænt x10 ramt super lækkert og fedt :)

Er blevet tilbudt lsd / svampe chokolade bare wtf ?
er det et egenligt produkt(med produkt menes der noget der bliver lavet i større omfang!) fra eks holland eller sidder der en beskidt lille neger på et club værelse og smelter chokolade forefter at smide lsd / svampe i ?

Aldrig hørt om det, lyder nasty. Hvad nu hvis den lille negerdreng ikke når at få solgt sit produkt inden chokoladebaren overskrider salgsdatoen? Skal han så bare smide det ud?

Men lad selvfølgelig værd med at gå for den.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Nordjylland
choko-syre :D håber ikke at man ser brunt så hvis man tripper det.. Men ja, ville nok se hva de putter i det inden jeg tror på det.. :s

In our memories
Brugeravatar

Anarkrig skrev:
Minimal: Den logik siger så også at det ikke gør ondt at falde ned fra et hustag, fordi det gør mere ondt at falde ned fra et fly.

Det er ikke det værste i verden, men for helvede jeg ville sgu aldrig køre 500 mg igennem.

Mvh.
Anarkrig

At sniffe MDMA er mere som at blive nevet lidt i armen end at falde ned fra et hus, er det ikke? Det er bare et spørgsmål om, hvor grænsen går for en mand for, hvad han vil pive over.

Wannerbe psykedyliker
Brugeravatar

kan vi ikke bare blive enige om at det gør ondt også går det over 2 sekunder efter det er sniffet .

Medlem

Jeg er generelt ikke så glad for nasal indtagelse, hvis det ikke er strengt nødvendigt af en eller anden grund. Det ødelægger lidt for mig hele vejen igennem at min næse er så irriteret. Men for dem der har sniffet knuste piller, rc's og gade-amf er det selvfølgelig bare en kløen i stedet for en svien, for mig er det bare en unødvendig kløen. Det værste jeg har niffet er noget sært metylone og det gør jeg aldrig igen, troede min næse ville ætse væk.

Er der nogen der foretrækker MDMA nasalt til enhver tid? Jeg kan ikke umiddelbart se pointen hvis ikke det er for at blive mere fucked på mindre.

Mvh.
Anarkrig

In our memories
Brugeravatar

Jeg foretrækker næsten altid MDMA nasalt. Jeg kan godt lide at bygge virkningen op i små trin og ikke blive blæst totalt af (jeg bryder mig ikke rigtig om en fullblown MDMA-koger med alt, hvad der hører til under og efter), og så er det smartere, at hver dosis sætter hurtigt ind. Desuden er det kedeligt at vente på virkning, og det er sjovere at snuse ting op i næsen.

Medlem

En smule Off topic, men det jeg elsker ved Emma er at det er så komplet en effekt. Man vælter rundt i et hav af glæde i 4 timer og bliver mindet om hvad livet også er nogle gange. Methylone og keta bygger jeg op, men for mig kommer rusen af mdma færdigbygget og ikke i samlesæt.

Tager normalt en dosering på mellem 120-180 afhængigt af hvad jeg vil opnå og hvis jeg er et fjols en redosering på 90-100.

Mvh.
Anarkrig

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Minimal skrev:
Desuden er det kedeligt at vente på virkning, og det er sjovere at snuse ting op i næsen.

Og mere skadeligt. :P

Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus C
Jeg tog mdma i Amsterdam for et par uger siden, det var første gang. Dem jeg var sammen med spiste det, så jeg gik egentligt bare ud fra at det er måden at tage det på. Var ikke klar over at det er mest "normalt" at sniffe det?
Men havde iøvrigt verdens bedste trip, det varede i 4-5 timer hvor jeg lå på min hotelseng og så de vildeste ting. Det har bogstavligt talt ændret mit liv, kan helt klart anbefales. Nu vil jeg bare have mere, mere, mere :)

Wannerbe psykedyliker
Brugeravatar

jeg har også lige haft det fedeste trip på MDMA krystaller med dj. tiesto adagio for strings årh jeg elsker det

Dedikeret medlem
Brugeravatar

letgo skrev:
Det har bogstavligt talt ændret mit liv, kan helt klart anbefales. Nu vil jeg bare have mere, mere, mere :)

Kan stadig huske den følelse som var det igår og synes også mit liv ændrede sig til det bedre (mere postiv og åben) :mrgreen:

Mht. til
Citat:
mere, mere, mere
- husk at holde pauser på 1-2 måneder imellem hver gang, ellers forsvinder magien på sigt (angiveligt... jeg har altid overholdt de 1-2 månders pause og synes stadig det er lige fantastisk hver gang).

Og velkommen til forum :D

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 69 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]