Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 29 jul 2025 17:18

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 40 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
Wannerbe psykedyliker
Brugeravatar

Geografisk sted: The most psychedelic place ever
hvis man sniffer dem virker de utroligt kraftigt ( min erfaring )

Junior medlem

Geografisk sted: Nordsjælland
Okay fair nok ;) Hehe

Uha, må jo næsten prøve at sniffe en i aften så! Rart at sove allerede inden man rammer hovedpuden..

Moderator

Geografisk sted: Wiggie
helt ærligt - det er ikke for at være en sur stodder - men det virker ikke som om du har styr på en skid, Panico.

Det er absolute ikke meningen man skal ryge medicinske tabletter. i langt de fleste sove/beroligende piller, er der Under 10% aktivt stof, hvilket vil sige at der er rigtig meget af det, som er nogetn værre lort at få i lungerne... bare tænk på at junkierne får amputeret deres arme, fordi de ikke renser pstofferne godt nok før de skyder dem.. vi skulle jo nødigt have at de måtte amputere din lunge.

og at du bliver overrasket ovet at det også kan sniffes :peace: ..
det lyder som om du er 12 år, og bare har vildt travlt med at blære dig overfor dine venner... mit råd er at slappe af, læse om stoffer på internetet, og så finde noget, som er værd at indtage

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Et sted i den mørke skov
Panico skrev:
...

jamen grunden til jeg vil prøve det er kun for at prøve noget nyt kunne jo godt være der var en anden virkning i dem når man røg dem end når man spiste dem..
og ja ved da udemærket godt at de virker fint hvis man spiser dem, det nok ikk noget du/i behøver at lære mig noget om ;) hehe ....

uhhh jamen kunne da være man sQ afprøve dit forslag ? ... er det sådan at det er muligt at holde sig vågen på dem så når du indtager dem i næsen ? for den rus man får når du spiser dem og holder dig vågen på dem er vold griner og føler jeg er oppe at svæve :D hehe ...

Junior medlem

Geografisk sted: Nordsjælland
Altså prøv dog og se på det der altid står nederst i Panicos beskeder (kan ik huske hva det egentlig ord for det er hehe), HVA DER KAN RYGES SKAL RYGES.. nok derfor vedkommende har oprettet denne tråd ;-)

Jeg synes ikke virkningen er såååååååå vild når man æder dem og holder sig vågen..men altså.. mine er heller ikke så stærke..jeg blev da sådan lidt underlig, vrøvlede lidt og mine pupiller blev store og jeg havde meget nemt til latter hehe.. Men tror jeg skal ha nogen stærkere hvis det skal gi en bedere virkning!
Jeg fik ik sniffet en i går, men det må snart gøres.. nye erfaringer er altid godt..

Medlem
Brugeravatar

...

det nemlig rigtig Gudinden .. og mange tak .. :)

ja nye erfaringer er altid godt og er altid åben for nye idér hvis der sQ være nogen der ude som har prøvet at ryge noget som man normalt heller ikk ryger så vil jeg gerne høre om det :)
jeg vil næste gang jeg får lyst til at indtage sove medicin så vil jeg helt sikkert prøve og snif dem :D

Medlem
Brugeravatar

de eneste sovepiller der er "værd" eller "kan" sniffes er lorazepam eller midazolam... jeg skriver "værd" fordi der er så mange bindemidler og sjov i at det ikke er værd at sniffe, jeg skriver "kan" fordi det er de eneste to jeg er bekendt med virker nasalt... altså du skal nok få en virkning men det er af det ender i maven aligvel.

håber du holder dig til at spise dem... at ryge dem er helt sikkert noget man skal holde sig fra!

Senest rettet af emingos 11 okt 2008 13:24, rettet i alt 1 gang.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Rundt på gulvet
Hvad der er lavet til at ryge, skal ryges. Hvad der er lavet til at sluge, skal sluges. Hvad der er lavet til at sniffe, skal sniffes, eller sluges.

