Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 24 jul 2025 03:31

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 33 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Farveladeland
kemal skrev:
Cooker skrev:
Diazepam 5 mg. er mit gæt. lige præcis ser de ud.. Hvid med delekærv, og der står ingenting..

Ja men denne her har krydsdelekærv. Rivotril er det heller ikke, da der står roche plus et 2tal på dem, da de er 2 mg.
Så lad os bare sige at pillerne er ubrugelige, da det ikke er til at vide om det er det ene eller det andet.

aaah, my fault.. Jeg havde lige overset at han skrev "2 delekærve"

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: ved havnen
Grusom skrev:
extanor skrev:
Grusom skrev:
Folk kalder dem Rohybnoler? Jeg troede kun folk kaldte Rivotril'er for krydsere? Kan godt være, jeg har misforstået dit indlæg :wink:

Mvh,
Gargarin

Alle her hvor jeg kommer fra kalder dem ihvertfald rohypnoler

Som jeg havde forstået det gav du først folk ret i, at det nok var rivotriler, som jo godt kan kaldes krydsere med deres krydsdelekærv, men så siger du, at folk kalder dem for rohybnoler ? :)

Igen misforstår jeg måske bare, men troede, vi nåede frem til, at det højst sandsynligvis var rivotril...

Mvh,
Gargarin

jeg giver jer ret i det nok er rivotriler. men folk her omkring kalder dem rohypnoler. hvilket jeg godt ved er helt forkert.

Keta, kan du ikke lige forklare mig hvordan du i din hjerne kan finde frem til det resultat at jeg er dum fordi at folk omkring mig kalder nogle piller for noget de egentlig ikke er?

Medlem
Brugeravatar

Rohypnoler er også krydsere.... ligner rivotril 100% borset fra den er lidt større og der er ring om 2tallet... som sagt hvis der ikke står noget på den, kan det jo være hvad som helst... prøv af tjek meidcin.dk pilleidentifikation.... jeg vil skyde på det er pacisyn 2,5mg - det er den eneste benzo der er så lille med krydskærv, mig bekendt findes der kun rivotril, rohypnol, lexotan, bromam og pacisyn der har krydskærv.......men for guds skyld lad være at stoppe noget i munden du ikke ved hvad er! det er min bitre erfaring....

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Faret vild i hampen
Det er helt klart 2 mg. "Krydser" vil JEG Mene :)
Det er et benzodiazipin der lammer dig hvis du får nok af dem. Hvis det er "krydser" smager de svagt af menthol når du knuser dem med tænderne inden du ligger dem under tungen.
Jeg har søgt på medicin.dk og jeg fandt disse muligheder http://www.medicin.dk/(xhvjji45ezt1mx55qbjwkdml)/show.aspx

Du burde bruge medicin.dk det er som regel en kanon hjælp at søge lidt rundt der :D

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Jylland
Nej det kan det ikke være, når de er blanke. Tror vist trådstarter har fået svar nok på sit spørgsmål nu. :)

Medlem

På erowid er der billeder af både råhoppere og de andre originaler benzoer. Kig dig rundt derinde evt.

Mvh.
Anarkrig

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: P-p-på t-t-toppen af ddd-d-den store s-s-s-sssnotklat..
Arrgh, Ich bin ein dumme Dänen!!
Der står sgu roche 2 bag på, så ingen tvivl, det er rivotriler..

Nogle forslag til dosis?
Efter en kanon brandert tog jeg en halv (1mg) uden at vide hvad det var.
Dagen efter tog jeg et halv til, men lurede at der stod roche 2 på bagsiden (ser ekstremt dårligt)

Men har nu indtaget 4 mg og drukket 8 pils og ingen vild virkning..
Hvad skal man op på?

Sorry for den forvirrede tråd hehe..

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Inde i pejsen.
Ryg noget hash - gerne et bonghoved eller en stor joint.. Og rivitril er jo epilepsi (staveplade) medicin - ikke lammenarko.. Hvis du vil være rundtosset, så æd et par rohypnoler.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: .....
Rivotril kan du sagtens få en rus ud af - uden tvivl - lamme narko nr 2, måske 3:P

Men en dosis ville være omkr 1-2mg som en starter - det burde du kunne mærke let - men ja, du bliver ikke nær så påvirker kontra flunitrazepam - men du kan sagtens se sort og ikke ane hva du laver, specielt ved at kombinere med alkohol!

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Inde i pejsen.
Jeg har prøvet 2x1 mg (med 12 timers mellemrum). Og kombineret med en masse hash (på bong) gav det lidt ekstra tyngde i kroppen og jeg havde mistet en smule balance (ikke meget). Men som hopifjord siger, så er der MANGE der lammer sig på det, jeg syntes bare ikke det er det værd (spiste måske ikke nok) - men man sover godt! :D

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: .....
det er heller ingen stor dose - men formålet burde heller ikke være at vælte rundt, det er er folk laver lårten... uden tollerence plejer at jeg spise en 2mg som starter - redoserer så efter behov, men hvis du er typen der ikke har styr på hvor mange piller du har ædt, og kan komm med kommentarer som, "hey mand, der lå 10 piller lige her lige før, tøm lommerne, stop det hele jeg har mistet mine piller" - så har du sgu nok ædt dem:P (dette er et klassisk flunitrazepam scenarie!)

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Faret vild i hampen
Jeg plejer at spise 4 - 5 2mg. Det giver en dejlig virkning.

Moderator

Geografisk sted: Wiggie
4mg og 8 pils, burde slå ganske effektivt, hvis du ikke er vildt tollerant overfor benzodiazepiner.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 33 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]