Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 08 jul 2025 21:45

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 71 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4  Næste
Forfatter besked
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

mandenmh skrev:
Pas på jer selv - RC er I.K.K.E lejetøj....

Og det er ikke RC´s så?

Medlem

Geografisk sted: In the middel of nowhere? - wtf? I am in the middel of nowhere?
Hvordan er tømmermændene?
Er det ligesom en "normal" aften på amf, hvor man dagen efter har lidt hovedpine, og bare er lidt smadret i kroppen?

Og gerne skriv ved hvilke doser, i får hvilke tømmermænd dagenefter..

Mvh. Peakeye

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: København SV
Peakeye skrev:
Er det ligesom en "normal" aften på amf, hvor man dagen efter har lidt hovedpine, og bare er lidt smadret i kroppen?

Mvh. Peakeye

Jeg tror jeg er naturligt tolorant over for det. Eller også er der en eller anden krydsningstolorance.

Medlem

Geografisk sted: In the middel of nowhere? - wtf? I am in the middel of nowhere?
FlæmMing skrev:
Peakeye skrev:

Mvh. Peakeye

Jeg tror jeg er naturligt tolorant over for det. Eller også er der en eller anden krydsningstolorance.

Jamen hvordan er tømmermændene?

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
mandenmh skrev:
Minimal skrev:
Der er ellers intet hallucinogent over 4-flouroamfetamin, hvor methylon er en smule sanseskærpende, men dog ikke hallucinogent. Det har nok bare været din hjerne, der var lidt udkørt og digtede lidt på omgivelserne i mørket..

Helt sikkert Minimal... Ved ikke om man kan sige et indlæg er dumt, men jeg syntes GODT NOK den her er uintelligent!
og der er vidst ingen der kan fortælle dig hvordan der skader din krop eller reagerer inde i hovedet, udover beskrivelse af rusen. Navnet research chemicals siger vidst det hele!?!
Pas på jer selv - RC er I.K.K.E lejetøj....

Nej, men nu er farmakologien af para-halogenerede amfetaminer ikke helt ukendt, og det har ingen virkningsmekanisme, som skulle gøre det til kandidat som et hallucinogen...

Personligt kan jeg rigtig godt lide 4-FA, 200-400 mg. oralt plejer at gøre tricket for mig.
Superb til at gå i byen på. Jeg har har tidligere taget meget (meth)amfetamin, men 4-FA har ikke det nasty comedown som de andre givet.
At det så er rent serotonergisk, meget lidt neurotoksisk, og har små hints af MDMA-karakter er også nogle plusser.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Peakeye skrev:
FlæmMing skrev:
Peakeye skrev:

Mvh. Peakeye

Jamen hvordan er tømmermændene?

Ingen tømmermænd har jeg oplevet. Dog opfører jeg mig vildt underligt når jeg vågner dagen efter. Totalt underligt at begynde med at snakke om at jeg skal ned og hente cyklerne, begynder med at ligge dynerne oven på hinanden og kan ikke finde ud af hvilken skal ligge øverst, sprøger person XXXX om hun har set min mus, fordi jeg skal bruge den når jeg skal på arbejde..

Og jeg har ingen cumputermus eller en cykel. Det er fuckt op!!! Total trangstanker. Det FUCKT op, jeg tror jeg vil holde mig fra det for fremtiden. Det er ikke sjovt for en person man holder meget af, at blive skærmt på måde.

Dagen før fik jeg det enormt underligt. I ca3½ var det som om jeg stod på en båd, gulved gyngede og jeg lover jer, ham der stod på tanken var bange da jeg kom henimod han, jeg tror jeg nåde at smide 12-15 varer ned på gulvet. Fordi jeg ikke havde kontrol over det. Og når jeg så mig selv i glas ruder og lign som kunne spejle sig, så gik det helt amok, der var en gang hvor jeg var ved at vælte, fordi jeg kiggede i et spejl. Det er totalt underligt. Og det var kun flouroamf og 2 genstande.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: På sølvfadet med flag i
det lyder da godt nok ubehageligt flæmMing, du lød ellers så begæjstret for substansen.
som jeg ku læse fra dine tidligere post, så var du positivt overrasket, men følte du havde tolerance, som jeg forstod som, du ikke havde mærket nogle bivirkninger af betydning dagen efter?
er det efter en ny omgang med 4-FA du har oplevet disse bivirkninger dagen efter? og er det en advarsel :?:

FlæmMing skrev:
Peakeye skrev:

Mvh. Peakeye

Medlem

Hehe jeg sad også lige og smilte lidt over posten. Er der noget der kom bag på dig FlæmMing? :)
If you don't mind me saying, så lyder det som om du var halvblæst da du skrev posten? :D

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Bivirkninger, jo. Jeg bliver ret tør i munden under rusen. Det gør FUCKING AVS nasalt. Lad være med det!

Og når man har taget det oralt, så går der et lille stykke tid så slår man en lille bøvs som smager citrus citron agtig, gange klamt. Jeg ser det hvertfald som en bivirkning. Oplever min øjne flakker en del, spænder røv meget i kæberne.

Men udover jeg har været helt forvirret i ca 3 dage, halvunderlige psykotiske tanker, og følt jeg har gået rundt på båd som hele tiden gynede. Så har der ellers ikke været noget :D

Medlem

Dextrose skrev:
Jeg har har tidligere taget meget (meth)amfetamin, men 4-FA har ikke det nasty comedown som de andre givet.
At det så er rent serotonergisk, meget lidt neurotoksisk, og har små hints af MDMA-karakter er også nogle plusser.

