Halugenlampe skrev:
At tale om skadesreduktion i forb. med RC, er som at argumentere for at at det er mere sikkert at gå gennem et minefelt, hvis man lister på tæerne.
Du forstår åbenbart ikke HR-begrebet.
HR handler om, hvorledes man mest hensigtsmæssigt dæmmer op for skades- og bivirkninger, ved de stoffer man nu engang tager. Bom! Så enkelt er det.
Der er intet problem ved at diskutere HR i forbindelse med RC's. Hvis cyanid viste sig at ha' potentialet for en behagelig rus, hvis blot det blev indtaget i meget, meget små doser, så sku' der være en tråd om "HR og cyanid".
Det er for mig at se, et stort skridt fremad, at der endelig er en tråd vedr. methylon og HR. Der har kun været fokus på "Hold jer fra det" indtil videre, her på siden, og det er beskæmmende at det ikke er blevet diskuteret før; For folk tager jo stoffet! I stor stil.
(Jeg ved ikke om der et eller andet sted er blevet skrevet noget om HR og methylon, måske der er noget et sted.
Jeg er heller ikke helt klar over, om jeg rammer helt ved siden af med mit indlæg, Halugenlampe, i så fald må du undskylde

)