Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 15 jul 2025 16:38

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 39 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote
Citat:
Jeg tror ikke på, at 5-Meo-DMT-følelsen kommer i nærheden af E, fordi stoffet simpelthen er for psykedelisk.

For psychedelisk? Jeg tror man skal have prøvet det før man siger den slags! [img]images/smiles/icon_rolleyes.gif[/img]

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af ken ishii:
PsyGoa> Næh... Jeg prøvede et skidtlad ren MDMA på en festival, som blev min første -rigtigt- MDMA omgang, hvor jeg fik det fulde spektre af virkninger. Det virkede bare som en irriterende lyserød sky af blød vat som gør en forelsket i alt. Ret generende faktisk. Det var da meget sjovt etcetc, men jeg ville nu heller kalde MDMA for fake-love eller noget i den dur. 5-meo-DMT giver derimod ægte ekstase hvor man mere føler der er en grund til at elske ting/kosmos. MDMA er alt for påduttet ekstase. Man bliver som en røv irriterende 13 årig der er forelsket i sin åndssvage klasselærer for første gang.

næh tak, giv mig nogle stoffer der giver ORDENLIGT ekstase!
<HR></BLOCKQUOTE>

Okay, det er vist første gang, jeg har hørt dén. Psykedeliske stoffer er en illusion - ecstasy er nogenlunde virkelighed og dit eget signalstof. Jeg vil ikke væk fra virkeligheden, jeg vil bare hygge mig mere i den. Og det gør ikke noget, at man er røvirriterende, hvis man er sammen med andre, som har taget ecstasy, for så er alle lige irriterende. Og så er den fucked-up-hed, som minder én om en 13-årig, der er forelsket i sin klasselærer, en stor del af det.

Doctor D - Nej, for psykedelisk. [img]images/smiles/icon_razz.gif[/img]

P.s.: Jeg har prøvet DMT.

[ 16 2003: Besked ændret af: PsyGoA ]

Dedikeret medlem

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af PsyGoA:
ecstasy er nogenlunde virkelighed og dit eget signalstof <HR></BLOCKQUOTE>

kan du uddybe det lidt mere præcist?

In our memories
Brugeravatar

Undskyld Psygoa, jeg har nok bare lidt ondt af folk, som favorisere "dummestoffer"... [img]images/smiles/icon_razz.gif[/img]

Jeg vil ihvertfald ikke karakterisere MDMA, som et stof man kan lære noget af...

In our memories
Brugeravatar

DeF - Selvfølgelig. Jeg føler mig som værende i den samme verden som altid, når jeg er påvirket af MDMA. Selvfølgelig er jeg usædvanligt lykkelig, men jeg ser kun dét som et produkt af, at min krop har fået at vide, at den skal bruge vildt af sin serotonin. Det er det samme som at løbe en lang tur; selvom endorfinerne suser rundt i kroppen, er jeg stadig i den samme verden. Psykedeliske stoffer nedbryder alt, hvad jeg kender og stoler på - såsom tid, sted og logik, og en anden verden opstår.

Doctor D - Hvis jeg ville lære noget, ville jeg gå i skole i stedet for at tage stoffer, okay? [img]images/smiles/icon_razz.gif[/img]

Medlem

Geografisk sted: Kbh
<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af ken ishii:
PsyGoa> Næh... Jeg prøvede et skidtlad ren MDMA på en festival, som blev min første -rigtigt- MDMA omgang, hvor jeg fik det fulde spektre af virkninger. Det virkede bare som en irriterende lyserød sky af blød vat som gør en forelsket i alt. Ret generende faktisk. Det var da meget sjovt etcetc, men jeg ville nu heller kalde MDMA for fake-love eller noget i den dur. 5-meo-DMT giver derimod ægte ekstase hvor man mere føler der er en grund til at elske ting/kosmos. MDMA er alt for påduttet ekstase. Man bliver som en røv irriterende 13 årig der er forelsket i sin åndssvage klasselærer for første gang.

<HR></BLOCKQUOTE>

True!

In our memories
Brugeravatar

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote
Citat:
Doctor D - Hvis jeg ville lære noget, ville jeg gå i skole i stedet for at tage stoffer, okay?

henvis mig gerne til den skole som giver den slags lærdom!

In our memories
Brugeravatar

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af PsyGoA:
Okay, det er vist første gang, jeg har hørt dén. Psykedeliske stoffer er en illusion - ecstasy er nogenlunde virkelighed og dit eget signalstof. Jeg vil ikke væk fra virkeligheden, jeg vil bare hygge mig mere i den. Og det gør ikke noget, at man er røvirriterende, hvis man er sammen med andre, som har taget ecstasy, for så er alle lige irriterende. Og så er den fucked-up-hed, som minder én om en 13-årig, der er forelsket i sin klasselærer, en stor del af det.

Doctor D - Nej, for psykedelisk. [img]images/smiles/icon_razz.gif[/img]

P.s.: Jeg har prøvet DMT.

[ 16 2003: Besked ændret af: PsyGoA ]
<HR></BLOCKQUOTE>

MDMA er ikke kroppens egen neurotransmitter!

Det er lige omvendt!