Nu når du skriver det er meget lidt "Neurotoksisk", er alle amfetaminer dette?

Som jeg har forstået det så; Når noget er Neurotoksisk, er det giftigt for hjernen, ligesom (mener det er) mephedrone (right??), men er mephedrone så skadeligt for kroppen fordi det er meget neorotoksisk, hvor 4-FA ikke er så neorotoksisk, og deraf ikke så skadeligt?

Eller har jeg helt misforstået dette?

:peace:

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

De sidste 4-5 dage har jeg fået stød i hjernen/kroppen efter at havde taget flour-amf. Og har været direkte bange for at ligge mig til at sove. Har sovet sammen med en veninde den sidste uges tid, fordi jeg direkte har været bange.

Jeg rør det ikke igen.

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

FlæmMing skrev:
De sidste 4-5 dage har jeg fået stød i hjernen/kroppen efter at havde taget flour-amf. Og har været direkte bange for at ligge mig til at sove. Har sovet sammen med en veninde den sidste uges tid, fordi jeg direkte har været bange.

Jeg rør det ikke igen.

Hvor meget floru-amf nåede du at tage på den nat? Jeg har kigget lidt om på nettet, og finder ingen der har oplevet det samme som dig.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

ZaZZa skrev:
FlæmMing skrev:

Jeg rør det ikke igen.

Hvor meget floru-amf nåede du at tage på den nat? Jeg har kigget lidt om på nettet, og finder ingen der har oplevet det samme som dig.

Jeg har vel taget omkring en 4x170/4x190mg. Jeg har sikkert også taget mere. Det er min egen skyld, og jeg har 100% ikke haft HR med. Det er det dummeste ikke at have HR med, og jeg har brændt nallerne.

Men det er det når flour-amf'en den først virker, så er der altså godt med knald på i 4-5 timer, hvertfald for mit vedkommene.

Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Inside the animal
Det var da også nogle vanvittige doser, Flæmming.

Jeg synes ofte, at 150-200 mg er nok. (Oral dose)
Selvom det er meget fristende at tage mere, som de fleste kender til på stimulanser, må man bare lære at styre sig :)

de gange, jeg har redoseret er der kun kommet bivirkninger med, såsom kæbespændinger osv.
Én dose er som regel nok for mig, da det holder sig på et plan, der er behageligt

Junior medlem

Forleden insuflerede jeg 100 mg over en nat, oveni 4 g cubensis svampe. Det var et af de bedste trips jeg nogensinde har haft (hørte musik hele natten på taget :D). For mit vedkommende tog det noget af bodyloaden fra svampene, og gjorde at jeg både kunne danse løs i timer, men på samme tid ligge mig ned og få visuals.
Ang. FlæmMing's problem skyder jeg skylden på doserne, jeg har altid haft det super dagene efter og har da heller aldrig gået over 200 mg på en aften. Det har jeg heller ikke tænkt mig.

Det skal lige siges at det gør pisse ondt at sniffe, så lav en bombe istedet.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Frugthat skrev:
Det var da også nogle vanvittige doser, Flæmming.

Jeg synes ofte, at 150-200 mg er nok. (Oral dose)

Ja det ville jeg også mene, men første gang jeg prøvede det der tog jeg 167mg, oralt. Uden at mærke noget som helst. Redoserede med 80-100mg, og inden jeg havde set mig om, så have jeg næsten taget 600 mg oralt, fordelt over hele aftenen ialt. Det er for meget ingen tvilv om det.

Har kun taget oralt doser, dog 1 enkelt gang nasalt. Men det gør jeg aldrig, for fanden.. Det gør sku ondt.

Moderator

Geografisk sted: Wiggie
jeg har oplevet samme udbrændthed dagen efter pFA (uden søvn altså), som jeg har oplevet ved moderate doser mdma/methylone. efter kommende nats søvn, havde jeg det fint igen.
jeg har aldrig oplevet de symptomer, som du beskriver, Flemming, selv efter en 4-5 redoseringer à 100-150mg.

Min erfaring med pFA er også begrænset til 3 oplevelser, men en af gangene har total dosis lignet din, - jeg var smadret dagen efter, men ingen anmærkninger efter søvn.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

De andre oplevelser jeg har haft med pFA har også været superb. Jeg tror bare jeg har overdrevet totalt, og taget det med for kort afstand i mellem. Jeg har nok bare ramt min første stimulansnedtur. Og hold kæft det er ikke sjovt! Første gang i 5 år med fuld knald på stimulanserne har brændt nallerne så grusomt.

Men heldigvis lærer man af sine fejl. Som regl hvertfald ;)'

Det skal siges at lige pt, har jeg det langt bedre end jeg har haft de sidste mange dage. Jeg stod op i dag, og kunne faktisk tænke klart! Uden at have en hjelm på som strammede så man ikke kunne udfolde sine tankerne.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus V.
Ken Ishii beskriver i et andet topic, at 4-chloro-amphetamine, 4-bromo-amphetamine og 4-iodo-amphetamine alle har en neurotoksisk effekt. Kan man på nogen baggrund fastslå, at 4-fluoro-amphetamine ikke har samme ubehagelige tendenser? Ved man i øvrigt noget om metaboliseringen af 4-fluoro-amphetamine - jeg synes ikke om tanken om at indtage fluor, men skulle det være uden risici?

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Jeg vil lige påpege at det IKKE kan anbefales at indtage 4-fluoro-amphetamine/pFA, nasalt/gennem næsen, da det gør skide ondt for at sige på pænt.

IMO kan 2c-b ikke sammenlignes på det punkt. pFA gør satme ondt.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 71 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]