Sådan er reglerne. Fat det nu Panico ;)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Hvem har egentlig lavet de regler?
Jeg synes vi som rekreative brugere,befinder os i en grå zone anyway,så jeg syntes det er lidt stærkt at lave konforme regler for at indtage drugs?
Hvorfor Panico sikkert gerne ville høre om dette fænomen,er jo fordi der er en temmelig stor gevinst ved at ryge de piller vi "taler" om?Det er såvidt jeg husker noget mange "psychonauter" ser som en god ting. At teknikken så har en mindre god bivirkning er så noget andet.
Jeg er ikke helt enig med dig i den der.Men det behøver vi jo heller ikke være. :D

Medlem
Brugeravatar

T skrev:
Hvad der er lavet til at ryge, skal ryges. Hvad der er lavet til at sluge, skal sluges. Hvad der er lavet til at sniffe, skal sniffes, eller sluges.

Sådan er reglerne. Fat det nu Panico ;)

w0rd homei ...

jamen du burde jo kende mig godt nok til at vide jeg ka finde på nogen seriøst underlige ting når det kommer til at indtage stoffer eller medicin af nogen slags .. ;)

fik prøved og sniffe dem i går, og wow det var en underlig fornemmelse, men ikk på nogen dårlig måde og er helt sikkert noget som ska prøves igen .. :D

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Ama'r
Hmm jeg går nu også ind for at alt hvad der kan ryges, bør ryges!

8)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

De regler holder langt fra altid.

tag for eksempel Ketamin - det kan både sniffes og injiceres, både IM og IV.
Det er ikke det eneste stof der kan indtages på flere måder, uden at det bliver dårligere af den grund.

Senest rettet af Mystery 20 okt 2008 17:45, rettet i alt 1 gang.

Insane psychedelia user!

Geografisk sted: On a placid island of ignorance amidst the black seas of infinity
Electric skrev:
Hash / Skunk (THC) er ikke fedtopløseligt, så det kan ikke optages igennem slimhinden, eller huden for den sags skyld.

Det er ikke rigtigt - THC er meget fedtopløseligt. Så vidt jeg ved er logP (oktanol/vand) omkring 7.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: ved havnen
Prometheus skrev:
Electric skrev:
Hash / Skunk (THC) er ikke fedtopløseligt, så det kan ikke optages igennem slimhinden, eller huden for den sags skyld.

Det er ikke rigtigt - THC er meget fedtopløseligt. Så vidt jeg ved er logP (oktanol/vand) omkring 7.

det må jeg også nok lige sige thc er skam fedtopløseligt.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Edit.

Senest rettet af Mystery 20 okt 2008 17:45, rettet i alt 1 gang.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jeg tror det må have noget at gøre med det fænomen der heder Carbooxylering.Den fremkommer når du ryger planten,men ikke hvis man sniffer det.Det kommer godt nok ind i blodstrømmen,men i en inaktiv forml,når man sniffer det.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: hulen
Fuck et bläst emne...
Panico, tör dig i rumpen og köb noget ordentligt narko.

Der er flere punkter i denne tråd, som gör at den er RETARDERET!

1. Hvert andet ord er "hehehe", "sQ" og "LOL".
2. Rusmidlet omtales som sovepiller.
3. Der diskuteres hvorvidt stoffet kan sniffes/ryges/injiceres...
4. tråden er fuld af dumme teorier.

HVILKET STOF ER DET?? AAARH!

Wannerbe psykedyliker
Brugeravatar

Geografisk sted: The most psychedelic place ever
Ja HR skal man lede længe efter i denne tråd bortset fra dem der skriver at piller er lavet til at spise

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Jylland
efter min mening virker sove piller/benzodiazepiner ikke bedere at sniffe end at æde dem. Så hvorfor ikke bare gøre hvad der står på indlægssædlen? altså hvis de havde virket bedere ved at optage dem gennem slimhinderne ville der nok stå at de skulle lægges under tungen fx. ligesom subutex...

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: .....
////låst og brændt

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 40 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]