MDMA frigører kun Serotonin men er det ikke selv!

Desuden er Serotonin kun et del-produkt iforhold til (5-Meo-)DMT - som er den aller mest kraftige og magtfulde neurotransmitter i mennesket som man kender til!

In our memories
Brugeravatar

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af [TJiLLe]:
og ja.. hvorfor bliver mdma kaldt for ecstasy.. 5-meo-dmt er mdma * 1000 i kropsorgasme<HR></BLOCKQUOTE>

Ja, ja, og når du lige har taget en stor dosis MDMA, så siger du garanteret det omvendte. [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img] Jeg tror ikke på, at 5-Meo-DMT-følelsen kommer i nærheden af E, fordi stoffet simpelthen er for psykedelisk. Når man ikke oplever virkeligheden ordentligt, er det overhovedet ikke lækkert.

In our memories

Geografisk sted: Provinsen
<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af Doctor D:
Undskyld Psygoa, jeg har nok bare lidt ondt af folk, som favorisere "dummestoffer"... [img]images/smiles/icon_razz.gif[/img]

Jeg vil ihvertfald ikke karakterisere MDMA, som et stof man kan lære noget af...
<HR></BLOCKQUOTE>

- Nu er det ikke for at være provokerende, men Shulgin mente da at MDMA havde et vis indsigstsgivende effekt. Selvfølgelig kan den slet ikke sammenlignes med den fra psykedeliske stoffer, men den er der trods alt. Dog kommer det nok meget an på hvordan man bruger ecstasy, så jeg tror næppe den gennemsnitlige IN-gæst bliver klogere af det.

Mvh. Psyko

In our memories
Brugeravatar

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR> - Nu er det ikke for at være provokerende, men Shulgin mente da at MDMA havde et vis indsigstsgivende effekt. Selvfølgelig kan den slet ikke sammenlignes med den fra psykedeliske stoffer, men den er der trods alt. Dog kommer det nok meget an på hvordan man bruger ecstasy, så jeg tror næppe den gennemsnitlige IN-gæst bliver klogere af det.

Mvh. Psyko

<HR></BLOCKQUOTE>

Det har du fuldstændig ret i, jeg har bare aldrig set, oplevet eller selv prøvet, at lære noget som helst fra en MDMA-rus...
det er muligt at det har en positiv effekt kombineret med psychoterapi, men jeg vil nu stadig holde fast på at MDMA i 99.9% af tilfældene bliver indtaget som dummestof.
Hmmmm Jeg er nok bare træt af den sædvanlige E-abe.... Sorry hvis jeg har trådt nogle over tæerne [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Jeg kan bekræfte ud fra egen erfaring at går man ind i MDMA-oplevelsen med den rigtige indstilling, kan det være ganske udbytterigt.

Men det er jo ikke det emnet her handler om... [img]images/smiles/icon_rolleyes.gif[/img] [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

[ 17 2003: Besked ændret af: Child_Inside ]

In our memories
Brugeravatar

Nogen som har prøvet MD(M)A + (5-Meo-)DMT ?

[img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Insane psychedelia user!

Første gang på MDMA er fantastisk, men så bliver det hurtigt et dumt lalle stof. I stil med poppers, 4 mL GBL eller for meget alkohol.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

@daffy og andre interesserede :

Jeg var lige inde på bluelight, hvor jeg fandt et topic med samme overskrift som dette. Tænkte at nogen måske kan bruge det.

-Child

In our memories
Brugeravatar

Jeg har nu brugt MDMA til terapeutiske formål, både direkte og indirekte...

Jeg ser klart den terapeutiske værdi, også i dette substans.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Okay, så holder vi her! Tråden her handlede oprindeligt om DMT og 5-MeO-DMT, og jeg må bede jer om at holde jer til emnet. Små afstikkere er okay, men det har jo efterhånden udviklet sig til en hel diskussion om MDMA's anvendelsesmuligheder. Hvis I vil diskutere det er det helt fint, men opret venligst et nyt topic til formålet, tak.

-Child

In our memories

Geografisk sted: Periferien af Århus
Næh... Jeg prøvede et skidtlad ren MDMA på en festival, som blev min første -rigtigt- MDMA omgang, hvor jeg fik det fulde spektre af virkninger. Det virkede bare som en irriterende lyserød sky af blød vat som gør en forelsket i alt. Ret generende faktisk. Det var da meget sjovt etcetc, men jeg ville nu heller kalde MDMA for fake-love eller noget i den dur. 5-meo-DMT giver derimod ægte ekstase hvor man mere føler der er en grund til at elske ting/kosmos. MDMA er alt for påduttet ekstase. Man bliver som en røv irriterende 13 årig der er forelsket i sin åndssvage klasselærer for første gang.

<HR></BLOCKQUOTE>

yes.. du har lige precist beskrevet hvordan jeg også for det på mdma.

In our memories
Brugeravatar

Denne post er slettet, da den blot var en videreførsel af en off-topic diskussion. Yderligere off-topic poster i denne tråd vil blive slettet uden varsel.

Mvh. Child_Inside

[ 21 Oktober 2003: Besked ændret af: Child_Inside ]

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 39 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]